45. forduló, 47. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 9. 9h:32'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245
SZÁMLA : XXXX

UDZSIRO KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,44] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+28 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+6 vérpont).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy gyilkos sallank nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 166.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 325 1
Éhségedet csillapítandó felszakítasz egy eret a karodon. A sebre tapasztod ajkaidat, és magadba szívod a hatalommal telített vért. Érzed, ahogy a Szörny megnyugszik benned... (-1 vérpont). [5 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

kno 12 1 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 156.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 5 vérpontot. [35 pontot használtál fel, van még 121.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[75,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. {max. életpontja: 15-18.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [75,42] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök?

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [75,41] Továbbra is síkságon vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy megsebesített lábascet. {egyik sebzési módja: 1x 12d6+16.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 91.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[75,40] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy északi aurach. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach jobb első lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [75,39] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Elszántan a másikra rohansz. Rövid karddal megkarcolod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [75,38] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy sérült élőholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+19 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Találkozol egy fekete, göndör hajú, barna szemű gnóm férfival. Raia ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea, egy sullár trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fun da Menthal. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Megpróbálsz vért szívni. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 15 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[70 pontot használtál fel, van még 21.]

m 2 mozogsz keletre
[76,38] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy manifesztátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Jó lenne valami kaját keresni. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 33 keresed a 33. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Iszol a vizestömlőből. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr hűséges követője vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 10 Merészség: 10/5 Magasság: 139 cm
IQ: 21 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 2/32 év
Egészség: 14 Életpont: 130/51 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 90/4 Pénz: 1675 arany Kép. pont: 0
Vérpont: 46/0 Pszi pont: 48/9 EFejl: 30
Eddig összesen 73 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 398 TP-t kaptál. Jelenleg 13173 TP-d van. A következő szinthez még 3827 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, kérődző etra, sóhajtó dorony. Jóllakottság: 54%.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 9/89 (+10%) szúrófegyverek: 6/0
vágófegyverek: 7/15 (+2%) ütőfegyverek: 6/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 9/23

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/56 (+32%) 2. nyomkövetés: 1/0 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/75 5. csapdakészítés: 4/67 (+15%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 12/40 (+46%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/0
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 2/88 (+9%) 12. taumaturgia: 3/83 (+109%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 16/11
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 5/79 (+20%) 18. pszi: 9/29 (+13%)
19. zárnyitás: 4/0 20. vadászat: 4/56 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 1/83 (+29%) 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
garokk (#73) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 16 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 533 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

Összsúly: 47.23 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 kaja (#2) 6 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,38) élőholt quwarg (#202), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fun da Menthal (2406. kalandozó)
(75,39) süvítő rája (#113), 48. jellempróba
(75,40) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely, északi aurach (#350)
(75,41) lábascet (#647)
(75,42) 39. jellempróba
(75,43) sünmedve (#33), 43. jellempróba, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(76,38) manifesztátor (#124), nekrofun (#173), 35. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek