43. forduló, 45. forduló, újszülött3653 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 11. 9h:05'
EZ A 56. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
57. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4488
SZÁMLA : XXXX

ELDORNI BEORN KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,17] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt, egy Khór maszkját és egy örökkéval.smaragdját visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy kaffogó hebrencs trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lightelf. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 5. napon összeakadsz Lightelffel. Egy Khór maszkját és egy örökkéval.smaragdját visel. Ruházatát egy rájanyék trófea és egy kaffogó hebrencs trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 7. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, szürke szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mizuno Ami. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

kno 4 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdakészítés.)
[0 pontot használtál fel, van még 184.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Gyanús, hogy közelében jársz valamilyen találmánynak, de érzed, hogy valami még hiányzik... Kudarcot vallottál. [Ezt a Feltalálást akkor próbáld újra, ha már tudsz valamit arról, hogy hogyan kell egy szörnyet élve elfogni.] [10 pontot használtál fel, van még 174.]

be 607 bemész a 607. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Miben segíthetek? - kérdezi a fogadós. Látva határozatlanságod, ráébred, hogy most jársz először egy ilyen fogadóban. - Nos, kedves vendég, ez a nemes vendéglátó építmény számos módon kínál pihenést és kikapcsolódást a fáradt utazók számára. Először is, el tudlak látni finom étkekkel és italokkal - magyaráz, miközben egy üres asztalhoz vezet, és leültet. - sülteket, wargpini sört, finom borokat és jóféle varkaudar pálinkát szolgálunk fel. [Az étel, ital rendelése a BE <kocsma> <rendelés> <italmennyiség> paranccsal történik. A rendelés 1, ha sört, 2, ha bort, és 3, ha pálinkát kérsz. Ha valamit harapni is akarsz mellé, adj hozzá a rendelés-számhoz 10-et (pl. sör kajával 11, csak kaja 10). Mindig annyi kaját fogsz kapni, amennyi a jóllakáshoz szükséges. Az <italmennyiség>-nél 1 az alapértelmezés. Ez a sörnél fél litert, a bornál három decit, a pálinkánál fél decit jelent. Mindennek (beleértve 1 kaját is) az ára egységesen 1 arany. A parancs TVP költsége - a szokásos 5 TVP-től eltérően - <italmennyiség> X 5 TVP.] Ezenkívül kiváló szállást kínálunk a megfáradt utazóknak. A padláson, a közös szálláson 5, az egyágyas szobában 10 aranyért szállhatsz meg. A saját szobának zárható ajtaja van, így ott a tolvajoktól nem kell tartanod, de ilyen szempontból a padláson is biztonságban vagy, mert éjszaka ott a leselejtezett acélkolosszusunk szokott őrködni. Ezenfelül a fogadó területén védelmet élvezel a bűvöléssel és pszi-regenerációval szemben is. A kocsma területén azonban nem tűröm csapdák állítását! Ezenfelül az elfogott állatokról az istállóban gondoskodnak, nem hozhatod őket be a fogadó területére. Az ellátásuk szörnyenként 2 aranyba kerül. [Ha meg akarsz szállni, a BE <kocsma> <szállás> parancsot kell kiadnod. Ha a padláson akarsz aludni, <szállás>-nak 20-at, ha külön szobában, 30-at írjál. Ez a speciális BE parancs nem kerül TVP-be. Mindig utolsó parancsként add ki, mert ezután kiadva már a legtöbb parancs nem működik. Ha a fogadóban alszol, a két forduló között jóval több életpontot nyersz vissza, mint egyébként. (A különbség akkor igazán szembetűnő, ha saját szobát veszel ki.) A varázspont és pszi regenerálás ugyanannyi lesz. A szállás ára magában foglalja a vacsorát is, ami egy kupa bor és egy adag kaja. A következő forduló elején automatikusan elhagyod a fogadót. A fogadóban a növénnyé, szörnnyé való átváltozás nem engedélyezett. Ha a BE előtt is adod ki e parancsokat, nem fognak végrehajtódni a táborozás alatt.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 249 elkészíted a 249. tárgyat
Legyártottál 1 bumerángot. [12 pontot használtál fel, van még 157.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

be 538 bemész az 538. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Varlbrakgárhhum, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. Néhány dolog megvilágosodik az adás-vétellel kapcsolatban. (ld. enc.)
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db,
rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db,
fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db,
vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, téfea-agy (#172) 16 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
márványkulcs (#245) 32 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
moa smaragd (#377) 50 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
jegygyűrű (#736) 100 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 3 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db,
mandibulapenge (#125) 3 ap /db, mérleg (#81) 8 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 152.]

kt 36 3 elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 fáklyát. [9 pontot használtál fel, van még 143.]

be 537 bemész az 537. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Acélfejű Duirgan vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bőrpáncél (#51) 5 ap /db, bronzpajzs (#89) 16 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, rézsisak (#72) 7 ap /db,
bumeráng (#249) 4 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 138.]

gyk 249 20 gyakorolsz a 249. tárggyal 20 pontért
Gyakorlásképpen célba dobálsz. Már nem sok kell a következő szinthez.

