Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 14. 9h:28' EZ A 471. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD 472. játékheted kezdete: márc. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
bb 1152 1 | beraksz a bankba az 1152. tárgyat (1 darabot) |
vps 30 | VP spórolása: 30 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
h 1168 9 | használod az 1168. tárgyat |
h 341 694 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 190 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 389 1 | használod a 341. tárgyat |
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a halálmadár fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 154 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
[154,104] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 173, gyógyulás: 163, összesen: -10 ÉP}
le 564 1559 | leveszed/lerakod az 564. tárgyat az 1559. tárgyat |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
vv 156 185 | elmormolod a 156. varázslatot a 185. varázslatot |
be 129 | bemész a 129. titkos labirintusba |
fgy 80 40 | felt. gyógyítás 80 40 |
lm 5 6 9 | mozogsz 5 6 9 |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) {FM:} Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a szikrázó manahal bal vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 312, gyógyulás: 55, összesen: -257 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. Kritikus ütés! (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) {FM:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 294, gyógyulás: 65, összesen: -229 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. Kritikus ütés! (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 139, gyógyulás: 52, összesen: -87 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) {GYD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 304, gyógyulás: 59, összesen: -245 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a bölcsőpolip testét. Kritikus ütés! (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) {HD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a bölcsőpolip testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 321, gyógyulás: 79, összesen: -242 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. Kritikus ütés! (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A szikrázó manahal megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) {FM:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 298, gyógyulás: 62, összesen: -236 ÉP}
lm 10 12 13 | mozogsz 10 12 13 |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. Kritikus ütés! (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) {HD:} Kampós acélszigonnyal megdöföd a szikrázó manahal testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 307, gyógyulás: 60, összesen: -247 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bölcsőpolip testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a bölcsőpolip homorú búráját. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3118 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 318, gyógyulás: 82, összesen: -236 ÉP}
lm 14 15 16 | mozogsz 14 15 16 |
lm 20 21 25 | mozogsz 20 21 25 |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal jobb vállát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) {FM:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szikrázó manahal testét. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szikrázó manahal megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 286, gyógyulás: 64, összesen: -222 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-5 varázspont.) {FM:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3596 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1635 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 309, gyógyulás: 52, összesen: -257 ÉP}
lm 26 29 30 | mozogsz 26 29 30 |
lm 32 33 34 | mozogsz 32 33 34 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal bal oldalát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 292, gyógyulás: 56, összesen: -236 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. Kritikus ütés! (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) {GYD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szikrázó manahal testét. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 292, gyógyulás: 54, összesen: -238 ÉP}
lm 35 | mozogsz 35 |
vpf 30 | VP elővétele: 30 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 564 1559 832 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 1559. tárggyal a 832. tárgyat |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rohansz. {HD:} Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel megcsapod a quwarg ősmágus fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 5 gyenge méreg. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 67, gyógyulás: 49, összesen: -18 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra támadsz. {FM:} Drag'kór bökővel eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [155,102] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Látsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megcsapod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [156,101] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [158,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel megütöd a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [159,98] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy áeratikus hasnyák. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [160,96] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 51, gyógyulás: 91, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [161,95] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Hoxxurton párolgó héját. Kritikus ütés! (3 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 pszi követ. 3345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
