Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 12. 9h:13' EZ A 454. JÁTÉKHETED, 452. FORDULÓD 455. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 453 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 138 188 161 | elmormolod a 138. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
vi 0 10 | viselkedésed: 10 |
be 678 | bemész a 678. épületbe |
be 681 | bemész a 681. épületbe |
vi 0 3 | viselkedésed: 3 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó fejét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a tollaskígyó bal szárnyát. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tollaskígyó lapos fejét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tollaskígyó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a tollaskígyó bal szárnyát. (4 támadással 314 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a tollaskígyó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 madártollat. 12276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1202, sebződés: 253, gyógyulás: 12, összesen: -241 ÉP}
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1414 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 55 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 12, gyógyulás: 50, összesen: +38 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály jobb lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével kissé megkarcolod a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 83, gyógyulás: 152, összesen: +69 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 98 | bemész a 98. titkos labirintusba |
lm 15 15 905 | mozogsz 15 15 905 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan légiós bal vállát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 80, gyógyulás: 110, összesen: +30 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós jobb vállát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 105, gyógyulás: 100, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, 2 ezüst karkötő, egy aranygyűrű és egy aranytű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 85 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás sámán testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a viharóriás sámán testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a viharóriás sámán oszlopos lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A viharóriás sámán megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A viharóriás sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 7 spiritusz. Szereztél 49 aranyat. 8996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 152, gyógyulás: 97, összesen: -55 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekete amőba testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekete amőba testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a fekete amőba testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fekete amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 3, gyógyulás: 66, összesen: +63 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete amőba testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fekete amőba gomolygó testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a fekete amőba testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. A fekete amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával súrolod a Thargodan légiós fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 91, gyógyulás: 106, összesen: +15 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 245 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós fejét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 84, gyógyulás: 103, összesen: +19 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 245 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr bal lábát. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Zinthurg börtönőr bal oldalát. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Zinthurg börtönőr jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő és egy borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 69, gyógyulás: 105, összesen: +36 ÉP}
lm 16 900 34 | mozogsz 16 900 34 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr bal oldalát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ében hadúr testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 87, gyógyulás: 91, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár jobb lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 3329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár fejét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 3329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével megvágod a halálmadár testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a halálmadár nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 3329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 114, gyógyulás: 40, összesen: -74 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár fekete tollú testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével felnyitod a halálmadár bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával súrolod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 3329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 115, gyógyulás: 38, összesen: -77 ÉP}
lm 34 36 36 | mozogsz 34 36 36 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Banyapók egyik lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Banyapók egyik lábát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Banyapók nyolcszemű fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 62 életpontot sebeztél. A Banyapók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A Banyapók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
lm 19 19 | mozogsz 19 19 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az áldott okerón bal középső lábát. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 8, gyógyulás: 90, összesen: +82 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón bal oldalát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az áldott okerón farkát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 7, gyógyulás: 92, összesen: +85 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az áldott okerón farkát. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 5, gyógyulás: 101, összesen: +96 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg jobb oldalát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vámpírféreg testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a vámpírféreg testét. (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a vámpírféreg bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1186, sebződés: 392, gyógyulás: 12, összesen: -380 ÉP}