[20 pontot használtál fel, van még 118.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklődsz hanyagul. Az őr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd őket? Nincs más választásod, ha az erőszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy a városkát gyakran támadják gonosz humanoidok: nagyon örülnének, ha megpucolnád a környéket tőlük. Első feladatként egy goblin- és ork fészek kifüstölését kapod. Hogy megkönnyítsék a dolgodat, egy térképet is kapsz.

2 4
1
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 5. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, északra 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 113.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [50 pontot használtál fel, van még 63.]

be 486 bemész a 486. épületbe
Ahogy belépsz, megcsóválod a fejed: kívülről nem tűnt ilyen nagynak. Jobbkéz felé megpillantasz egy söntést, de úgy tűnik, nem ez az egyetlen. A sátor közepén egy színpad áll, melyen Ghalla válogatott muzsikusai vérpezsdítő nótákat játszanak. Az elsőprimás egy kerekkorsós kobudera. Ennek ellenére bőségesen elférnek a hatalmas tölgyfaasztalok és a táncoló tömeg. A sátor fülledt levegőjét átitatja a sör hivogató illata. Tétován beljebb lépsz, amikor megragad valaki és maga fele fordít és túlkiabálja a zenét: Igyál Te is! -azzal kezedbe nyom egy korsó habzó sört. A zenészek tust húznak hirtelen, majd egy alakváltó tántorog fel és vad artikulálásba kezd... aztán meg is szólal: "Üdvözlök Mindenkit a Mámorlovagok nevében az I. Ghallai Sörfesztiválon!" Aztán elmond meg két viccet, majd mindenki örömére egy sörrel lecsalogatják. HURRÁ! A zene újra felharsan és Te egy újabb sör után libbensz. Kellemes társaságra akadsz, sörivó versenyt rendeztek, majd korsóval dobáltok célba, aztán akadályfutás a célpont ivócimborái elől. Már a sokadik sörödet iszod, mikor sült hús illata jut el hozzád. Nem tudsz ellenállni és megindulsz valamerre. Szerencsés vagy, gondolod, mikor a második kör után megtalálod a sült húst tartó asztalokat. Lakmározni kezdesz, miközben sörrel öblíted le az egészet. Szemben egy troll zabál öblöseket böfögve, a húscafatok röpködnek a szájából. Hamarosan, egy-két kör után, vidáman csatlakozol a csámcsogáshoz. Mit nem tesz az alkohol?! Egy ponton túl már nem számít, kivel iszol, még a szomszédban ülő csúf, vén árnymanót is megtáncoltatod. Szkander verseny kezdődik, te sem vagy rest, benevezel. Úgy érzed, bárkit lenyomsz. Öt perc múlva csalódottan botorkálsz a söntéshez és lenyomsz egy sört. Vele szerencsére meg elbírsz. Iszol még egyet-kettőt a barátaid egészségére, majd a sajátodéra, no meg csak úgy az ízéért. Később karcos varkaudar pálinkát osztogatnak. Te is megkóstolod. "Mit is keres pálinka itt, egy sörfesztiválon" - jut eszedbe hirtelen, de igazándiból már nem számít, hogy mit iszol. A hajnal közeledtével a Nap emelkedését híven követi mámorod. Erőt veszel magadon is kilépsz a józan világba, az antialkoholista szörnyek közé. Majd megmutatod nekik!!! [5 pontot használtál fel, van még 58.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [50 pontot használtál fel, van még 8.]

bpb bef. parancs berakása:

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 7.]
[A parancs tárolásra került.]

gyk 249 20 gyakorolsz a 249. tárggyal 7 pontért
A környéken fellelhető gyíkokat dobálod, természetesen komoly edzés, nem pedig szórakozás céljából. Már nem sok kell a következő szinthez. [7 pontot használtál fel, van még 0.]
Részegen bezuhansz egy pad alá, és már hortyogsz is.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 185 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOLTOK
Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte.

KARAKTERLAP

Eldorni Beorn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 44. fordulód.

Erő: 14 Szint: 8 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 9 Menekülés: 35 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 16 Életpont: 117/87 Jellem: jó (56) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 41 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 115 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 5042 TP-d van. A következő szinthez még 1958 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 10
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 23
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. zene: 4 (+1)
10. szörnyismeret: 2 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

Összsúly: 35.13 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 lajhár csont (#236) 3 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 3 fáklya (#36)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,17) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 48 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.

Üzenet küldése a karakternek