455. forduló, 457. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [230,77] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 csatabárdot (720 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 rejtőköpenyt. Táborozásod alatt az alanori íjásztelep egyik küldötte is felkeresett. Gyorsan elhadarja a legutóbbi, vagyis 18. íjász- és dobóverseny végeredményét: első Ramirez Crashed (201 pont), második Vöröshasú Eliot (191), harmadik pedig Gorhud (186) lett. Az "indultak még" kategóriából kisorsolnak valakit, aki vigaszdíjat kap. A szerencsés: Ebor! 20. lettél, pontszámod 132 volt. Ezért sajna díj nem jár, de talán majd legközelebb.
A teremtés zsákja létrehozott 1 arkog követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+162 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+806 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+134 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 668. hetének nyerőszámai: 23, 19, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy káoszszellem nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 598.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
148 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 598.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 592.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-13 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Beizzik a turbómágia. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574.]

* 7. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 544.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 534.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 2291 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 504.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 504.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 474.]

vv 161 209 127 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 468.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 438.]

vv 57 126 120 elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 438.]
Szupersebesen mormolsz. Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 436.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 404.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 4 arany! (+4 szerencse.) 992 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 403.]

tv 98 121 60 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 121. varázslatot a 60. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Támadó varázslatok listájára került: direkt kontaktus I. 60. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[231,77] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr szentélye van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy katamán ordas. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a katamán ordas vicsorgó pofáját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a katamán ordas vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (10 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) A katamán ordas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a katamán ordas jobb első lábát. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) A katamán ordas többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 386, gyógyulás: 333, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+62 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz Con Barde-dal. Leah félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Sshreakza amulettjét, egy tolvaj klánjelvényt, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy mennydörgő titán trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Lát téged! Vajon hogyan? Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [232,77] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Van egy erdő innen két napi járóföldnyi. Gyanúsan sok Sheran hívő jár arra az utóbbi időben! Hittársaim, Leah-követői, jobb lesz a körmükre néznünk! - Haláltáncos " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Megpillantasz egy napra kikötözött Raia-hívőt, akinek ki van peckelve a szeme. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (53. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin nyakát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranyláncot. [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr szentélye van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pikkelyes ptog. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog bal első lábát. (11 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak bal combodon és csípődön. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. Kritikus ütés! (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) A pikkelyes ptog kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1264, sebződés: 571, gyógyulás: 274, összesen: -297 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [233,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy ősi rúnatornyot. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anram Salle orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg! (ld. enc.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg szőrös púpját. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg bamba pofáját. (9 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 129, gyógyulás: 165, összesen: +36 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz. Rémülten észleled, hogy a faltörmelékek közül egy újabb alak nyomul feléd. Egy sötét ülnök! (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök töprengő fejét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-245 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 245, gyógyulás: 6, összesen: -239 ÉP}

Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ro'galhal kísértet közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet bal lábát. (10 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) A ro'galhal kísértet egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A ro'galhal kísértet egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8900 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 491, gyógyulás: 279, összesen: -212 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jártadban belerúgsz 3 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [158 pontot használtál fel, van még 245.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[234,77] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar remete. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a varkaudar remete bal oldalát. (7 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar remete testét. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A varkaudar remete ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a varkaudar remete jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
8201 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1519, sebződés: 403, gyógyulás: 370, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [235,77] Még mindig az erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kreommat-liliomot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bo'adhun éjhozó nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (54 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun éjhozó fejét. (9 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun éjhozó testét. Kritikus ütés! (10 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1021, sebződés: 318, gyógyulás: 259, összesen: -59 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [19 pontot használtál fel, van még 226.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

v 198 235 72 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(231,77) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 25. jellempróba, érclelőhely, katamán ordas (#484), Con Barde (3640. kalandozó)
(232,77) márványtorony (#175), 53. jellempróba, Elenios oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), pikkelyes ptog (#470)
(233,77) ősi rúnatorony (#852), Sheran oltár, 47. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), púpos zsokarg (#451), sötét ülnök (#508), ro'galhal kísértet (#463)
(234,77) varkaudar remete (#465), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(235,77) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), bo'adhun éjhozó (#468)

[235,72] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Utad során felfedezel egy tükörtornyot. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy elpusztított csillagbozótost. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Alex Despronder, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 23 mákrózsa virág[*], 17 kaktusztüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 216.]

kt 939 10 elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs nálad csillagbot, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy hajító csillagot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 216.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ro'galhal kísértet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet jobb lábát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet bal karját. (8 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). A ro'galhal kísértet óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet szellemtestét. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). A ro'galhal kísértet óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8824 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 583, gyógyulás: 303, összesen: -280 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 176.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[236,72] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hájas okerón. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a hájas okerón bal első lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rohansz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a hájas okerón jobb oldalát. (7 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {HD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hájas okerón hájas derekát. (7 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 0, gyógyulás: 224, összesen: +224 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [237,71] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy bo'adhun lidérc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 71 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc bal oldalát. (11 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (10 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun lidérc megüti a jobb válladat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-72 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 9994 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1499, sebződés: 226, gyógyulás: 344, összesen: +118 ÉP}

Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [238,70] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar remete. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt a másikra rontasz. {HD:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar remete izmos karját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 76, gyógyulás: 6, összesen: -70 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 132.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[239,69] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy csupaszbőrű maclogh nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csupaszbőrű maclogh testét. (8 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Belecsipked a csupaszbőrű maclogh a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csupaszbőrű maclogh fejét. (11 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A csupaszbőrű maclogh többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1350, sebződés: 441, gyógyulás: 305, összesen: -136 ÉP}