(Továbbmész...) [411,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett drótszőrű mópat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével végigvagdosod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot sebeztél. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A drótszőrű mópat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 drótszőrt. Elhajítod a vacak ében sárkány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő drótszőrű mópat trófeát. 9560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 199, gyógyulás: 12, összesen: -187 ÉP}
(Továbbmész...) [412,63] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Észreveszel egy sárkánybarlangot. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy taalru közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, 53 arany és egy rejtőköpeny. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4211 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragd drakón fejét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a smaragd drakón pikkelyes testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 62, gyógyulás: 81, összesen: +19 ÉP}
fku 60 | felt. kutatás 60 |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 holdbőrt. 3971 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok jobb lábát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával súrolod a káoszbajnok testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 30, gyógyulás: 101, összesen: +71 ÉP}
(Továbbmész...) [414,62] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy lidérckirály. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály nyakát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a lidérckirály testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével épp hogy eltalálod a lidérckirály testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 88, gyógyulás: 135, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [415,61] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett drótszőrű mópat. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 292 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével megvagdalod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 9560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 537, gyógyulás: 0, összesen: -537 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru fejét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a taalru tigristestét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a taalru tigristestét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb és 3 aranylánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lidérckirály bal karját. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidérckirály fejét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével kicsit megvágod a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a lidérckirály testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész elmosódó alakját. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a sötét ölész elmosódó alakját. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}
szk 312 784 333 | keresed a 312. szörnyet a 784. szörnyet a 333. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
ADAMANTIT CSIZMA (631. TÁRGY) Ebből a gyémántkemény ércből különösen nehéz feladat egy a lábadat nem tönkretevő csizmát készíteni. Persze, egy legalább 31-es bányászattal rendelkező mesterkovács érti a mesterségét: először is, a vaskohónál 3 pirkit felhasználásával kiolvasztja az adamantitot 6 ércből, és 3 mithrillel keveri. A hro formázó minta segítségével az épp megszilárduló fémet egy fekete bőrcsizma köré formálja. Az egész procedúra 80 TVP-t igényel. A kapott lábbeli ugyan még így sem kényelmes, viszont kiváló védelmet nyújt a lábadnak, 9-cel növeli a védettségedet. Emellett, mágikus kisugárzásának köszönhetően, a többi adamantit páncéllal együtt a Sötét Földön okozott sebzésedet is növeli. |
ZINTHURG BÖRTÖNŐR (379. SZÖRNY) Ezek az izomtól duzzadó, gigászi Zinthurgok a kínzás mesterei, több gonoszság szorult beléjük, mint a legtöbb Thargodanba. Persze, áldozataik legtöbbször csak kegyvesztett Thargodanok, akiket uruk odavet számukra - azonban ha néha a karmaik közé kaparintanak egy-egy halandót, különleges csemegeként kezelik, és igyekszenek szenvedését a lehető leghosszabb időre megnyújtani. |
ZINTHURG PALLOS (716. TÁRGY) Egy óriási méretű pallos, amelyet igazándiból csak nagyméretű teremtmények (mint például Zinthurg börtönőr) tudnak forgatni. Az adamantitból készült nyélre kovácsolt, mágikus acéllemezt erősítettek, amely hihetetlenül éles, így csontot, bőrt, mindent képes átvágni. Azonban nehézkessége miatt használatakor kapsz -4 támadást. A fegyver sebzése 6D6+6, használatához legalább 16-os vágófegyver szakértelem szükséges. Vigyázz, nehogy túl sok gyűljön fel nálad ebből a 15 kiló súlyú fegyverből! |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
Erő: | 47 (83) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (70) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (60) | Védekezés: | 87 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/144 év |
Egészség: | 37 (54) | Életpont: | 828/304 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 74 |
Szerencse: | 42 (68) | Varázspont: | 1735/26 | Pénz: | 25707 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 253/123 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 542 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 39 | ütőfegyverek: | 37 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 36 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 | 2. nyomkövetés: | 128 (+1) | 3. mászás: | 25 |
4. csapdakészítés: | 28 | 5. csapdaészlelés: | 22 | 6. gyógyítás: | 52 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 36 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 165 (+1) | 11. taumaturgia: | 74 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 27 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 59 | 17. pszi: | 24 | 18. zárnyitás: | 25 (+1) |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 41 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Rém (#315), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (97,9,2) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 4) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
13 | gyenge méreg (#26) | 4 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 30 | spiritusz (#170) | 12 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
340 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
4 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 23 | drótszőr (#37) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | holdbőr (#1236) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
27 | madártoll (#112) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | Szent Kulacs (#285) | |||
10 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | toxyl (#591) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vasérc (#152) | 35 | víz (#27) | |||
1 | Zinthurg pallos (#716) |