443. forduló, 445. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 24. 9h:32'
EZ A 476. JÁTÉKHETED, 444. FORDULÓD
477. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [214,82] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 30 mákrózsa virágot (60 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Huddens kesztyűjét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 rejtőköpenyt (60 arany).
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Varázserőd regenerálódik. (+780 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+121 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 656. hetének nyerőszámai: 16, 13, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy quwarg nagymester nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 597.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
130 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 591.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 579.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 575.]
Beizzik a turbómágia. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 573.]

* 7. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 543.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 533.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

ba 761 nem támadod a 761. szörnyet
BA 761 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 2870 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 483.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 481.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+6 kaja.) Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 441.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 431.]

vps 160 VP spórolása: 160
Félreraktunk, letiltottunk neked 160 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 431.]

vv 161 209 127 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 429.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 427.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 425.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 937 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 423.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kamionoszaurusz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kamionoszaurusz jobb oldalát. (10 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) A kamionoszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 74 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) A kamionoszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 71 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kamionoszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 amnioszt. 6635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 287, gyógyulás: 271, összesen: -16 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 393.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kamionoszaurusz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kamionoszaurusz testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kamionoszaurusz testét. (10 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a kamionoszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 73 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) A kamionoszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 84 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 amnioszt. 6635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1249, sebződés: 345, gyógyulás: 266, összesen: -79 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 363.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kronotapír.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kronotapír tekergő ormányát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronotapír pörsenéses hátát. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 26, gyógyulás: 100, összesen: +74 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 320.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
TF 2 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 290.]
[A parancs tárolásra került.]

v 84 351 elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy halálmadarat! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 280.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(214,82) kamionoszaurusz (#767), kronotapír (#286), halálmadár (#351)

[185,60] Épületek tűnnek fel.


(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 270.]

ee 322 1549 eladod a 322. tárgyat az 1549. tárgyat
Eladtál 1 ezüsttőrt. 8 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 270.]

ea 272 4 eladod a 272. tárgyat 4
Eladtál 4 aranytűt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ve 677 1 megveszed a 677. tárgyat 1
Vásároltál 1 szulfagor agyart. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ve 267 8 megveszed a 267. tárgyat 8
Vásároltál 8 fülemüle agyart. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ve 80 3 megveszed a 80. tárgyat 3
Vásároltál 3 lapkorongot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ve 14 15 megveszed a 14. tárgyat 15
Vásároltál 15 sünmedve tüskét. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

kt 242 3 elkészíted a 242. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 tüskecsapdát. Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 255.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[185,59] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 2 mocsári penke. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 23, gyógyulás: 52, összesen: +29 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran hívei emelték. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).

(Továbbmész...) [185,58] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő vortex amulettje. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 2 sallank karom. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 15, gyógyulás: 37, összesen: +22 ÉP}

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy Bunkó Akadémia (708. épület.) és egy alanori íjásztelep (717. épület.).
Találkozol Dort Amessix-szel. Egy drakolder gyűrűt, egy Gorhud gyűrűjét, egy Luthius karkötőjét, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy gnomori rémszolga trófea, egy rubin góliát trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Lát téged! Vajon hogyan? Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.) Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[14 pontot használtál fel, van még 241.]

be 717 187 bemész a 717. épületbe
Belépsz az íjásztelep rácsos kapuján. Épp az aktuális, 16. íjász- és dobóversenyre keresnek résztvevőket. Az indulás mellett döntesz. Mérgezett vasnyíllal nevezel. A nevezési díj 50 arany.
A lelátókon üldögélő nézők megtapsolnak, amikor a pályára lépsz, majd teljes csendben várják, miként teljesítesz.
Nos, az első feladat tipikus íjászfeladat: egy céltáblán kell minél jobb eredményt elérni. A tábla enyhén szólva messze van. Öt próbálkozásod van, az ezeken elért pontok összeadódnak. Első lövés: Hangos robajjal csapódik be a következő lövedéked. A céltábla rezegve beleremeg. Kicsit több volt az erő, mint a célzótudás. [6 pont] Második lövés: Lövésed talál. De sajnos csak a külső körök egyikét a céltáblán. [2 pont] Harmadik lövés: Pontosan a céltábla közepébe találsz! Tökéletes célzótudás! [10 pont] Negyedik lövés: Az egyik világos kört sikerül eltalálnod a céltáblán, nem túl közel a középponthoz. [6 pont] Ötödik lövés: A céltábla megbillen a lövésedtől, ahogy eltalálod a szélét. Hát ez sikerülhetett volna jobban is! [3 pont] A bírók a lövőtechnikádra még 3 pluszpontot adnak.
A következő próbatétel kedvéért egy kopott lepellel letakart vasketrecet állítanak fel az udvar egy pontján. A melléd kirendelt bíró ismerteti a feladatot: a ketrecből előtörő szörnyet kell minél előbb leterítened. A próba során csak lőfegyvered használhatod. Már mindent tudsz. Néma csöndben várod, míg megnyitják előtted a ketrecet. Egy eszement trappoló tör elő belőle, egyenesen az életedre tör! Mire konstatálod a helyzetet, már pár lépést meg is tett feléd a bestia. Nincs idő tétlenkedni, most minden a reflexeden fog múlni! Az első mérgezett vasnyíl 49 ÉP-t sebez. A második 52 ÉP-t. A harmadik 51 ÉP-t. A negyedik 53 ÉP-t. Az ötödik 50 ÉP-t. A bestia elterül, és nem mozdul többet. Teljesítetted a feladatot, sikerült végre legyőznöd! A teljesítményedért 40 pontot kapsz. A bírók a lövőtechnikádra még 7 pluszpontot adnak.
A harmadik feladat szőrtelen wombramung-lövészet lesz. Egy trükkös szerkezettel bocsátják útjára a wombramungokat, kilövik őket a levegőbe, aztán hadd repüljenek. Ezek a kártékony jószágok a felelősek egyébként a helyi ültetvények termései felének elpusztulásáért. Szóval, még a levegőben le kell őket szedni, mielőtt még elrepülnének. A produkcióhoz az íjásztelep saját fegyverkészletéből kapsz egy moa stukit, 10 gránátlövedékkel. Elhelyezkedsz, a wombramung-gép pedig dolgozni kezd - te pedig lődözni. Az első wombramung éles halálsikoly közepette megsemmisül. [5 pont] A második wombramung szétfröccsen, a szemgolyóját látod elszállni nem is olyan messze. [5 pont] A harmadik wombramung cafatokban zuhan alá. [5 pont] A negyedik wombramung élettelen csomókban hull a földre. [5 pont] Az ötödik wombramung éles halálsikoly közepette megsemmisül. [5 pont] A hatodik wombramunggal nincs szerencséd, a kilőtt gránátlövedék messze elkerüli. A hetedik wombramung nincs veszélyben, gránátlövedéked teljesen másfelé száll. A nyolcadik wombramung darabjai szerteszét robbannak. [5 pont] A kilencedik wombramung turbó sebességre kapcsol, és lehagyja rá kilőtt lövedéked. A tizedik wombramung pont feléd repül, majd miután eltalálod, szanaszét robban. [5 pont] Összesen 7 találatod volt, ez 35 pontot ér. Még 8 pluszpontot kapsz a bíróktól, elegáns lövőtechnikádra.
Végeredményed 120 pont. A melléd kirendelt bírótól megtudod, hogy azt, hogy ezzel a pontszámmal hányadik lettél, 4 nap múlva, a verseny végeztével tudják majd megmondani. Fel fognak keresni az eredménnyel. (A verseny során sajnálatos módon tönkrement 5 mérgezett vasnyíl.) [50 pontot használtál fel, van még 191.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[214,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy szánalmas pondró nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szánalmas pondró testét. Kritikus ütés! (8 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. 4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 116, gyógyulás: 152, összesen: +36 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié.
[7 pontot használtál fel, van még 184.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

v 198 194 96 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(214,82) kamionoszaurusz (#767), kronotapír (#286), halálmadár (#351), szánalmas pondró (#792), Leah oltár

[194,96] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 174.]

kt 683 elkészíted a 683. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 elf tekercset. 464 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[195,97] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kputtyintó csalán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [195,98] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra rontasz. {HD:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 5 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő norpadolótika nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 34, gyógyulás: 37, összesen: +3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [195,99] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon bal első lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 33, gyógyulás: 40, összesen: +7 ÉP}

[56 pontot használtál fel, van még 113.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[195,100] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [195,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. Kritikus ütés! (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír! Félelmedben ürítesz egyet, majd menekülsz a tetőn keresztül. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 74 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor bal vállát. (7 támadással 477 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [194,102] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tyrannoszaurusz rex. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. Kritikus ütés! (5 támadással 358 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 42, gyógyulás: 6, összesen: -36 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [61 pontot használtál fel, van még 52.]

m 8 mozogsz északra
[194,101] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 97 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {FM:} Drag'kór bökővel jól megszúrod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 7, gyógyulás: 80, összesen: +73 ÉP}

Látsz egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki sziklafejét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét gnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 4 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 33 aranyat. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [35 pontot használtál fel, van még 17.]

in 2724 351 965 leírod a 2724. kalandozónak a 351. szörnyet a 965. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálmadár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ytterium kőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 1967 786 1163 leírod az 1967. kalandozónak a 786. szörnyet az 1163. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elemi rin. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 1057 705 1270 leírod az 1057. kalandozónak a 705. szörnyet az 1270. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szikrázó manahal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyémánt okulárét. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

in 3191 270 321 leírod a 3191. kalandozónak a 270. szörnyet a 321. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) plazmacsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal 12 pontért
Csipeszt raksz az orrodra, hogy valamiképp a vízalatti környezetet szimuláld, és úgy gyakorolsz a fegyvereddel. Még sokat kell gyakorolnod. [12 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: keresed a 261. szörnyet a 232. szörnyet a 214. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy trikornis herceget. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 21, 25.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 2 kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 585 pontot. A következő körben tehát 595 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY)
Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak.

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú szolgája vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 444. fordulód.

Erő: 63 (89) Szint: 37 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 55 (67) Támadás: 58 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 55 (63) Védekezés: 95 Menekülés: 15 % Életkor: 37/39 év
Egészség: 55 (65) Életpont: 827/1268 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 61 (70) Varázspont: 1788/350 Pénz: 1023 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 42/4 Pszi pont: 284/110 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 10
Eddig összesen 3996 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 52305 TP-t kaptál. Jelenleg 6861104 TP-d van. A következő szinthez még 138896 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, mópat fatty. A 420. fordulódban 10588 arany került a bankszámládra. 11858 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/31 (+1%) ökölvívás: 36/6 (+5%) szúrófegyverek: 26/29 (+11%)
vágófegyverek: 31/28 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/44 (+2%)
dobófegyverek: 24/25 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/10 2. nyomkövetés: 94/25 (+28%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 25/88 (+15%) 5. csapdakészítés: 28/95 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/92
7. gyógyítás: 77/24 8. titkosírás: 10/98 9. felderítés: 28/79
10. szörnyidomítás: 16/70 11. teológia: 91/56 (+77%) 12. taumaturgia: 66/17 (+49%)
13. szerencsejáték: 8/78 14. versengés: 17/10 15. harcművészetek: 40/8
16. zene: 99/19 17. szörnyismeret: 48/85 (+18%) 18. pszi: *35/100
19. zárnyitás: 17/52 20. vadászat: 27/13 (+46%) 21. vitalitás: 2/41
22. bányászat: 38/11 23. úszás: 21/76 24. főzés: 11/81 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), tesh alligátor (#353) (csak egyszer), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (128,16,1) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23)
óriáserő (#53) túlvilág lehelete (#177) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 125.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
78 arany (#50) 4 aranytű (#272) 16 drótszőr (#37)
1 ezüsttőr (#322) 1 gyöngymangó (#135) 1 hajító csillag (#939)
5 mérgezett vasnyíl (#187) 1 Morgan kristálya (#659) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 1 rinóbőr (#651) 1 sáska amulett (#668)
1 tükör (#43) 1 vortex amulettje (#607)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 amniosz (#203) 1 dentor bőr (#551) 1 elf tekercs (#683)
8 fülemüle agyar (#267) 14 isteni könnycsepp (#260) 21 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 madártoll (#112) 2 mocsári penke (#148)
6 pondróvér (#1232) 14 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124)
2 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 6 spiritusz (#170)
1 szulfagor agyar (#677) 1 téfea-agy (#172) 3 tüskecsapda (#242)
4 ugh méreg (#166) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(194,96) elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720)
(194,101) qwarg rohamosztagos (#242), márványtorony (#175), tavacska, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(194,102) tyrannoszaurusz rex (#160), Fairlight oltár, csodabazár (#1404)
(195,97) kputtyintó csalán (#247), Dornodon oltár, 43. jellempróba
(195,98) quwarg boly (#359), 40. jellempróba, Dornodon oltár, quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), norpadolótika (#226)
(195,99) 28. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kultúrmasztodon (#227)
(195,100) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 43. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(195,101) kristálypalota (#401), Sheran oltár, gránitelementál (#205), ősdentor (#282)

Üzenet küldése a karakternek