Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 11. 14h:50' EZ A 508. JÁTÉKHETED, 457. FORDULÓD 509. játékheted kezdete: aug. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3957 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 6 9999 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
kf 322 2 | kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe |
m 4 | mozogsz délre |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
vtn 75 | varázslat tanulás: a 75. varázslatot |
vtn 375 | varázslat tanulás: a 375. varázslatot |
vtn 277 | varázslat tanulás: a 277. varázslatot |
ek 42 12 | t. energia kisütése: 42 12 |
ek 7 5 7 | t. energia kisütése: 7 5 7 |
ff 182 696 325 | felt. fegyverváltás: 182 696 325 |
flh 997 323 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba |
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a degradátor középső potrohát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a degradátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a joviális m.szockó gömbtestét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a joviális m.szockó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A joviális m.szockó feléd harap, de sikertelenül. A joviális m.szockó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kígyóbőr kesztyűt, szereztél 1 szockó hólyagot. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kneopatikus mollusk testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a kneopatikus mollusk puha testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 molluszk házat. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
v 88 1 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 4 8 9 | mozogsz 4 8 9 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 43 életpontot sebeztél. A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 17 15 12 | mozogsz 17 15 12 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 45 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranygyűrű, 21 arany és egy arany karperec. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
lm 14 11 16 | mozogsz 14 11 16 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az acélkolosszus mellkasát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az acélkolosszus fémes combját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhányszor megkarcolod az acélkolosszus fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod az acélkolosszus mellkasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az acélkolosszus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis fagymágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas acélkolosszus trófeát. 3940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}
lm 18 19 20 | mozogsz 18 19 20 |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 32 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a pszi elementál jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Vashegyű lándzsával felnyársalod a pszi elementál testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan bal vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a jégtroll bal karját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a jégtroll jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a jégtroll testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-25 életpont)! A jégtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
lm 21 1 | mozogsz 21 1 |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a norpadolótika testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 9 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát. |
MÁGIAFELOLDÁS (75. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal rajtad érvényben levő varázslatokat szüntethetsz meg (pl. láthatatlanság). Kiadása 5 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. Az általad felrakott varázslatoknál mindig biztos a siker, a mások által rád mondott, ártó szándékú varázslatoknál a siker az ellenfél teológiájának/taumaturgiájának (a rád rakott varázslat típusától függően) és a te taumaturgiádnak a különbségétől függ. Van néhány varázslat, amelyet mágiafeloldással nem lehet eltávolítani. A mágiafeloldáshoz a V 75 <varázslatszám> parancsot kell kiadnod. Ha egyszerre több azonos sorszámú (de más paraméterű) varázslat is van rajtad, a mágiafeloldás mindig az elsőt fogja megszüntetni. |
ANALÍZIS (375. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Fairlight egyik méltánytalanul elfeledett varázslatát tanultad most meg. Egy nagyon egyszerű mágiáról van szó, talán épp ez az oka, hogy ennyire feledésbe merült az idők folyamán. A V 375 <tárgy száma> parancs hatására - 6 VP és 2 TVP elköltése mellett - amennyiben található a hátizsákodban a paraméterként megadott tárgyból legalább egy darab, azt különböző mágikus eljárások segítségével részletesen megvizsgálod, elemzed. A lényeges információk, amiket így megtudhatsz: a tárgy értéke (ez az átadható tárgyaknál a bolti eladási árnak felel meg), a súlya, átadható-e, és ha átadható, akkor lopható-e. A varázslatnak egy második paramétert is megadhatsz, ekkor - változatlan költséggel - azt a tárgyat is rögvest megvizsgálod. |
FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT) Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi. |
Erő: | 53 (61) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 50 (57) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 50 (54) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 162/162 év |
Egészség: | 56 (60) | Életpont: | 401/324 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (59) | Varázspont: | 749/24 | Pénz: | 1640 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 207/123 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 72 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/71 | ökölvívás: | 4/61 | szúrófegyverek: | 27/80 (+3%) |
vágófegyverek: | 18/85 (+3%) | ütőfegyverek: | 20/17 | lőfegyverek: | 27/75 (+6%) |
dobófegyverek: | 7/32 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/3 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 121/93 (+6%) | 3. mászás: | 12/52 |
4. csapdakészítés: | 26/34 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/6 (+1024%) | 6. gyógyítás: | 70/61 |
7. titkosírás: | 11/81 | 8. felderítés: | 35/68 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 5/74 |
10. teológia: | 58/84 (+13%) | 11. taumaturgia: | 29/60 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 5/41 |
13. versengés: | 12/33 | 14. harcművészetek: | 5/58 | 15. zene: | 92/44 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 13/34 | 17. pszi: | 25/71 (+18%) | 18. zárnyitás: | 16/0 (+300%) |
19. vadászat: | 16/65 | 20. bányászat: | 35/91 (+4%) | 21. úszás: | 22/22 |
22. főzés: | 11/67 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
halálmadár (#351), gonoszok (#988) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs II (#63) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tolvajvér (#364) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mirg (#135) | lángcsóva (#31) | >> | fagymágus (#650) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
663 | arany (#50) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 6 | kaja (#2) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany karperec (#194) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | bíbor erőöv (#291) | 2 | csontpálca (#329) | 30 | drótszőr (#37) | |||
1 | jégszív (#282) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | molluszk ház (#353) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | szockó hólyag (#355) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tyrex csont (#280) | 2 | vízionár szem (#102) |