45. forduló, 47. forduló, újszülött3653 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 24. 9h:23'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4488
SZÁMLA : XXXX

ELDORNI BEORN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,12] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+34 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 mozogsz északkeletre
[45,11] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy húsevő magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Látsz egy smirglibokrot. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Egyetlen, gyors mozdulattal teljesíted a szegény törpe kívánságát. Hogy teste ne legyen a dögevők martaléka, köveket hordasz rá. Ennyi tiszteletet megérdemel a nyugati vidék egy hírhozója (mert öltözetéből ítélve az lehetett). A nyomokból sajnos nem jössz rá, hogy ki lehetett a gyilkosa. (+2 jóság.)
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Egy bőrsisakot, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 120.]

kt 29 6 elkészíted a 29. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 smirglilevelet. [6 pontot használtál fel, van még 114.]

m 4 mozogsz délre
[45,12] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az alpesi tehén testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 104.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[44,13] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Látsz egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csontlepke közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 94.]

m 4 mozogsz délre
[44,14] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a piromenyét nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos sallank lehet. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 84.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[43,15] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. [10 pontot használtál fel, van még 74.]

m 4 mozogsz délre
[43,16] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sakál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a sakál bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sakál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sakál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+26 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy sóhajtó dorony. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[30 pontot használtál fel, van még 44.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[42,17] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod az útonálló jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Találsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [10 pontot használtál fel, van még 34.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [40 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A közeli mocsárban, egy hajdani vár eldugott romjai között ocsmány élőholtak laknak. Mostanában, mintha valami láthatatlan erő parancsára tennék, egyre gyakrabban tesznek kirándulásokat éjszakánként a mocsáron kívülre, sőt a város közvetlen környékére is! Egy felderítőnknek sikerült egy aránylag pontos térképet készítenie a romokról, megjelölve rajta az élőholtak leggyakoribb tartózkodási helyét. Kérésünk az lenne, hogy pusztítsd el az árnyékvilág sötét teremtményeit! íme a térkép.

3 6
7
2 4
5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 6. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 29.]

ve 236 2 megveszed a 236. tárgyat 2
Vásároltál 2 lajhár csontot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

kt 249 2 elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 bumerángot. [24 pontot használtál fel, van még 5.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

be 607 30 bemész a 607. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Kiperkálod a fizetséget, 10 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. A szoba valóban mindent igényt kielégítő, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba merülsz a puha ágyikóban. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé.

SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

KARAKTERLAP

Eldorni Beorn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 46. fordulód.

Erő: 14 Szint: 8 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 9 Menekülés: 35 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 16 Életpont: 118/66 Jellem: jó (60) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 79 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 124 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 414 TP-t kaptál. Jelenleg 5613 TP-d van. A következő szinthez még 1387 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 10
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 24 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. zene: 5
10. szörnyismeret: 2 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

Összsúly: 33.27 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bumeráng (#249) 1 magszim bél (#103) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,17) útonálló (#130), fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486)
(43,15) mély kút (#93), oltár
(43,16) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), sóhajtó dorony (#112)
(44,12) az 5. labirintus bejárata
(44,13) gumifa (#38), világítótorony (#156), vaskohó (#155), csontlepke (#746)
(44,14) piromenyét (#99), gyilkos sallank (#85)
(45,11) húsevő magszimok (#67), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 11. jellempróba, egy elf férfi
(45,12) olvasztókemence (#86), oltár, világítótorony (#156), alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek