460. forduló, 462. forduló, Grador összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 31. 12h:28'
EZ A 1166. JÁTÉKHETED, 461. FORDULÓD
1167. játékheted kezdete: aug. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5482
SZÁMLA : XXXX

GRADOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,116] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy quwarg harcos nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. [+2% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rontasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Csontszablyával kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 607.]

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 3. KP: ek 215 15 0 t. energia kisütése: 215 15
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 4. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 572.]

* 5. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 6. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

ff 64 626 840 felt. fegyverváltás: 64 626 840
Felt. fegyverváltás: << csontszablya << sárkánytőr << Din cséphadarója. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+87 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 542.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
36 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

be 710 213 19 bemész a 710. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

hu 8 87 90 hulladék: 8 87 90
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

m 6 mozogsz nyugatra
[189,116] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy quwarg bolyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 532.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[189,115] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Észreveszel egy kristálypalotát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy roguena került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. [+2% tau] Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a roguena malacfejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 1 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+81 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [189,113] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo törzsfő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo törzsfő fekete testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zoloboo törzsfő megcsapja a fejedet. (5 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zoloboo törzsfő megcsapja a fejedet. (5 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 3 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. 1 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}

Teleeszed magad. (-3 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 472.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 442.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 412.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[190,113] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg nagymester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Látsz egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [191,113] A bozótos után most hegyek között vagy. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orbitális mackósajt került az utadba. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. [+2% tau] A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Fúj!!! De gusztustalan! Ezzel a disznóval nincs kedved megküzdeni. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [192,113] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 370.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 340.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 310.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[193,113] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kisebb quwarg isten mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 121 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 30 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 259, gyógyulás: 0, összesen: -259 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vadász quwarg volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+85 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 6 tüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [194,113] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg parafenomén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. [+3% tau] Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-15 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-15 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-15 támadás))! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-15 támadás))! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy kőszem tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyengén megütöd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 2 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Vasalt bunkóval megpöccinted a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 4 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg ősmágus nem jelenthet komoly veszélyt.

Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 88 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval csak érinted a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 122 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 288, gyógyulás: 0, összesen: -288 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [64 pontot használtál fel, van még 246.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+187 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

188 189 190 191 192 193 194 195
112
113
114
115
116
117
(189,113) trikornis herceg (#261), zoloboo törzsfő (#268)
(189,114) quwarg nagymester (#214), oltár, 49. jellempróba
(189,115) kristálypalota (#401), 42. jellempróba, oltár, roguena (#779)
(189,116) quwarg boly (#359), kputtyintó csalán (#247)
(190,113) quwarg nagymesterek (#214), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, 41. jellempróba
(190,116) quwarg harcos (#201)
(191,113) orbitális mackósajt (#229), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely
(192,113) phua-kúp (#372), 50. jellempróba
(193,113) Chara-din monolitja (#534), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214)
(194,113) Leah oltár, quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[193,114] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg anyakirálynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (65 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A quwarg anyakirálynő rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (4 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg anyakirálynő. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy quwarg anyakirálynő. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+132 életerő.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 214.]
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [194,114] Síkság, továbbra is csak síkság. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Utad során felfedezel egy quwargok által elpusztított ősi csatamezőt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg anyakirálynő.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny savat lehel! Iszonyatos fájdalomhullám. (81 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (4 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg ősmágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg anyakirálynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény savat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (84 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+128 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+83 életerő.)
Összeakadsz Salióval. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy téridő stabilizátort tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen a stabilizátor, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy troglodita gyűrűt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok vállvédőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy lótuszvirágot tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[70 pontot használtál fel, van még 144.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

ef 14 501 energia fejlesztése 14
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 102.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
Sajnos nincs varázspontod. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+6 kaja.) Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 62.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.)

[40 pontot használtál fel, van még 22.]

e 40 élelemszerzés 22 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+6 kaja.)

[22 pontot használtál fel, van még 0.]

im 2 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 3, 24.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 602 pontot. A következő körben tehát 602 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY)
Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka.

KARAKTERLAP

Grador, egy szőke, rövid hajú, kék szemű, körszakállas ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight főpap-jelöltje vagy. Az Üdvhadsereg (#9142) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 461. fordulód.

Erő: 52 (54) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 172 cm
IQ: 29 (28) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 43 Életpont: 321/234 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 18 Varázspont: 439/0 Pénz: 3710 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 14/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1108 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 905 TP-t kaptál. Jelenleg 542 362 TP-d van. A következő szinthez még 57 638 TP szükséges. Trófeáid: zoloboo sámán, hegyi góliát, norpadolótika. A 427. fordulódban 1190 arany került a bankszámládra. 1594 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 18/22 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/41
vágófegyverek: 15/60 (+3%) ütőfegyverek: *23/100 lőfegyverek: 21/6
dobófegyverek: 4/70

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << sárkánytőr (#626) << Din cséphadarója (#840)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
194,114 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 103 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 75/82 (+44%) 2. nyomkövetés: 75/53 (+78%) 3. lopás: 3/47
4. mászás: 5/39 5. csapdakészítés: 22/24 6. csapdaészlelés: 2/69
7. gyógyítás: 90/60 (+96%) 8. titkosírás: 5/65 9. felderítés: 18/69
10. szörnyidomítás: 3/65 11. teológia: 31/37 (+7%) 12. taumaturgia: 38/40 (+18%)
13. szerencsejáték: 1/40 14. zene: 6/54 15. szörnyismeret: 23/88 (+33%)
16. zárnyitás: 1/28 17. vadászat: 16/98 (+112%) 18. bányászat: 26/53 (+17%)
19. úszás: 17/79 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 993 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 992 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 155 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 545 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156), dehidrátor (#151), trikornis (#104), hadroszaurusz (#162), Angus Young (#3358), pattanóböde (#145), quwargok (#9093)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns pók (#117), orgyilkos (#131), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> epokitféreg (#147) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> ryuku légiós (#361) villámcsapás (#50) >> ryuku gárdista (#360)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű!
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
beszéd állatokkal (171)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 475 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

Összsúly: 107.96 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 8 drótszőr (#37) 1 kőszem (#304)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 2 fekete gyöngy (#99) 14 kaja (#2)
10 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

192 193 194 195
113
114
115
(193,114) 24. jellempróba, quwarg anyakirálynő (#269)
(194,114) ősi csatamező (#263), 50. jellempróba, Tharr oltár, quwarg anyakirálynő (#269), quwarg ősmágus (#302), Salió (2429. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek