462. forduló, 464. forduló, Grador összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 1. 13h:15'
EZ A 1188. JÁTÉKHETED, 463. FORDULÓD
1189. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5482
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 26

GRADOR KALANDJAI


152 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,106] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 30000 tapasztalati pontot.
A táborozás 2. napján összefutsz egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Amélia nyakláncát, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bronz zinthurg éremet, egy dalebg.kristályvértet, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy őselemek köpenyét, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy tollaskígyó trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Otthagyod a másik kalandozót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Ek'Hor pajzsát (500 arany).
A 19. napon egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 27. napon összefutsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Árnyék. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 31. napon találkozol Varkanthalasszal. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy drako pikkelyvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mind. ametisztjét, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy ryuku futárcsizmát, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy rd'alv lélektipró trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított alanori csatamén. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 34. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfival. Fekete a bőre. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy viharóriás sámán trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy alanori csatamén! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Acharimordax. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 37. napon összeakadsz Árnyékkal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 56. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kvazár kesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku vadászinget, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy Blounther apó trófea és egy nőstény varkaudar trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ezüsthold. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Lord Axyz átadott neked a 59. napon 12 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 aranyló ugarhéjat (110 arany).
A 69. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű árnymanó nővel. A bőre kreolszínű. Leah ministránsa. Egy arany masszariasztót, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Jerome köpenyét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nefil-rin medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy ryuku kalózkendőt, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy zoloboo sámán trófea, egy őrült varázsló trófea és egy éjkornis trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tangi óriásféreg. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.
A 76. napon összeakadsz Ezüst Sólyommal. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár csepp sáfrányport csepegtet a fűszertartóiba. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen sáfránypor, és a te kezedben miért van egy üres fűszertartó? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Egy bársony övsálat, egy ezüsttölgy köpenyt, egy ryuku csataszoknyát, egy trix amulettet és egy troglodita gyűrűt visel. Felszerelését egy Moi Ro Fa trófea, egy ryuku káoszhívő trófea és egy Genyuku trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy immunitáskristályt tart. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 80. napon összefutsz Silver Kolával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkányvértet, egy bársony övsálat, egy behemót amulettet, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy Kabol gyűrűjét, egy kígyóbőr övet, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nefil-rin medált, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy q. irtó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar ékkövet, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy kij tekercset, bal kezében egy térhajlító kavicsot tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy quwarg harcos fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 610.]

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

* 3. KP: ek 215 15 0 t. energia kisütése: 215 15
0 varázspont felhasználásával előállítasz 0 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

* 4. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 575.]

* 5. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 6. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[193,107] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. 1 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [194,108] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Elvesztetted az összes Tudat- és pszi pontodat, valamint vp-id felét! Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megütöd az ekharion testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 37 aranyat. 2 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [195,109] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy orbitális mackósajt. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Fúj!!! De gusztustalan! Ezzel a disznóval nincs kedved megküzdeni. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 513.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 503.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orbitális mackósajt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hát ez valami hihetetlenül undorító! Ilyen gennyes állattal semmi kedved sincs csatázni. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

[10 pontot használtál fel, van még 493.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 483.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[196,110] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [197,111] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Látsz egy rát-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra támadsz. Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 196, gyógyulás: 0, összesen: -196 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+89 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [198,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított manilla-fát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy legyengült csataremák. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [78 pontot használtál fel, van még 405.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar hírnök lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a varkaudar hírnök a hátadon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. 1 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 395.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő varkaudar iszákos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). A lény zöld felhőt fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (82 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 377.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 367.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 116 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló bal vállát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 343.]

m 2 mozogsz keletre
[199,112] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-10 védelem és támadás) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Találsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bee Twoman D.Mon előtt. Utad során felfedezel egy beomlott q. gödröt. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 85 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 117 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló jobb lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. 2 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 260, gyógyulás: 0, összesen: -260 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+138 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Raia kántora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy ogre övet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősplazmát, egy q. pusztító medált, egy Raia csataszoknyáját, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy krathan csontváz trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zichinho. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy szőke hajú, barna szemű alakváltó férfival. Sheran misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy ezüsttornyot, egy Hatalom Karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mentát koronát, egy mind. kristályát, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan amulettet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy gothag döglidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Raimund. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [137 pontot használtál fel, van még 206.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy quwarg harcost. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 6 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 27, 3.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 604 pontot. A következő körben tehát 804 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EK'HOR PAJZSA (1556. TÁRGY)
Ritkán, ha volt tulajdonosa halálával nem omlik porrá, Ek'Hor holtteste mellett megtalálhatod a testéhez képest apró, függőlegesen nyújtott pajzsát, mely a felületén végig tüskézett. Ha a bal kezedbe veszed ezt a pajzsot, +20 védettséget kapsz, és a mentális támadások ellen +8-cal dobod a mentődobásaidat. A pajzs használatához legalább 17. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Grador, egy szőke, rövid hajú, kék szemű, körszakállas ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight apostola vagy. Az Üdvhadsereg (#9142) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 463. fordulód.