in 2628 359 492 | leírod a 2628. kalandozónak a 359. szörnyet a 492. tárgyat |
in 2628 394 544 | leírod a 2628. kalandozónak a 394. szörnyet az 544. tárgyat |
in 4293 648 388 | leírod a 4293. kalandozónak a 648. szörnyet a 388. tárgyat |
in 3191 222 341 | leírod a 3191. kalandozónak a 222. szörnyet a 341. tárgyat |
in 4072 786 586 | leírod a 4072. kalandozónak a 786. szörnyet az 586. tárgyat |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 12 pontért |
* 5. BP: | keresed a 261. szörnyet a 232. szörnyet a 214. szörnyet |
FENÉKKAVICS (1130. TÁRGY) A fenékkavics a tófenék lapos, tompa szélű drágaköve. Ha a rátelepedett zuzmókat és egyéb élővilágot ledörzsölöd róla, megérted, miért is nevezik drágakőnek annak ellenére, hogy csak egy kavics: ellipszis felületén átlósan több csillogó fény futkározik, ezzel téve különössé ezt az egyszerű követ. Csak egy szép drágakő! Mondanád, és már indulnál az ékszerészhez. De ekkor furcsa bizsergés fut végig rajtad. Mintha a kő beszélne hozzád! Hihetetlen... "Tarts meg, és olyan varázstárgyat készíthetsz belőlem, aminek mindenki csodájára jár!" Szemed elkerekedik, ahogy a zsebedbe süllyeszted a beszélő követ. Most már a világ minden kincséért sem válnál meg tőle! |
BÖLCSŐPOLIP (706. SZÖRNY) A bölcsőpolip nevét a homorú testközpontjáról kapta, mely nyugalmi állapotban akár szikrázó manahalak garmadájának is képes pihenőhelyül szolgálni. Persze amikor a bölcsőpolip mozgásba lendül, szétrebben az összes élőlény a környéken, hiszen a hatalmas testű állat örvénylő mozgása magával ragad mindent, ami az útjába kerül. Persze ha ezt sikerülne elkerülni, a csápok figyelmét akkor sem. A bölcsőpolip tapogatózó végtagjai megragadnak minden élelemnek tűnő objektumot, hogy azt az állat aztán összeroppantás után bekebelezhesse. Remélhetőleg te nem így végzed... |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
NAGY ÓNIXKULCS (1111. TÁRGY) A nagy ónixkulcs nyelére ugyanolyan denevérmintát véstek, mint a Dornodon-papok szent szimbólumának közepére. A törhetetlen anyagból készült mágikus kulcs nyit valahol egy ajtót, ami minden bizonnyal fontos helyre vezet. Máskülönben nem vállalták volna készítői ennek a nehezen készíthető varázstárgynak a létrehozásával járó számtalan nehézséget. Persze csupán az élet a megmondhatója, hol van ez az ajtó, és mikor jön el a pillanat, hogy előtte állhatsz. Addig is, a jövőre gondolva, a nagy ónixkulcsot nem leszel hajlandó átadni senkinek. |
Erő: | 60 (86) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 54 (66) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 55 (63) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 55 (65) | Életpont: | 806/859 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 61 (72) | Varázspont: | 1726/976 | Pénz: | 2914 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 35/7 | Pszi pont: | 268/119 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 50 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/13 (+37%) | ökölvívás: | 35/67 (+4%) | szúrófegyverek: | 25/79 (+8%) |
vágófegyverek: | 31/25 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/33 (+1%) |
dobófegyverek: | 23/61 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/98 | 2. nyomkövetés: | 93/56 (+15%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 25/49 (+15%) | 5. csapdakészítés: | 28/59 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/92 |
7. gyógyítás: | 76/67 (+23%) | 8. titkosírás: | 10/76 | 9. felderítés: | 28/78 |
10. szörnyidomítás: | 16/70 | 11. teológia: | 86/96 (+71%) | 12. taumaturgia: | 63/69 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 8/56 | 14. versengés: | 15/98 (+8%) | 15. harcművészetek: | 39/8 |
16. zene: | 98/4 (+34%) | 17. szörnyismeret: | 47/83 | 18. pszi: | *33/100 |
19. zárnyitás: | 17/29 | 20. vadászat: | 26/56 | 21. vitalitás: | 2/30 |
22. bányászat: | 37/95 (+3%) | 23. úszás: | 21/48 | 24. főzés: | 11/21 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), tesh alligátor (#353) (csak egyszer), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | halálkapu (#126) | láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) |
vámpirizáció (#1) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 125. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 11 | pondróvér (#1232) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | ryuku evező (#1152) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
191 | arany (#50) | 12 | csigakagyló (#1131) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | fenékkavics (#1130) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | 2 | pszi kő (#248) | |||
2 | quwarg tojás (#360) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szigony (#389) | 36 | víz (#27) |