Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 30. 9h:24' EZ A 482. JÁTÉKHETED, 449. FORDULÓD 483. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis herceg testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Te 34 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis herceg kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A trikornis herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3324 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 77, gyógyulás: 38, összesen: -39 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 210 120 184 | elmormolod a 210. varázslatot a 120. varázslatot a 184. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
h 341 57 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 632 8 | használod a 341. tárgyat |
tv 106 118 | támadó/véd. varázslat a 106. varázslatot a 118. varázslatot |
kf 111 187 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
kf 20 22 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal |
tv 106 118 | támadó/véd. varázslat a 106. varázslatot a 118. varázslatot |
v 84 353 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rontasz. {HD:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a tesh alligátor hüllőtestét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A tesh alligátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tesh alligátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
ft 353 1 | támadod a 353. szörnyet |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az ellenfél néhány ubuk dobónyílat hajít feléd. 68 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Bufa hírnöke testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) A pestisaura 14 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a Bufa hírnöke újra meg újra lecsap. (6 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Bufa hírnöke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. 4230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 152, gyógyulás: 115, összesen: -37 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ubuk dobónyílat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 53 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Bufa hírnöke testét. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a Bufa hírnöke nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A Bufa hírnöke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. 4230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 150, gyógyulás: 127, összesen: -23 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír farkát. (8 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 48, gyógyulás: 112, összesen: +64 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 6 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A pestisaura 11 ép-t sebez. A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a darázsfelhő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 89, gyógyulás: 48, összesen: -41 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled varázsvédelem varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. Semmi hatás! Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis herceg megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3324 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 40, gyógyulás: 90, összesen: +50 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Látsz egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy viharóriás barlang van. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Felismered a közeledőt. Csak egy Shengoroth. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem sav ellen mágia... Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Shengoroth óriási karmát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (113 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Shengoroth pikkelyes testét. Kritikus ütés! (8 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A Shengoroth fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Shengoroth fejét. (9 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A Shengoroth hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Shengoroth megcsapja a fejedet. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1186, sebződés: 900, gyógyulás: 264, összesen: -636 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[363,68] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nekrit parazita. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 370 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
[370,63] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár bal oldalát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 20, gyógyulás: 105, összesen: +85 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón bal vállát. (9 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) A pestisaura 15 ép-t sebez. A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 38, gyógyulás: 163, összesen: +125 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró nyakát. Kritikus ütés! (9 támadással 528 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró testét. Kritikus ütés! (7 támadással 376 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (fehér glóbusz védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany, egy Mágikus Koponya és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 120, gyógyulás: 2, összesen: -118 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ősöreg góliát testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra ugrasz. {FM:} Óriásölővel párszor kilyukasztod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Az ősöreg góliát nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 326, gyógyulás: 4, összesen: -322 ÉP}
(Továbbmész...) [372,62] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ősöreg góliát. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az ősöreg góliát óriási talpát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra támadsz. {FM:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az ősöreg góliát óriási talpát. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az ősöreg góliát testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1205, sebződés: 318, gyógyulás: 0, összesen: -318 ÉP}
(Továbbmész...) [373,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ében sziklatornyot. Keletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy gejzír van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Arsa. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az Arsa ízelt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (98 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Arsa testét. (8 támadással 446 életpontot sebezve.) Az Arsa kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Arsa testét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Te 52 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 343, gyógyulás: 52, összesen: -291 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [375,61] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [22 pontot használtál fel, van még 6.]
be 620 | bemész a 620. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
in 3191 143 289 | leírod a 3191. kalandozónak a 143. szörnyet a 289. tárgyat |
in 3191 126 346 | leírod a 3191. kalandozónak a 126. szörnyet a 346. tárgyat |
in 4072 7006 1571 | leírod a 4072. kalandozónak a 7006. szörnyet az 1571. tárgyat |
in 4072 768 1151 | leírod a 4072. kalandozónak a 768. szörnyet az 1151. tárgyat |
in 5661 371 1258 | leírod az 5661. kalandozónak a 371. szörnyet az 1258. tárgyat |
in 5661 373 678 | leírod az 5661. kalandozónak a 373. szörnyet a 678. tárgyat |
in 2471 688 508 | leírod a 2471. kalandozónak a 688. szörnyet az 508. tárgyat |
in 2471 789 569 | leírod a 2471. kalandozónak a 789. szörnyet az 569. tárgyat |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 1 pontért |
* 5. BP: | keresed a 261. szörnyet a 232. szörnyet a 214. szörnyet |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
SHENGOROTH (967. SZÖRNY) Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod. |
NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY) A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához. |
Erő: | 63 (78) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 55 (67) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 56 (64) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 37/39 év |
Egészség: | 55 (65) | Életpont: | 849/161 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 62 (71) | Varázspont: | 1846/3 | Pénz: | 1476 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 42/4 | Pszi pont: | 317/9 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/31 | ökölvívás: | 36/46 (+6%) | szúrófegyverek: | 26/35 |
vágófegyverek: | 31/44 (+2%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/50 |
dobófegyverek: | 24/63 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/58 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 96/26 (+38%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 26/61 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 29/23 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 21/92 |
7. gyógyítás: | 77/87 (+20%) | 8. titkosírás: | 10/98 | 9. felderítés: | 28/79 |
10. szörnyidomítás: | 16/70 | 11. teológia: | 94/68 (+68%) | 12. taumaturgia: | 68/2 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 8/89 | 14. versengés: | 17/42 | 15. harcművészetek: | 40/8 |
16. zene: | 101/57 (+68%) | 17. szörnyismeret: | 49/53 (+34%) | 18. pszi: | 37/4 (+4%) |
19. zárnyitás: | 17/52 | 20. vadászat: | 27/93 | 21. vitalitás: | 2/52 |
22. bányászat: | 39/5 (+16%) | 23. úszás: | 21/76 | 24. főzés: | 12/31 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
varázsszem (#184) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 125. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 5 | arkog kő (#632) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
10 | hajító csillag (#939) | 4 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
8 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
96 | arany (#50) | 2 | adamantit (#627) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
3 | darázsszárny (#652) | 1 | ében toboz (#578) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | Mágikus Koponya (#279) | 23 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mópat tetem (#584) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | trikornis szarv (#198) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) |