458. forduló, 460. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 7. 9h:22'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 459. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [246,67] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 sallank karmot (97 arany), 10 rókafarkat (152 arany).
A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+213 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+812 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+135 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 671. hetének nyerőszámai: 3, 18, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve igazlátás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 590.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 572.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Szupersebesen mormolsz. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 566.]

* 7. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 208 TVP-t kell elköltened.] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy harcos hárpia. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia jobb oldalát. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia testét. Kritikus ütés! (7 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a harcos hárpia bal lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A harcos hárpia hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 659, gyógyulás: 314, összesen: -345 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 526.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 516.]

ek 116 60 284 t. energia kisütése: 116 60 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 2168 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 466.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 436.]

vv 161 209 127 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 434.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 430.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 400.]

vv 57 69 126 elmormolod az 57. varázslatot a 69. varázslatot a 126. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 400.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 398.]

kt 284 2 elkészíted a 284. tárgyat (2 darabot)
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Legyártottál 2 sötét italt. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 388.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+6 kaja.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 348.]

t 227 támadod a 227. szörnyet
FT 227 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 318.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 288.]

v 84 227 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy kultúrmasztodont! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy kultúrmasztodon! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel megpöccinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 61, gyógyulás: 47, összesen: -14 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 278.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 5 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 992 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 277.]

m 1 mozogsz északkeletre
[247,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pikkelyes ptog közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog testét. (8 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A pikkelyes ptog a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (7 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a pikkelyes ptog farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A pikkelyes ptog néhányszor tiszta erőből a bal válladra vág a farkával. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 497, gyógyulás: 315, összesen: -182 ÉP}

Megiszol egy adagnyi sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +391 életerő.) Találsz egy raaba-fát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 270.]

kt 936 elkészíted a 936. tárgyat
Begyűjtöttél 1 raaba-gumót. Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[248,65] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy káoszszellem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 81 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 224 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (55 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszszellem testét. (6 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a káoszszellem testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 50 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszszellem szellemtestét. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Ököllel súrolod a káoszszellem szellemtestét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 604, gyógyulás: 337, összesen: -267 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [249,64] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy pikkelyes ptog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (83 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 3 ezüstdarab, 2 lidércesszencia, 5 kék orchidea, 4 jégkristály, 4 rókafarok, huhogó bibe. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pikkelyes ptog jobb első lábát. (7 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A pikkelyes ptog a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog testét. (8 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel csak érinted a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A pikkelyes ptog farkát a nyakad köré tekeri, és szorongatni kezd! Alig bírod letépni. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1386, sebződés: 589, gyógyulás: 324, összesen: -265 ÉP}

Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +532 életerő.) Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [250,63] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy hegyi yeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi yeti vicsorgó pofáját. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a hegyi yeti gyapjas testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A hegyi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A hegyi yeti fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a hegyi yeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi yeti vicsorgó pofáját. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Ököllel csak érinted a hegyi yeti testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A hegyi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a hegyi yeti agyarával. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 yetifogat. (ld. enc.) 6239 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1146, sebződés: 516, gyógyulás: 294, összesen: -222 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 232.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[251,62] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő zseléféreg nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zseléféreg fejét. (8 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a zseléféreg kocsonyás testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Nagyot húz a zseléféreg farka a lábadra! (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a zseléféreg testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Nagyot húz a zseléféreg farka a lábadra! (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 656, gyógyulás: 332, összesen: -324 ÉP}

Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +546 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy drakolder csatamező van. Elteszed a látcsövet. Jártadban belerúgsz 4 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [252,62] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gothag döglidérc. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc testét. (8 támadással 496 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gothag döglidérc bal lábát. (8 támadással 509 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 9031 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1373, sebződés: 206, gyógyulás: 8, összesen: -198 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [253,62] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy bosszantó apróság nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság farkát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a bosszantó apróság testét. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a bosszantó apróság karját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a bosszantó apróság testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-14 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a bosszantó apróság testét. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ököllel gyengén megütöd a bosszantó apróság testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált tleikan hadúr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bosszantó apróság trófeát. 12920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1689, sebződés: 681, gyógyulás: 373, összesen: -308 ÉP}

Ledöntesz egy adagnyi sötét italt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +506 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Találsz 5 aranyat! Ez aztán a szerencse! Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 158.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[254,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy animált korall. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált korall testét. Kritikus ütés! (8 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted az animált korall testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált korall porózus testét. (8 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ököllel néhányszor súrolod az animált korall testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Csápjaival az animált korall lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1226, sebződés: 321, gyógyulás: 295, összesen: -26 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy vadkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vadkos bal vállát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra ugrasz. {HD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadkos előremeredő szarvát. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A vadkos szarva fájdalmas sebet ejt a nyakadon! (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 74 életpontot vesztettél. {HD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadkos előremeredő szarvát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Feléd öklelve, szarvaival a vadkos felsérti a derekadat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 71 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 344, gyógyulás: 153, összesen: -191 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [255,62] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy kazmárt. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tarajos mandrag. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tarajos mandrag potrohát. Kritikus ütés! (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a tarajos mandrag testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tarajos mandrag fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bányászcsákány felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a tarajos mandrag testét. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a tarajos mandrag testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A tarajos mandrag megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 467, gyógyulás: 230, összesen: -237 ÉP}

Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. Már érzed is a hatást. ( +454 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [256,63] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy animált korall nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az animált korall testét. (8 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az animált korall bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 159 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az animált korall testét. (8 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ököllel többször eltalálod az animált korall testét. Kritikus ütés! (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csápjaival az animált korall lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1268, sebződés: 335, gyógyulás: 307, összesen: -28 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy oltárt. Raia híveié. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 125.]

szk 472 485 762 keresed a 472. szörnyet a 485. szörnyet a 762. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy harcos hárpiát. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 120.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 120.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért
Igen komplex feladathoz látsz hozzá: visszatartod a lélegzeted, és úgy gyakorlod a vízifegyver forgatását. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy lidérctűz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 118 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 110 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 211 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor megpöccinted a lidérctűz esszenciáját. (6 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 175 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 213 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 827, gyógyulás: 6, összesen: -821 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 80.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 10, 16.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 80 pontod maradt, ebből a következő körre 80 pontot vihetsz át. Kapsz még 600 pontot. A következő körben tehát 680 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


IGAZLÁTÁS (190. PSZI KÉPESSÉG)
Az igazlátás egy nagyhatalmú pszi képesség, segítségével átlátsz a különböző rejtővarázslatokon, mindig megtalálod a labirintusban a kapcsolókat, látod a láthatatlant, és a csapdaészlelés dobásoknál +3 -at kapsz. És ami az egészben a legkellemesebb, a képesség használata külön parancsot nem igényel, mindig automatikusan rajtad van, költsége csak annyi, hogy kör elején hárommal kevesebb pszi pontot regenerálsz.

HEGYI YETI (454. SZÖRNY)
A hegyi yetik a dombi yetik ritka, és mindezidáig kihaltnak hitt rokonai. Csak a legmagasabb, havas hegyormok között találkozhatsz vele. Gyilkos kedvű óriásmajmok, amelyek zsákmánynak tekintenek mindent, ami náluk kisebb. És ez egy közel négyméteres majomnál tényleg szinte mindent jelent, a titánokat és óriásokat kivéve. A hegyi yetik alkalmazkodott, barna szőrű rokonát egyesek szerint az erdők mélyén is meg lehet találni.

YETI FOG (863. TÁRGY)
Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték, és minden bizonnyal használták valamire.

ZSELÉFÉREG (453. SZÖRNY)
Iszonyodva bámulod, ahogy a földet borító, vörös színű kocsonyás anyag felemelkedik, és rád támad. A zseléféreg testének nagy részét ez az anyag alkotja, ezért vitális pontjai nincsenek, teljesen el kell pusztítanod az egész testet, ha meg akarod ölni. Logikusan, szúrófegyverrel ez szinte megoldhatatlan. Ez, és a zseléféreg által köpött sav sem ijeszti el a kincsvadászokat, akik a korábban pórul járt kalandorok tárgyaira vadásznak, amelyek a kalandozó megemésztése után, érintetlenül megmaradnak a féreg zselétestében.

GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY)
Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra.

BOSSZANTÓ APRÓSÁG (452. SZÖRNY)
Amikor T. Vlagyimir először kalandozott az Esthar Császárság területén, fennhéjázva "bosszantó apróságnak" nevezte el ezeket a négy méter magas, páncélozott, csupa fog és karom ölőgépeket. A tömzsi, pókszerű teremtmény testéből néha nyálkás állkapcsok lövellnek elő, gyilkos fertőzéseket hordó fogaikkal le-lecsapva rád, miközben a karmok és ollók lesújtanak rád, és pillanatok alatt szétszaggatnak. És akkor még nem is említettük a lény hihetetlenül undorító mágikus képességeit... Ha túl is éled a találkozást, a kellemetlenségeket még hetekig nyögöd utána. Bosszantó apróság? A legtöbben nem így neveznék...

ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY)
Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk.

VADKOS (461. SZÖRNY)
Ha a rég letűnt Esthar császárság bozótos vidékén jársz, nem árt, ha minden pillanatban figyelsz a környék neszeire. Ha nem ezt teszed, könnyen ezeknek a legtermetesebb vaddisznóknál is nagyobb méretű szörnyeknek az áldozatául eshetsz. Meglepő, ahogyan ezek a különös lények a fejük közepén előremeredő hosszú és vaskos szarvaikkal harcolnak, mint a bajvívók, és "fegyverükkel" a legrafináltabb csapásodat is könnyedén hárítani tudják. Ütőfegyverrel a legnehezebb odáig jutni, hogy kérges bőrükön egyáltalán sebezni tudj.