Erő: 53 (55) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 172 cm
IQ: 29 (28) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 43 Életpont: 323/195 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 18 Varázspont: 436/1 Pénz: 3127 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 14/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1115 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 312 TP-t kaptál. Jelenleg 583 577 TP-d van. A következő szinthez még 16 423 TP szükséges. Trófeáid: zoloboo sámán, hegyi góliát, norpadolótika. A 427. fordulódban 1190 arany került a bankszámládra. 1618 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 18/22 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/51 (+5%)
vágófegyverek: 15/60 ütőfegyverek: *23/100 lőfegyverek: 21/6
dobófegyverek: 4/70

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << sárkánytőr (#626) << Din cséphadarója (#840)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
199,112 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 103 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 76/59 (+11%) 2. nyomkövetés: 76/50 (+30%) 3. lopás: 3/47
4. mászás: 5/39 5. csapdakészítés: 22/24 6. csapdaészlelés: 2/69
7. gyógyítás: 91/88 (+32%) 8. titkosírás: 5/65 9. felderítés: 18/93 (+24%)
10. szörnyidomítás: 3/65 11. teológia: 31/48 (+5%) 12. taumaturgia: 38/42 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/40 14. zene: 6/54 15. szörnyismeret: 24/28 (+20%)
16. zárnyitás: 1/28 17. vadászat: 17/86 18. bányászat: 27/2 (+49%)
19. úszás: 17/79 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 993 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 992 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 155 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 545 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156), dehidrátor (#151), trikornis (#104), hadroszaurusz (#162), Angus Young (#3358), pattanóböde (#145), quwargok (#9093)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns pók (#117), orgyilkos (#131), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű!
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
beszéd állatokkal (171)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 3 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 441 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

Összsúly: 125.37 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 5 ében toboz (#578)
4 kaja (#2) 2 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

