462. forduló, 464. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 5. 9h:20'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 463. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [197,36] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 rinóbőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 molluszk házat. Varázserőd regenerálódik. (+829 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+138 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 675. hetének nyerőszámai: 4, 13, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kentaurusz nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ekharion dárda. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. 108 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kentaurusz izmos karját. (7 támadással 507 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a kentaurusz izmos karját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 68 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. 4555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 198, gyógyulás: 4, összesen: -194 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 664.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
144 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 660.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 658.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 656.]

* 4. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 654.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 652.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 650.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 646.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 644.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 640.]

* 7. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [30 pontot használtál fel, van még 610.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 600.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 1927 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 550.]

vps 160 VP spórolása: 160
Félreraktunk, letiltottunk neked 160 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 550.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 520.]

v 1 666 20 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 515.]

v 6 666 20 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 510.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 480.]

vv 161 209 127 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 476.]

vv 57 126 elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 476.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 446.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Rögtön találsz 2 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 992 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 445.]

v 181 142 60 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(197,36) kentaurusz (#762)

[142,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Látsz egy csillagbozótost. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Van itt egy vámraktár (749. épület.). Jártadban belerúgsz 1 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 4259 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 csillagbotot. [Rahn ékkő:] 4259 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. [Rahn ékkő:] 4259 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [100 pontot használtál fel, van még 345.]

kt 929 10 elkészíted a 929. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 csillagbotot. [Rahn ékkő:] 4259 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 315.]

kt 934 10 elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 4259 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 285.]

kt 939 10 elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 5679 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 245.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[197,36] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ekharion bal oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Észreveszel egy kazmárt. Észreveszel egy manóodút. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
[19 pontot használtál fel, van még 226.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

v 198 188 31 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(197,36) kentaurusz (#762), ekharion (#232), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), manóodú (#698), 21. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely

[188,31] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy térkaput. Találsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Látsz egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [22 pontot használtál fel, van még 204.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 31. jellempróba, érclelőhely

[364,61] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy albinó küklopsz közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az albinó küklopsz testét. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ököllel súrolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 167, gyógyulás: 106, összesen: -61 ÉP}

Találsz egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy ember férfit. Nincs rajta semmi különleges, de mégis, valahogy olyan nagyon fura. Aha! Egyáltalán nincs felszerelése! Se málha, sem elfogott, idomított jószág, sem páncél... Csak egy hosszú, szivárványszín köpeny védi őt, alatta közönséges ruhát visel, és csupán egy tökéletesen egyenes, fehéren derengő bot minden látható fegyvere. Úgy érzed, muszáj vele néhány szót váltanod. Ezt a szerencsétlent pillanatok alatt miszlikbe szaggatják az itt őshonos szörnyek! Odamész hozzá, és bemutatkozol. Barátságosan köszönt. Megtudod, hogy őt csak Síkok Vándoraként ismerik szerte az univerzumban, nincs igazi neve.
- Segíthetnél nekem, barátom - mondja. - Pechemre ezen a kietlen síkon ragadtam, és nem folytathatom az utam. Már napok óta veszteglek itt. Segítőket keresek, harcedzett, jól felszerelt zsoldosokat, pont olyanokat, mint amilyen te vagy. Az átjárót, amit használnom kellene legalább ezer éve nem nyitotta fel senki, ráadásul szörnyek egész hada tanyázik a közelében. A gyengébbeket elűzöm, ha kell, de lakozik ott egy ősi entitás is, egy bizonyos Ouitmlen. Félek, hogy magammal rántom őt, mikor átlépek a dimenziókapun. Ezt mindenképp meg kell akadályozni! - mikor látja, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődésedet, felvillant egy apró illúziót előtted. Egy szörnyektől hemzsegő szakadékot látsz, aztán a kép elemelkedik a talajtól, és máris madártávlatból szemléled a helyet. Gyorsan meghatározod, pontosan hová is kellene menned. - A harcban nem tudok segíteni, mert én a kapu aktiválásával leszek elfoglalva, ezért hozz magaddal minél több segítőt! A cél, minél hosszabb ideig feltartani a rémeket, hogy zavartalanul megalkothassam a szükséges rúnákat. Hosszú, védekező harcra készülj! Ha elvállalod a megbízatást, gyere a Borzalmak Szakadékához, mielőbb.
Mondod neki, majd megfontolod még. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tükröt. [Rahn ékkő:] 3549 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 43 5 elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 tükröt. [Rahn ékkő:] 3549 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 139.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[365,62] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy talriai behemót. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. {HD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a talriai behemót testét. (5 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) {HD:} Óriásölővel végigvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a talriai behemót testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 293, gyógyulás: 329, összesen: +36 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [365,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (87 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A smaragd sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány jobb első lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a smaragd sárkány testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy fűszertartó, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 25 arany, egy vasérc és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 509, gyógyulás: 308, összesen: -201 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Elendil előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy térkaput. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy elemi rin. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az elemi rin testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször eltalálod az elemi rin bal oldalát. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az elemi rin testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi rin testét. (7 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel csak érinted az elemi rin testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az elemi rin rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az elemi rin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 7711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 138, gyógyulás: 146, összesen: +8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy lovagi tábort. Találsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy félig kész tutajt. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy copfos aranyhajú, égszínkék szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Raia nagyhatalmú főpapja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Felszerelését egy márvány sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ében sárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Lát téged! Vajon hogyan? Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Morehin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Aztán elköszöntök egymástól.
[21 pontot használtál fel, van még 100.]

