456. forduló, 458. forduló, Grador összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 28. 18h:17'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 457. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5482
SZÁMLA : XXXX

GRADOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,117] koordinátán.
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben. Elég rosszul pihentél, a kisebb és nagyobb quwargok állandóan csipkedtek! De most, hogy felébredsz, és látod, minden quwargoktól hemzseg, örülsz, hogy nem faltak fel teljesen (-108 életpont).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+72 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 792.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 792.]

* 3. KP: ek 215 15 0 t. energia kisütése: 215 15
0 varázspont felhasználásával előállítasz 0 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 792.]

* 4. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 762.]

* 5. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

* 6. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

fgy 70 30 felt. gyógyítás 70 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 762.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+82 életerő.) [36 pontot használtál fel, van még 726.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 696.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 666.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

192 193 194
116
117
118

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 656.]

be 710 213 19 bemész a 710. épületbe
Már van rajtad kitartó ló varázslat, gyorsan el is felejted, hogy ilyet akartál, hiszen nincs értelme ezzel odaállni az Ördögi Kör bérmágusai elé.
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 75 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 651.]

t 9093 1 támadod a 9093. kalandozót
FT 9093 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 651.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta.

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 108 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 28 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy áldott okerón.

Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

[25 pontot használtál fel, van még 626.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+79 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [34 pontot használtál fel, van még 592.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
lángcsóva (#31) 25 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért,
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért,
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért,
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért,
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért,
tűzmágia (#157) 510 aranyért, városi teleport II (#181) 220 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért,
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért,
kalmárszem (#228) 77 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért,
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért,
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, gázpajzs (#467) 75 aranyért, savmágia (#477) 500 aranyért, méregmágia (#480) 500 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 587.]

be 712 bemész a 712. épületbe
Huuu, ez a fényörvények közti lebegés arra emlékeztet, mikor hajdan a wargpini kocsmában fogadásból benyakaltál egy kisebb hordónyi varkaudar pálinkát. Igaz a két fénygömb közti szárnyalás nem tart olyan sokáig, a kocsma se ég le közben, és főleg nincsenek olyan öööö... kellemetlen utóhatásai, mint anno az alkoholmérgezésnek. De az is biztos, hogy errefelé koránt sincs olyan nyüzsgés, mint régen a fogadóban, sőt mondhatnánk itt megállt az idő, talán még a trikornisok is ugyanazt a szál füvet rágcsálják, és talán a majmocskák is ugyanúgy fogócskáznak, mint az előző látogatásodkor. De ide nem is bulizni jöttél, leheveredsz a dús, illatos fűbe, és az azúrkék eget bámulva ellazulnak izmaid. Egy kis időre kimegy a fejedből a sok nehéz küldetés, az a sok harc, és szenvedés, ami egy kalandozó életét jellemzi. Észre se vetted, és elszundítottál egy fertály órácskára, sajnos az ébredéssel együtt visszatértek a gondjaid is. Még maradnál, de a felelősségérzeted indulásra ösztönöz. Lélekben felfrissülve hagyod el a trikornisok tisztását. [5 pontot használtál fel, van még 582.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő quwarg nagymester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 46 életpontot vesztettél. Ocsmány csáprágóját a quwarg nagymester hasadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester belecsíp a derekadba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a quwarg nagymester hasadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 46 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 280, gyógyulás: 0, összesen: -280 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy quwarg anyakirálynő volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg szellem. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [194,117] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg őrparancsnok közeledik.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Kavargó pengefalként zúdul rád a quwarg őrparancsnok. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-15 támadás.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 206, gyógyulás: 0, összesen: -206 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ősquwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.

Elszántan a másikra rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Az ősquwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 308 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [36 pontot használtál fel, van még 546.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+371 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

192 193 194 195
116
117
118
(193,117) 29. jellempróba, quwarg nagymester (#214)
(194,117) Raia oltár, 28. jellempróba, quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[193,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) A 20 qwarg rohamosztagos csáprágójával feltépi a torkodat. (20 támadástól 350 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 350, gyógyulás: 0, összesen: -350 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen.
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+313 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

192 193 194
117
118
119
(193,118) egy ismeretlen isten rúnaköve, qwarg rohamosztagos (#242)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[192,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg ősmágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot vesztettél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel!
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod...
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+183 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193
118
119
120
(192,119) 23. jellempróba, quwarg ősmágus (#302)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[191,120] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Látsz egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ősquwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Borzalmas sebet ejt a bal karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg nagymester. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy quwarg anyakirálynő. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+83 életerő.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 506.]
Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 506.]
Teleeszed magad. (-2 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 506.]
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,120] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított gumifát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt.

A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 33 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester belecsíp a derekadba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 32 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester belecsíp a derekadba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg őrparancsnok.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Nem találtad el! A quwarg őrparancsnok végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál.
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+165 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192 193
119
120
121
(191,120) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 31. jellempróba, ősquwarg (#300)
(192,120) gumifa (#38), 33. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg őrparancsnok (#677)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[191,121] A sík vidéket bozótos váltja fel. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat qwarg rohamosztagos.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a 12 qwarg rohamosztagos. Harapásai nyomán ömlik a véred. (12 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősquwarg nem jelenthet komoly veszélyt.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Az ősquwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen.
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+170 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192
120
121
122
(191,121) phua-kúp (#372), 43. jellempróba, Sheran oltár, qwarg rohamosztagos (#242), ősquwarg (#300)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[190,122] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-1 max. varázspont.] Ajaj! Megsemmisültek a birtokodban levő aranypikkelyek. Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+85 életerő.)
Találkozol egy barna, tüsi hajú, kék szemű kobudera férfival. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy merénylő köpenyét, egy mind. ametisztjét, egy Natharion amulettet, egy nefil-rin medált, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy tükörpáncélt és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy ryuku gólem trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy quwarg őrparancsnok trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél.
Összeismerkedtek. Az ő neve Wu'unferth. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 464.]
Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 464.]
Eszel valamit. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 464.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 434.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 404.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[191,122] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos bal vállát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) A 10 qwarg rohamosztagos rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (10 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vasalt bunkóval többször eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+85 életerő.) Látsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [192,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korallfövenyt. (ld. enc.) Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hidra. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény villámokat köp rád. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (58 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: spiritusz, ezüst nyaklánc, 11 kitintüske, ork csodaszer, 3 lótuszvirág, varkaudar látógömb. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval épp hogy eltalálod a hidra két fejét is. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+82 életerő.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hidra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (62 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: ork csodaszer, 6 kitintüske, 2 vízionár szem, 2 madártoll, 2 smirglilevél, sullár hólyag. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a hidra nyálkás testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+79 életerő.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [178 pontot használtál fel, van még 226.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 196.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[194,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Ráismersz a lényre. Egy legyengült purifikátor császár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! A purifikátor császár néhány döfése nyomán dőlni kezd a vér a bal térdedből és combodból. (6 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A purifikátor császár néhány döfése nyomán dőlni kezd a vér a bal térdedből és combodból. (6 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+83 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [195,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [196,122] Bátran belegázolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. A víz egy kicsit hideg.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. [74 pontot használtál fel, van még 92.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy quwarg harcost. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ef 14 503 energia fejlesztése 14
Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
0 varázspont felhasználásával előállítasz 0 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [40 pontot használtál fel, van még 52.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 12.]

e 40 élelemszerzés 12 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [12 pontot használtál fel, van még 0.]

im 2 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 23, 26.
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 598 pontot. A következő körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORALLFÖVENY (1160. TÁRGY)
Ott, ahol a homokos tengerpart véget ér, és átadja helyét a zöld növényzet térhódításának, na ott van néhány méternyi átmenet, ahol a szivárvány minden pompájában tündöklő korallföveny nő. Ha közelebbről is szemügyre veszed ezt a természet alkotta képződményt, melyet temérdek a környezetre abszolút veszélytelen életforma jelenléte táplál, talán észreveszel párat azokból a gömbölyded harmatcseppekből is. A cseppek belsejében magát az azúrtiszta fodrozódó tengert látni, talán ezért is nevezték el őket a tenger haramiái (a ryukuk) azúrharmatnak. Állítólag csak ők tudják a titkot, hogyan lehet egy ilyen harmatcseppet begyűjteni az élő korallfövenyről, senki más. Ha netán neked is sikerülne rájönnöd, hogyan tartósíthatnád az azúrharmat egy-egy cseppjét, egy körben egy fövenyről akkor is csak 3 darabot szedhetsz, cseppjét 2 TVP-ért. Mivel, mint az előbb említettem, a korallföveny annyira természetes képződmény, hogy még maguk Alanor kertészdruidái sem találták meg a módját, hogyan is lehetne e "növényt" mesterséges úton szaporítani.

HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé.

KARAKTERLAP

Grador, egy szőke, rövid hajú, kék szemű, körszakállas ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. Az Üdvhadsereg (#9142) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 457. fordulód.

Erő: 51 (53) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 172 cm
IQ: 29 (28) Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 43 Életpont: 319/270 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 18 Varázspont: 439/336 Pénz: 6379 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 14/14 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1092 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 867 TP-t kaptál. Jelenleg 519 251 TP-d van. A következő szinthez még 80 749 TP szükséges. Trófeáid: zoloboo sámán, hegyi góliát, norpadolótika. A 427. fordulódban 1190 arany került a bankszámládra. 1547 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 18/22 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/36
vágófegyverek: 15/48 ütőfegyverek: 23/68 (+18%) lőfegyverek: 21/6
dobófegyverek: 4/70

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
196,122 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 103 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 74/17 (+55%) 2. nyomkövetés: 73/60 (+58%) 3. lopás: 3/47
4. mászás: 5/39 5. csapdakészítés: 22/24 6. csapdaészlelés: 2/69
7. gyógyítás: 87/8 (+128%) 8. titkosírás: 5/65 9. felderítés: 18/58
10. szörnyidomítás: 3/65 11. teológia: 31/13 (+5%) 12. taumaturgia: 38/9 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/40 14. zene: 6/54 15. szörnyismeret: 23/55
16. zárnyitás: 1/28 17. vadászat: 14/54 (+101%) 18. bányászat: 26/36
19. úszás: 17/79 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 993 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 992 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 155 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 545 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156), dehidrátor (#151), trikornis (#104), hadroszaurusz (#162), Angus Young (#3358), pattanóböde (#145), quwargok (#9093)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns pók (#117), orgyilkos (#131), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> epokitféreg (#147) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> ryuku légiós (#361) villámcsapás (#50) >> ryuku gárdista (#360)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű!
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
beszéd állatokkal (171)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 499 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

Összsúly: 160.42 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
72 arany (#50) 4 aranypikkely (#415) 5 deus ex machina (#1)
1 ezüst nyaklánc (#117) 20 kaja (#2) 17 kitintüske (#879)
3 lótuszvirág (#447) 2 madártoll (#112) 2 ork csodaszer (#1228)
2 smirglilevél (#29) 1 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
1 varkaudar látógömb (#1107) 4 víz (#27) 2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 borkonyó bibe (#312) 1 purifikátor háj (#269)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

189 190 191 192 193 194 195 196 197
121
122
123
(190,122) szopógödör (#177), kihívás tornya (#502), 50. jellempróba, élőholt tigris (#766), norpadolótika (#226), Wu'unferth (1966. kalandozó)
(191,122) qwarg rohamosztagos (#242), gumifa (#38), kihívás tornya (#502), 43. jellempróba
(192,122) korallföveny (#1160, belőle készíthető: #1161), Chara-din monolitja (#534), hidra (#780)
(193,122) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), hidra (#780)
(194,122) purifikátor császár (#393), Chara-din monolitja (#534)
(195,122) Chara-din monolitja (#534), purifikátorok (#157)

Üzenet küldése a karakternek