191 192 193 194 195 196 197 198 199 200
105
106
107
108
109
110
111
112
113
(193,107) quwarg harcosok (#201), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Sheran oltár, élőholt quwarg (#202)
(194,108) 21. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely, ekharion (#232)
(195,109) oltár, érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(196,110) woorgard (#231), Raia rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, oltár, érclelőhely
(197,111) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 24. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), kultúrmasztodonok (#227)
(198,112) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), oltár, csataremák (#694), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar varázsló (#271)
(199,112) a 245. labirintus bejárata, borzalmas varkaudar (#166), varkaudar falu (#1109), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), beomlott q. gödör (#2096), Tharr rúnaköve, nekrofun (#173), varkaudar varázsló (#271), Zichinho (1586. kalandozó), Raimund (2414. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Főzés hiba javítás: ha triton halragut főzött valaki, és a hatás a Rodger kanala miatt rajtad maradt, és a következő körben mást főzött, a halragu +maxÉP-je mindaddig megmaradt, amig nem főzött új halragut. Ezt javítottuk.
* - Ha TVP szívó végtag képességet megfordítana a reverziós vagy kisebb reverziós prizma, akkor a védőkristály nem fog védeni ez ellen a hatás ellen.
* - Erősítettünk egy picit a Vízisten vállvédőjén (2249) és koronáján (2248).
* - Az esszenciamágnes (1497) ezentúl a létsíkokon 50% eséllyel idéz nevest. (Eddig csak 20% eséllyel idézett.)
* - A szörnyek legerősebb mérge, ami már csatában is sebez (csak a Víz síkján volt olyan lény eddig, amelyik ilyent használt), bizonyos esetekben akkor is sebzett, ha a karakter megdobta a mentődobást. A hibát javítottuk. Már csak akkor sebez a méreg, ha sikeresen mérgez a szörny, azaz a karakter elrontja a méreg elleni mentődobását.
* - Megnöveltük Iniacnál a nyaklánc (1723) találási esélyét, és Az idő kódexe használható lett a 182-es labirintusra, ahol Iniac lakozik. Az elemi síkok egyikén pedig várhatóan lesz olyan nyaklánc, ami kincskeresés bónuszt ad, és nem lehet majd együtt hordani Iniac nyakláncával.
* - A Trákin csákánya (367) bekerült a csontváz lordhoz (177) ritka kincsként. Érdemes tehát ismét ellátogatni néhány ősi csatamezőre.
* - Ha valakinek kinő egy egyéb szakértelme 1-es szinten, és van beKFelve olyan tárgya, ami erre a szakértelemre bónuszt adna, előtte azt a tárgyat a program automatikusan kiKFeli, hogy a tárgy adta bónusz ne romoljon el. Ezután az adott tárgyat a játékosnak vissza kell KFelnie.
* - Javítottuk a Trákin csákányak működését a csatornától nyugatra.
* - A KT-ba beajánláshoz, azaz a BEAJ parancshoz már nem kell egy mezőn állnia a két karakternek. Azok a KT-k, akiknek megvan az Új remény - új élet (369) KT-képesség, ha akarják, ingyen lecserélhetik, ha írnak a Játékvezetőnek.
* - 81-es labirintusba bekerült egy vércápa sámán, valamint a 204-es labirintusba 3 Raia szent lovagja. A bekerülésük oka, hogy minden istennél teljesíteni lehessen nyugaton az ugyanolyan sorszámú küldetéseket. Az említett szörnyek azoknak is ott lesznek, akik már bejárták ezeket a labirintusokat.
* - A kriosztázis (476. varázslat) ellen ezentúl kicsit nehezebb megdobni a mentődobást.
* - Változott néhány, a csodák kútjából megszerezhető tárgy:
1. Éjmágus tükre (1100): A hadiszerencse II. mellé felrakja az erőpajzs III. varázslatot is.
2, Augur varázskönyve (1097): A használatakor nem egy szopókövet pusztít el, hanem az összeset.
3. Baghar fétise (1098): Automatikusan használja a karakter, amikor Thargodan városba megy.
* - Változott a csodák kútja. Egyes események picit erősödtek, pl. több jellempontot ad, vagy magasabb szinteken több TP-t. Ugyanakkor erősen korlátoztuk a kapható pszipontot, max. 100 PP-t adhat egy használat. A nagyon ritka események közé bekerült, hogy egy védőkristályt (2240) kap a karakter.
* - A honlapos tesztcsatánál a csata előtt nem rakta a karaktert max. ÉP-be a program, ezért az akutális ÉP-jével csatázott a karakter. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a purifikátor, maxos jelleme és védőkristály kombinációkat, hogy a védőkristály helyesen működjön purifikálásnál minden szituációban.
* - Az Olimpikon (973) és Olimposz (974) hibás volt, nem védett a puha ütéstől. A hibát javítottuk.
* - Ha a karakternél egyszerre volt kulcskarika és nagyobb kulcskarika, akkor a nagyobbat nem használta, amikor arra lett volna szükség. Ezt is javítottuk.
* - Ha egy alakváltó átalakult más karakterré, és a táborozás alatt rálépett valaki, akkor az korlát nélkül csatázhatott vele. A hibát javítottuk.
* - Újranépesítettük a quwargos labirintusokat (244-248) minden karakternél. Ismét be lehet menni ezekbe.
* - Bekerült a játékba a Föld síkja.
* - A nyugati "ryuku" szigeten elhagyatott aranybányát fedeztek fel az itt kutató kalandozók.
* - Hópelyhes kupa került az alábbi labitinusokba: 124, 181. Aki már volt benn, az is megtalálhatja, ha ismét bemegy.
* - A tündöklő dragnit és metadragnit ezentúl kesztyűbe is rakható.
* - Javítottunk néhány kiírási hibát, pl. a síkokkal kapcsolatosan a mozgásnál, gnóm refrugátornál stb.
* - Víz síkján most már nem iszik a karakter, és nem használ el vizet varázslatkomponensként.
* - Ezentúl a KT-szövetségeken belül MxTu-t is át lehet adni.
* - Az "érj el olimpiai helyezést" típusú isteni küldetések ezentúl a 3. és 4. kategóriában is teljesülnek.
* - A Korona elleni ismeretlen lázadók lerombolták Borax és Vlagyimir szobrát Alanorban, Zangrozban és Roxatban.
* - A papi rangok elnevezései megváltoztak. Az új elnevezéseket játékos javaslatok alapján állítottuk össze, és hosszab ideig lefedik a papi rangokat, mint korábban.
* - Az alábbi tárgyak enciklopédiájába és/vagy mini leírásába bekerült, hogy hány darab adódik össze belőlük:
Morgan szilánkja 40
* Mágikus pulzáns 30
* zyel katalizátor 144
* kockagyémánt 150
* draklen buborék 30
* rúnakristály 20
* kronokristály 25
* trix mágiafókusz 5
* Bartuac kristálya 3
* dimenziórekesz 20
* ében mágiafókusz 20

Üzenet küldése a karakternek