be 624 bemész a 624. épületbe
Kedvesen integetve, besétálsz a hevenyészve felállított sátrak közé. Egy komor tekintetű tiszt fejét csóválva tudatja veled, hogy téged itt nem szívesen látnak. Orrodat lógatva távozol. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 1 mozogsz északkeletre
[366,63] A bozótost ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy smaragd drakón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón csontos pofáját. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd drakón farkát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 69, gyógyulás: 120, összesen: +51 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mópat bolyt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz 5 aranyat! Ez aztán a szerencse! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 93.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy eknozol. [2 pontot használtál fel, van még 91.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 89.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 87.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Előbújik egy mópat a bolyból. Rád bámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tűnt a bolyban! Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 85.]

m 2 mozogsz keletre
[367,63] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gejzírt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon. Találsz egy vaskohót. Találsz egy templomot. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Arsa. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az Arsa fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (112 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Arsa testét. (9 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd az Arsa testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel meghorzsolod az Arsa testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel csak érinted az Arsa bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Az Arsa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Arsa potrohgyűrűje (ld. enc.). Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 6 csepp toxylt. 13279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 364, gyógyulás: 244, összesen: -120 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 71.]

h 578 13 használod az 578. tárgyat
Behajítasz 13 ében toboz a gejzír forró vizébe. Hamarosan pattogó hang hallatszik, a tobozok kirepülnek, a héjuk felrepedve! Izgatottan vizsgálod meg őket. Sajnos üres mindahány! [65 pontot használtál fel, van még 6.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[368,63] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sotydo remo Tokdo egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy albinó küklopsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ököllel meghorzsolod az albinó küklopsz bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 165, gyógyulás: 78, összesen: -87 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 205 338 964 keresed a 205. szörnyet a 338. szörnyet a 964. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gránitelementált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 5, 1.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 604 pontot. A következő körben tehát 599 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TALRIAI BEHEMÓT (312. SZÖRNY)
A Sötét Föld feneketlen mocsarainak mélyén olyan gigantikus lények tenyésznek, amelyek mellett egy ongóliant csak apró törpe csupán. A talriai behemótok, ősi idők óta növekedő óriáslények csak nagyon ritkán bukkannak fel a mocsár mélyéről, de akkor befalnak mindent: Thargodant, elementálokat, óriásokat, de még a hegyeket is. Szerencsére, a behemót már annyira óriási, hogy nemigen képes helyváltoztatásra: ha nem akarod a gyomrában végezni, egyszerűen kerüld el.

ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 463. fordulód.

Erő: 64 (91) Szint: 39 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 55 (67) Támadás: 70 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 59 (67) Védekezés: 88 Menekülés: 15 % Életkor: 37/39 év
Egészség: 55 (65) Életpont: 887/627 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 67 (76) Varázspont: 1931/173 Pénz: 690 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 42/2 Pszi pont: 349/110 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 71
Eddig összesen 4237 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 97448 TP-t kaptál. Jelenleg 8042522 TP-d van. A következő szinthez még 57478 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, rubin góliát. A 420. fordulódban 10588 arany került a bankszámládra. 12864 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/46 ökölvívás: 37/27 (+8%) szúrófegyverek: 26/98
vágófegyverek: 31/62 (+2%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/62
dobófegyverek: 25/62 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/58 2. nyomkövetés: 98/43 (+37%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 27/42 5. csapdakészítés: 30/18 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/92
7. gyógyítás: 78/33 8. titkosírás: 11/9 9. felderítés: 28/63
10. szörnyidomítás: 16/78 11. teológia: 105/17 (+53%) 12. taumaturgia: 71/62 (+28%)
13. szerencsejáték: 5/44 14. versengés: 18/62 15. harcművészetek: 41/8
16. zene: 114/49 (+102%) 17. szörnyismeret: 51/89 (+34%) 18. pszi: 41/9 (+3%)
19. zárnyitás: 17/52 20. vadászat: 31/43 21. vitalitás: 2/52
22. bányászat: 39/85 (+9%) 23. úszás: 21/76 24. főzés: 13/61 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 12 darabot, csak egyszer), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), kultúrmasztodon (#227)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) láthatatlanság (#76) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178) jellemrejtés (#23) óriáserő (#53)
Symulf rúnája (#182) túlvilág lehelete (#177) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
varázsenergia (#161) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Az angyalok gyűrűjét azok hordják, akik ellene akarnak szegülni Leah hívásának. Semmisíts meg oltáromnál ötöt eme ocsmány tárgyból!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 15. Legjobb pontszámod: 132.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 csalánvirág (#582) 10 ében toboz (#578) 1 ekharion dárda (#1557)
9 gyenge méreg (#26) 5 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
2 szögletes kő (#17) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
121 arany (#50) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 borkonyó bibe (#312)
10 csillagbot (#929) 1 eknozol (#540) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210) 10 hajító csillag (#939)
1 holdbőr (#1236) 1 íjászkence (#1225) 1 kék orchidea (#68)
2 küklopsz szem (#643) 16 mákrózsa virág (#56) 1 mihlanil (#539)
1 molluszk ház (#353) 3 mópat token (#585) 2 óndarab (#85)
10 pézsmatökmag (#934) 3 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
3 sallank nyíl (#129) 1 sárkányfog (#617) 6 sárkánypikkely (#292)
6 toxyl (#591) 10 tükör (#43) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,61) albinó küklopsz (#338), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484)
(365,62) talriai behemót (#312)
(365,63) smaragd sárkány (#326), művészi porolit (#720)
(365,64) elemi rin (#786), lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), Morehin (4295. kalandozó)
(366,63) smaragd drakón (#321), mópat boly (#583), oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(367,63) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, Arsa (#964)
(368,63) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, albinó küklopsz (#338)

Üzenet küldése a karakternek