44. forduló, 46. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 17. 9h:08'
EZ A 457. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
458. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,87] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy alpesi tehén fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a deus ex machinát, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

id 82 50 idomítod a 82. szörnyet 50 pontért
Elkezdődnek a leckék a spagulár számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 8 TVP-be kerül egy lépés. 33 tapasztalati pontot kaptál. [45 pontot használtál fel, van még 140.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [20 pontot használtál fel, van még 120.]

cir 3 vándorcirkusz látogatása 3
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 8 2 1 mozogsz északra, keletre, északkeletre
[91,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a topránypolip egyik csápját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,86] Dombos terepre érkeztél. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Látsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Odüsszeusz formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 424 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [93,85] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő móleon nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 19-22.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a móleon testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [42 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,84] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát.

(Továbbmész...) [93,83] Továbbra is magashegységben vagy. Észreveszel egy világítótornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy móleon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 5.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a móleon hosszú mandibuláját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a móleon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a móleon fémes gerincét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [93,82] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Látsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a vadtroll bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [27 pontot használtál fel, van még 51.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[94,83] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy vadtroll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-9 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő bal karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az emberevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az emberevő jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [95,82] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kharón Nan Akherón egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 33.]

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 457. játékheted és a 45. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

ve 1 2 megveszed az 1. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

ve 179 megveszed a 179. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 19 keresed a 19. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kavadut. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 8, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr ministránsa vagy. Ez a 45. fordulód.

Erő: 17 (28) Szint: 9 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (22) Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 40 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 15 (20) Életpont: 241/241 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 10
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 180/1 Pénz: 247 arany Kép. pont: 9
Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 51 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 619 TP-t kaptál. Jelenleg 11 415 TP-d van. A következő szinthez még 585 TP szükséges. Trófeáid: szürke rinocérosz, ragyás burástya, pattanóböde. A 42. fordulódban 3406 arany került a bankszámládra. 3508 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 9 (+1)
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
95,82 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 14 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 3 12. taumaturgia: 1
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 2 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 1 17. pszi: 2 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 8 (+1) 20. bányászat: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 29 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 50.86 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaktusztüske (#114) 2 nyílvessző (#108) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 2 fémrúd (#104) 1 kaja (#2)
1 rézsisak (#72) 5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95 96
81
82
83
84
85
86
87
88
(91,86) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, topránypolip (#86)
(92,86) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, manaelementál (#290), trappoló dinymák (#118)
(93,82) vaskohó (#155), világítótorony (#156), Tharr oltár, vadtrollok (#70), manaelementál (#290)
(93,83) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), móleonok (#68)
(93,84) világítótorony (#156), törpe bánya (#435)
(93,85) világítótorony (#156), móleonok (#68)
(94,83) világítótorony (#156), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), vadtrollok (#70), emberevő (#119)
(95,82) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek