Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 3. 9h:30' EZ A 473. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD 474. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
tno 6 7 | növeled a 6. tulajdonságodat |
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
ek 7 12 10 | t. energia kisütése: 7 12 10 |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
tv 193 37 | támadó/véd. varázslat a 193. varázslatot a 37. varázslatot |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 126 227 210 | elmormolod a 126. varázslatot a 227. varázslatot a 210. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kamionoszaurusz testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kamionoszaurusz jobb oldalát. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kamionoszaurusz jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A pestisaura 7 ép-t sebez. A kamionoszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel csak érinted a kamionoszaurusz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. A kamionoszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 71 életpontot vesztettél. A kamionoszaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 17 amnioszt. 6635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 323, gyógyulás: 266, összesen: -57 ÉP}
vpf 30 | VP elővétele: 30 |
be 128 | bemész a 128. titkos labirintusba |
kf 475 1320 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1320. tárggyal |
lm 22 27 32 | mozogsz 22 27 32 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vámpírdenevér vértől piros fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírdenevér testét. Kritikus ütés! (9 támadással 604 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 57 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a vámpírdenevér nyakát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A vámpírdenevér többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 60 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 331, gyógyulás: 6, összesen: -325 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar che-pap jobb oldalát. (9 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Pestisaurád 13 sebzést okoz. Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar che-pap jobb karját. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Pestisaurád 8 sebzést okoz. A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 443, gyógyulás: 274, összesen: -169 ÉP}
h 284 300 | használod a 284. tárgyat |
lm 32 | mozogsz 32 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar che-pap fejét. (9 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) A pestisaura 13 ép-t sebez. A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 27 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar che-pap fejét. (9 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 403, gyógyulás: 307, összesen: -96 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 17 20 | mozogsz 17 20 |
lm 5 26 29 | mozogsz 5 26 29 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpírdenevér testét. (9 támadással 588 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 60 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a vámpírdenevér testét. Kritikus ütés! (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 59 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 335, gyógyulás: 6, összesen: -329 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér bal szárnyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírdenevér fejét. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) A pestisaura 11 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 59 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször eltalálod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) A pestisaura 16 ép-t sebez. Karmával néhányszor a vámpírdenevér megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 68 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vámpírdenevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 309, gyógyulás: 6, összesen: -303 ÉP}
h 284 300 | használod a 284. tárgyat |
lm 7 6 9 | mozogsz 7 6 9 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a púpos varkaudar jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (9 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Pestisaurád 13 sebzést okoz. Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a púpos varkaudar bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 366, gyógyulás: 253, összesen: -113 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 hajító csillag. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírdenevér jobb szárnyát. (8 támadással 541 életpontot sebezve.) A pestisaura 7 ép-t sebez. A vámpírdenevér néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 59 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 57 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 984, sebződés: 299, gyógyulás: 6, összesen: -293 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 hajító csillag. Alaposan megsorozod a púpos varkaudar jókora púpját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos varkaudar jobb karját. (9 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos varkaudar bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). A pestisaura 18 ép-t sebez. Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7015 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1192, sebződés: 365, gyógyulás: 250, összesen: -115 ÉP}
lm 11 13 15 | mozogsz 11 13 15 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar che-pap jobb vállát. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 250, gyógyulás: 0, összesen: -250 ÉP}
h 284 300 | használod a 284. tárgyat |
