Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. dec. 14. 12h:13' EZ A 761. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD 762. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5121 SZÁMLA : XXXX |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 17 5 | elkészíted a 17. tárgyat (5 darabot) |
kt 17 5 | elkészíted a 17. tárgyat (5 darabot) |
kt 17 5 | elkészíted a 17. tárgyat (5 darabot) |
kt 17 5 | elkészíted a 17. tárgyat (5 darabot) |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-12] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az emberevő jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-13] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Találsz egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített fémbontó szójer. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a fémbontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vaskulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vassisak felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. Mosolyogva kidobod a nevetséges halálmadár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő fémbontó szójer trófeát. 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 1 8 5 | mozogsz északkeletre, északra, délnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A téfea magoflux ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 328 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő bal karját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-15] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [74,-14] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [73,-15] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Találsz egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
be 685 | bemész a 685. épületbe |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY) A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet. |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY) A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül. |
EZÜSTDARAB (326. TÁRGY) Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni. |
Erő: | 14 (21) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 21 (27) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 12 (18) | Életpont: | 283/283 | Jellem: | jó (15) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 (26) | Varázspont: | 207/199 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 10 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,59 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 102 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 18 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. taumaturgia: | 1 | 9. versengés: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 5 |
13. bányászat: | 3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
1. sebzés bónusz: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
félelem-járó (#56) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | sárga erőöv (#276) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | * | vassisak (#160) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | bumeráng (#249) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 7 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||
12 | szögletes kő (#17) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | örökkéval. éjköve (#2181) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | + | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | ||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | ||
24 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
23 | krónika (#1725) | 8 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
1 | tatu dob (#234) | 2 | vaskulcs (#183) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 8 | álompor (#396) | 9 | aurach fog (#657) | |||
9 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 3 | halcsont (#390) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
6 | kreiton esszencia (#892) | 1 | lapockacsont (#33) | 16 | madártoll (#112) | |||
5 | magszim bél (#103) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
3 | óndarab (#85) | 3 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | rézdarab (#70) | 10 | sallank karom (#128) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 4 | varányszem (#30) | 5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 61.56 kg | Megterheltség: 46% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | bot (#4) | 1 | bumeráng (#249) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 2 | vasérc (#152) | |||
7 | víz (#27) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
-16 | |
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|