(Továbbmész...) [240,69] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nothar cserjét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy bo'adhun éjhozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun éjhozó testét. (10 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (10 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 157 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 516, gyógyulás: 346, összesen: -170 ÉP}

Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [33 pontot használtál fel, van még 77.]

f 1170 kísérletezel az 1170. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 67.]

szk 472 485 762 keresed a 472. szörnyet a 485. szörnyet a 762. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy harcos hárpiát. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 67.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 67.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 62.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért
A szárazon gyakorolni a vízifegyver szakértelmet nehéz, de nem lehetetlen: te most éppen ezzel foglalkozol. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ro'galhal kísértet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 78 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet nyakát. (7 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet fejét. (8 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). A ro'galhal kísértet óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet jobb vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8740 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1431, sebződés: 805, gyógyulás: 306, összesen: -499 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 22.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 9, 5.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 597 pontot. A következő körben tehát 619 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY)
Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül.

PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY)
Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni...

SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY)
A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak.

RO'GALHAL KÍSÉRTET (463. SZÖRNY)
A ro'galhalok a bo'adhun barbárok vezetői voltak a birodalom virágzásának idején. Miközben a bo'adhun birodalom a pusztulás küszöbén állt a kyorgok által uralt triklem dakolderek támadásai miatt, a sámánok végső megoldásként megidézték a hősi halált halt törzsfők szellemét, így örök bolyongásra ítélve őket a való világban. Ezek a kísértetek pont úgy néznek ki, mint ahogy "alapanyaguk" kinézett halálának pillanatában: eltorzult arckifejezésük az átélt kínokról, a testükre festett barbár jelek egy rég letűnt birodalom kultúrájáról árulkodnak. Elszántságuk ma már csak egyetlen dologra korlátozódik: megvédeni a bo'adhun földeket mindenféle betolakodóktól. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.

VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY)
Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni.

BO'ADHUN ÉJHOZÓ (468. SZÖRNY)
Még mindig bolyonganak bo'adhunok Kelet-Ghalla humanoidok által lakatlan területein. Helyüket keresik ebben a megváltozott világban, miközben senkiben nem bíznak, senkinek nem hisznek. Ilyen, az éjszaka sötétjében kóborló szellemek a bo'adhun éjhozók is. Mint a lelkük, földig érő köpenyük is a legsötétebb sötét, arcukat elfedő csuklyájuk alól pedig csupán két élénkvörös szemük világít. Ahol megjelennek megdermed a levegő. Valaha ők voltak ennek a barbár népnek a legfőbb varázstudói, és bár tudásuk java része már a múlté, még most is rengeteg mágikus energiával rendelkeznek. Vágófegyverrel képtelenség megsebezni őket.

TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY)
Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod).

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú szolgája vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 456. fordulód.

Erő: 64 (90) Szint: 39 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 55 (67) Támadás: 70 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 57 (65) Védekezés: 102 Menekülés: 15 % Életkor: 37/38 év
Egészség: 55 (65) Életpont: 874/76 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 67 (76) Varázspont: 1903/263 Pénz: 494 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 42/2 Pszi pont: 333/27 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 36
Eddig összesen 4161 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 70003 TP-t kaptál. Jelenleg 7686584 TP-d van. A következő szinthez még 413416 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, rubin góliát. A 420. fordulódban 10588 arany került a bankszámládra. 12493 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/37 (+3%) ökölvívás: 36/83 (+7%) szúrófegyverek: 26/71 (+2%)
vágófegyverek: 31/51 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/57 (+3%)
dobófegyverek: 25/6 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/58 2. nyomkövetés: 97/54 (+28%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 27/7 (+15%) 5. csapdakészítés: 29/76 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/92
7. gyógyítás: 78/10 8. titkosírás: 10/98 9. felderítés: 28/63
10. szörnyidomítás: 16/70 11. teológia: 99/38 (+71%) 12. taumaturgia: 70/10 (+37%)
13. szerencsejáték: 5/11 14. versengés: 17/90 15. harcművészetek: 40/8
16. zene: 105/99 (+102%) 17. szörnyismeret: 50/61 (+20%) 18. pszi: *39/100
19. zárnyitás: 17/52 20. vadászat: 30/44 (+46%) 21. vitalitás: 2/52
22. bányászat: 39/60 (+6%) 23. úszás: 21/76 24. főzés: 12/91 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 12 darabot, csak egyszer), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) láthatatlanság (#76) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178) jellemrejtés (#23)
óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) túlvilág lehelete (#177) varázsenergia (#161)
erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57) halálkapu (#126) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 132.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 hajító csillag (#939) 18 isteni könnycsepp (#260) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 arkog kő (#632) 7 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 7 tüske (#22) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(235,72) tükörtorony (#885), oltár, 31. jellempróba, szent tölgyfa (#393), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ro'galhal kísértet (#463)
(236,72) 49. jellempróba, hájas okerónok (#462)
(237,71) bo'adhun lidérc (#467), 29. jellempróba
(238,70) varkaudar remeték (#465)
(239,69) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 33. jellempróba, érclelőhely, csupaszbőrű maclogh (#490)
(240,69) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), bo'adhun éjhozó (#468), ro'galhal kísértet (#463)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A víziharcos többszemélyes kalandokban előfordulhatott, hogy fegyvert váltott a karakter két szörny között, illetve lövedékeket keresett a csata végén, amiket el se lőtt. Ezt javítottuk, víziharcban nincs fegyverváltás és távfegyverezés!

Üzenet küldése a karakternek