lm 17 19 21 | mozogsz 17 19 21 |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos varkaudar testét. Kritikus ütés! (9 támadással 618 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos varkaudar testét. (7 támadással 471 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a púpos varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 388, gyógyulás: 0, összesen: -388 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled 3 pontot sebződik a pestisaurától. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér vértől piros fejét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpírdenevér fejét. (7 támadással 468 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpírdenevér jobb szárnyát. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Karmával néhányszor a vámpírdenevér megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 65 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 313, gyógyulás: 0, összesen: -313 ÉP}
lm 22 | mozogsz 22 |
vpf 30 | VP elővétele: 30 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 832 | kézbeveszed/felveszed a 832. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) Te 72 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Pestisaurád 5 sebzést okoz. A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször eltalálod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Te 29 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. 4539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 205, gyógyulás: 101, összesen: -104 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 191 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,103] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Raia szent lovagja volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [193,105] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Észreveszel egy quwarg bolyt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Elena irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregből. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [192,106] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy kreommat-liliomot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy raaba-fát.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz! Sikoltozva menekülsz - a következő pillanatban már odalent vagy. Mennyivel gyorsabb volt lefelé! Elhagyod a furcsa képződményt. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [194,108] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
(Továbbmész...) [194,109] Még mindig dombos terepen vagy. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 1 pontért |
* 5. BP: | keresed a 261. szörnyet a 232. szörnyet a 214. szörnyet |
RYUKU MENETPAJZS (1320. TÁRGY) Ritka, hogy egy ryuku katona pajzsot vesz a bal kezébe, de azért időnként előfordul. A magas, vékony, kékre lakkozott, vendesorból készült pajzs kiválóan ellenáll az ellenfél ütéseinek, s a támadások hárítása mellett teret kínál újabb csapások bevitelére is. Vagyis: ha a ryuku menetpajzzsal harcolsz +9 védekezést kapsz, és kettővel többször támadhatsz a jobbkezes fegyvereddel. Ehhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
VARKAUDAR KORBÁCS (1134. TÁRGY) Bár a varkaudar kínzókamrákban számtalan brutálisnál brutálisabb eszköz áll, mégis, a fogvatartók többségének a korbács a kedvenc fegyvere. Semmit sem szeretnek annál jobban, mint amikor a korbács hangosan csattan az áldozat hátán, és fájdalmas sikolyok közepette hosszú vércsíkot hagy maga után emlékeztetőül. Ki tudja, hány kalandozót kínozhattak meg ezzel a fegyverrel. Lehet, hogy a legjobb volna elhajítani, mielőtt még elkezdenek az ő emlékeik kísérteni. Ha ez egyáltalán nem zavar, a korbácsot akár a saját hasznodra is fordíthatod. Az ütőfegyvernek minősülő fegyver sebzése 1d20, akár balkezedbe is veheted, és használatakor +10 védelmet kapsz, valamint kalandozók ellen +10 sebzést. Persze elég képzettnek kell lenni a használatához: ha ütőfegyver szakértelmed 36. szint alatt van, nem fogod a kezedbe venni, nehogy magadat sebezd meg vele. |
Erő: | 63 (87) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 54 (64) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 55 (61) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 37/39 év |
Egészség: | 55 (63) | Életpont: | 824/56 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 61 (70) | Varázspont: | 1776/1 | Pénz: | 3436 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 42/9 | Pszi pont: | 276/118 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 55 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/28 | ökölvívás: | 35/96 (+11%) | szúrófegyverek: | 26/6 |
vágófegyverek: | 31/25 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/36 (+2%) |
dobófegyverek: | *23/100 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/10 (+112%) | 2. nyomkövetés: | 93/97 (+28%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 25/73 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 28/77 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/92 |
7. gyógyítás: | 76/90 | 8. titkosírás: | 10/76 | 9. felderítés: | 28/79 |
10. szörnyidomítás: | 16/70 | 11. teológia: | 88/87 (+43%) | 12. taumaturgia: | 64/72 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 8/56 | 14. versengés: | 16/22 | 15. harcművészetek: | 39/8 |
16. zene: | 99/6 (+34%) | 17. szörnyismeret: | 48/37 (+18%) | 18. pszi: | *34/100 (+96%) |
19. zárnyitás: | 17/52 | 20. vadászat: | 26/56 | 21. vitalitás: | 2/41 |
22. bányászat: | 38/7 (+12%) | 23. úszás: | 21/76 | 24. főzés: | 11/51 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), tesh alligátor (#353) (csak egyszer), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (128,16,1) | láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) |
jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) | varázsenergia (#161) |
halálkapu (#126) | villámmágia (#227) | pestisaura (#210) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 125. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 5 | hajító csillag (#939) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | sötét ital (#284) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 17 | amniosz (#203) | |||
3 | csalánvirág (#582) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | madártoll (#112) | |||
6 | pondróvér (#1232) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
5 | vasérc (#152) | 5 | vashegyű nyíl (#176) |