TARAJOS MANDRAG (441. SZÖRNY)
Ezek az agresszív rovarlények a hangyákéhoz hasonló bolyokban élnek. A tarajos mandragok - a dolgozó hangyák megfelelői - is olyan csáprágókkal vannak felfegyverezve, amely képes még egy esthari vérszopót is komolyan megsebesíteni. A mandragok nyálkás, ragacsos köpete gyakran véglegesen tönkreteheti tárgyaidat.

LIDÉRCTŰZ (457. SZÖRNY)
Egy hihetetlen sebességgel mozgó parányi energiakoncentrátum, amelyet egy harcművész mesteren vagy egy máguson kívül senki sem tud eltalálni. Ez az apró entitás olyan pusztító varázslatarzenállal rendelkezik, amely a legtöbb varázslót megszégyeníti. Állítólag az Esthar császárság idejében a bíbor mágusi vizsga letételéhez szükséges volt, hogy valaki párviadalban legyőzzön egy lidérctüzet. A próba vagy sikeres vizsgával, vagy halállal végződött, szégyenkezve elkullogó varázsló nem akadt.

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú szolgája vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 459. fordulód.

Erő: 64 (91) Szint: 39 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 55 (67) Támadás: 70 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 58 (66) Védekezés: 94 Menekülés: 15 % Életkor: 37/39 év
Egészség: 55 (65) Életpont: 880/31 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 67 (1) Varázspont: 1903/112 Pénz: 806 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 42/2 Pszi pont: 341/14 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 51
Eddig összesen 4184 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55299 TP-t kaptál. Jelenleg 7820414 TP-d van. A következő szinthez még 279586 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, rubin góliát. A 420. fordulódban 10588 arany került a bankszámládra. 12652 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/40 (+3%) ökölvívás: *36/100 (+8%) szúrófegyverek: 26/73 (+2%)
vágófegyverek: 31/54 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/57
dobófegyverek: 25/27 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/58 2. nyomkövetés: 97/63 (+9%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 27/21 5. csapdakészítés: 29/94 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/92
7. gyógyítás: 78/33 8. titkosírás: 11/9 9. felderítés: 28/63
10. szörnyidomítás: 16/70 11. teológia: 102/9 (+98%) 12. taumaturgia: 70/62 (+18%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 18/14 15. harcművészetek: 40/8
16. zene: 109/39 (+136%) 17. szörnyismeret: 51/1 18. pszi: 40/6 (+6%)
19. zárnyitás: 17/52 20. vadászat: 31/43 (+46%) 21. vitalitás: 2/52
22. bányászat: 39/72 (+12%) 23. úszás: 21/76 24. főzés: 13/21 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 12 darabot, csak egyszer), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) halálkapu (#126) láthatatlanság (#76)
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
láth. észlelése (#78) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178)
jellemrejtés (#23) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) túlvilág lehelete (#177)
varázsenergia (#161) erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57) kí koncentráció (#69)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 132.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 áldott kő (#642) 1 ezüstdarab (#326) 5 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fekete gyöngy (#99) 13 gyenge méreg (#26) 1 huhogó bibe (#332)
13 isteni könnycsepp (#260) 4 jégkristály (#593) 5 kék orchidea (#68)
2 lidércesszencia (#1074) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 5 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 3 sötét ital (#284) 2 spiritusz (#170)
2 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43) 15 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 2 gyöngymangó (#135)
19 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447) 2 óndarab (#85)
1 raaba-gumó (#936) 2 rézdarab (#70) 1 szopókő (#259)
1 yetifog (#863)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(247,66) pikkelyes ptog (#470), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 25. jellempróba
(248,65) érclelőhely, káoszszellem (#472)
(249,64) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 26. jellempróba, pikkelyes ptog (#470)
(250,63) hegyi yeti (#454)
(251,62) zseléféreg (#453), Leah oltár, érclelőhely
(252,62) gothag döglidérc (#429), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 28. jellempróba, oltár
(253,62) bosszantó apróság (#452), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár, 37. jellempróba
(254,62) animált korall (#445), 22. jellempróba, Dornodon oltár, vadkos (#461)
(255,62) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Dornodon oltár, vaskohó (#155), 42. jellempróba, érclelőhely, tarajos mandrag (#441)
(256,63) animált korall (#445), nekrofun (#173), 24. jellempróba, Raia oltár, lidérctűz (#457)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 48 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.

Üzenet küldése a karakternek