Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 19. 15h:17' EZ A 455. JÁTÉKHETED, 453. FORDULÓD 456. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Raia angyala bal vállát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia angyala bal karját. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Raia angyala bal oldalát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Raia angyala vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A Raia angyala még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 11734 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 161, gyógyulás: 8, összesen: -153 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 453 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
h 1602 27 10 | használod az 1602. tárgyat |
hu 716 37 | hulladék: 716 37 |
v 96 312 11 | elmormolod a 96. varázslatot |
[312,11] Lakott területre érkeztél. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.
ve 26 80 | megveszed a 26. tárgyat 80 |
ve 166 28 | megveszed a 166. tárgyat 28 |
vi 0 10 | viselkedésed: 10 |
be 677 | bemész a 677. épületbe |
be 680 | bemész a 680. épületbe |
vi 0 3 | viselkedésed: 3 |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálelementál fejét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál bal oldalát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 28, gyógyulás: 91, összesen: +63 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar, egy ezüst karkötő, egy fűszertartó, 4 vas dobónyíl, 4 arany és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály fejét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lidérckirály fejét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály bal karját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 46, gyógyulás: 131, összesen: +85 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus jobb lábát. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Din cséphadarójával súrolod a Thargodan mágus jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és 2 sallank karom. 9445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 0, gyógyulás: 103, összesen: +103 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Rém borzalmas plazmáját. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Rém testét. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Rém sötét esszenciáját. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Rém borzalmas plazmáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A Rém szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 14341 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1167, sebződés: 232, gyógyulás: 201, összesen: -31 ÉP}
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
fku 60 | felt. kutatás 60 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 75 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és 2 sallank karom. 3764 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 65, gyógyulás: 49, összesen: -16 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír jobb lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lidérckirály bal oldalát. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 58, gyógyulás: 121, összesen: +63 ÉP}
(Továbbmész...) [413,62] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy fattylord. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord jobb oldalát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fattylord fejét. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a fattylord testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a fattylord testét. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a fattylord fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiacsóva varázslat. 143 életpontot vesztettél. A fattylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál, ezenkívül 1 energialándzsa (ld. enc.). 14198 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 585, gyógyulás: 206, összesen: -379 ÉP}
(Továbbmész...) [412,63] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánybarlangot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dred Hornwill. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidércóriás közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás jobb oldalát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lidércóriás bal lábát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércóriás testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidércóriás jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 219, gyógyulás: 0, összesen: -219 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón bal szárnyát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragd drakón bal szárnyát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a smaragd drakón pikkelyes testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragd drakón fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 59 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 164 életpontot vesztettél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány bal oldalát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (93 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 257, gyógyulás: 0, összesen: -257 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 165 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 106 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 271, gyógyulás: 0, összesen: -271 ÉP}
(Továbbmész...) [410,61] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat mópat fatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty bal középső lábát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty farkát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a mópat fatty bal első lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (18 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a mópat fatty jobb első lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 12 mópat fatty csáprágójával. (12 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a mópat fatty bal középső lábát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a mópat fatty testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az 5 mópat fatty csáprágójával. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 14341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1970, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}
(Továbbmész...) [410,60] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy méregféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (70 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a méregféreg nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 244, gyógyulás: 0, összesen: -244 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [408,58] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy ében halálhajcsár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
kt 580 25 | elkészíted az 580. tárgyat (25 darabot) |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
fa 590 4363 3 | feladod az 590. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
szk 312 784 333 | keresed a 312. szörnyet a 784. szörnyet a 333. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
ENERGIALÁNDZSA (1227. TÁRGY) A fattylordok kedvenc fegyvere az energialándzsa, mellyel félelemben és igában tarthatják az alattvalóikként kezelt Chara-din fattyakat. A hosszú lándzsa, végén néhány szikrázó tüskével elég elrettentőnek is tűnik az amúgy semmitől sem rettegő káoszlények számára. Sebzése csekély 1d4+6, viszont használata során még egy energia alapú varázslattal is "megörvendezteti" áldozatait. Csakis azok vehetik a kezükbe, akiknek szúrófegyver szakértelme már elérte a 28-as szintet. A fegyver mágikus sebzésű, használata +5 védettséggel is jár. |
SHENGOROTH (967. SZÖRNY) Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod. |
Erő: | 47 (83) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (70) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (60) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/144 év |
Egészség: | 37 (54) | Életpont: | 827/160 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 74 |
Szerencse: | 42 (68) | Varázspont: | 1736/4 | Pénz: | 25839 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 35/4 | Pszi pont: | 253/129 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 548 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 39 | ütőfegyverek: | 37 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 36 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 128 | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 28 | 5. csapdaészlelés: | 22 | 6. gyógyítás: | 53 (+1) |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 36 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 166 (+1) | 11. taumaturgia: | 75 (+1) | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 27 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 59 | 17. pszi: | 24 | 18. zárnyitás: | 25 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 41 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Rém (#315), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (97,9,2) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 4 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | holdbőr (#1236) | 4 | kaja (#2) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | trikornis szarv (#198) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
20 | víz (#27) | 1 | Zinthurg pallos (#716) | 5 | kátrány (#580) | |||
3 | dentor szüttyő (#590) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
132 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
3 | arkog kő (#632) | 1 | bev formázó minta (#299) | 1 | energialándzsa (#1227) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fűszertartó (#210) | 76 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | kerek kő (#19) | 3 | mópat tetem (#584) | 9 | pirkit (#153) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rémplazma (#616) | |||
1 | rövid kard (#171) | 4 | sallank karom (#128) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 27 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |