Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 6. 10h:28' EZ A 469. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD 470. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 7. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 57 120 70 | elmormolod az 57. varázslatot a 120. varázslatot a 70. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 2. térkép 76. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 75: kijárat 76: 1. térkép 2. pont |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 397.]
h 341 138 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 126 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 107 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1112 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 351 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 397 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1137 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 551 1 | használod a 341. tárgyat |
ba 761 | nem támadod a 761. szörnyet |
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálmadár testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a szánalmas pondró testét. Kritikus ütés! (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a szánalmas pondró testét. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel csak érinted a szánalmas pondró testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (ld. enc.) 4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 194, gyógyulás: 230, összesen: +36 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró bal oldalát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 117, gyógyulás: 187, összesen: +70 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 108 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a csápos otagi jobb első lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csápos otagi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 126, gyógyulás: 143, összesen: +17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a kronotapír farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 26, gyógyulás: 81, összesen: +55 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra támadsz. {FM:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) {FM:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 46, gyógyulás: 133, összesen: +87 ÉP}
le 564 1559 | leveszed/lerakod az 564. tárgyat az 1559. tárgyat |
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
vv 156 185 | elmormolod a 156. varázslatot a 185. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a hidra testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ököllel megpöccinted a hidra testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 20, gyógyulás: 47, összesen: +27 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 244 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku bal vállát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 285, gyógyulás: 45, összesen: -240 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 196 életpontot vesztettél. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. {FM:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vízbeölt ryuku jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 297, gyógyulás: 58, összesen: -239 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 296, gyógyulás: 52, összesen: -244 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 170 120 | elmormolod a 198. varázslatot |
[170,120] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon jobb oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). {KCC:} Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vízdémon testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 135, gyógyulás: 53, összesen: -82 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. Kritikus ütés! (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) {KCC:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 281, gyógyulás: 64, összesen: -217 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 100, gyógyulás: 53, összesen: -47 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. {FM:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Nem vagy felkészülve a triton gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. 3945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 172, gyógyulás: 80, összesen: -92 ÉP}
kf 564 1559 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat az 1559. tárggyal |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a hidra egyik nyakát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra rohansz. Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod a hidra testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ököllel gyengén megütöd a hidra bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
(Továbbmész...) [170,118] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő tyrannoszaurusz rex mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ököllel gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 33, gyógyulás: 91, összesen: +58 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a tetemember jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [170,117] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gránitelementál testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megütöd a gránitelementál bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ököllel csak érinted a kronokukac gumiszerű testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 6, gyógyulás: 53, összesen: +47 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz lord zörgő csontját. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [37 pontot használtál fel, van még 4.]
m 8 | mozogsz északra |
kt 447 1 | elkészíted a 447. tárgyat (1 darabot) |
in 5687 270 489 | leírod az 5687. kalandozónak a 270. szörnyet a 489. tárgyat |
in 1967 291 321 | leírod az 1967. kalandozónak a 291. szörnyet a 321. tárgyat |
in 1057 768 569 | leírod az 1057. kalandozónak a 768. szörnyet az 569. tárgyat |
in 1057 410 1264 | leírod az 1057. kalandozónak a 410. szörnyet az 1264. tárgyat |
in 2628 235 286 | leírod a 2628. kalandozónak a 235. szörnyet a 286. tárgyat |
in 2628 649 735 | leírod a 2628. kalandozónak a 649. szörnyet a 735. tárgyat |
in 2628 279 699 | leírod a 2628. kalandozónak a 279. szörnyet a 699. tárgyat |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -1 pontért |
* 5. BP: | keresed a 261. szörnyet a 232. szörnyet a 214. szörnyet |
PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY) Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle. |
RYUKU HARMATGYŰJTŐ (1159. TÁRGY) Ezt a keskeny nyakú, piciny üvegcsét még a legkisebbre nőtt gnómok is úgy el tudnák tüntetni a tenyerükben, hogy annak egyik vége sem látszana ki a kezükből, sőt, a legtöbben valószínűleg még azt sem tudnák megmondani, hogy van valami a kezükben. A tengert járó ryuku hajóskapitányok harmatgyűjtő üvegcséiket minden korallfövennyel borított partra szálláskor színültig töltötték azúrharmattal, de hogy később mit tettek vele, arról csak halvány sejtések vannak. Erről még a hódítani érkezett ryuku katonák közül elfogottakból sem sokat lehetett kiszedni, így csak találgatások léteznek. Egyesek szerint az azúrharmat cseppek nagyhatalmú varázslat komponensei, mely ahhoz kell, hogy a ryuku hajók képesek legyenek meglovagolni a szeleket. Mások szerint ez a varázslat inkább a tenger szörnyetegei ellen véd, és akár vérkeszeg-rajokat is ki lehet vele irtani. Megint mások azt állítják, a harmatcseppeknek közük sincs bármiféle varázslathoz, inkább a felhörpintés utáni extázis minden öröméért használják a ryuku tengerészek. Persze aki már kóstolta a harmatgyűjtőben képződött folyadékot, fanyar íze és a tünetmentesség alapján rájöhet, hogy ez utóbbi feltételezés sem igazán áll meg a lábán. Levonva a következtetéseket, csak egyetlen dolog biztos, a ryuku harmatgyűjtőt 30 csepp azúrharmatig terhelheted. |
VÉRKESZEG (407. SZÖRNY) Ki hinné odafentről a háborítatlan vízfelszínt elnézve, hogy a mélység ilyen rémségeket rejt magában. A vérkeszeg óriásira megnőtt halfajta, méltán nevezik hát a tengerek ongóliantjainak őket. Tengerszín teste, élénkvörös uszonyai és a szájában sorakozó kétsornyi háromszög-fog elég elborzasztó tud lenni, főleg ha testközelből kell jobban szemügyre venned őket. Pont az ilyen szörnyek miatt jár Ghalla hajózási tudománya gyerekcipőben. Nincs az a vállalkozókedvű flottakapitány, aki a kontinens déli partjáról indulna felfedezésre, hiszen egy vérkeszeg támadásának kockázata óriási ezeken a vidékeken. A szörny azonnali halált okozó harapásai miatt csak FT paranccsal támadható. |
ELIT GÁRDISTA (266. ELLENFÉL) A király szolgálatába álló kalandozók általában testőrök vagy az elit királyi gárdaalakulat tagjai lesznek. Tapasztalatuk és harcban való jártasságuk miatt értékük felbecsülhetetlen a csatamezőn, legalább húsz zsoldossal ér fel mindegyikük. Az elit gárda tagjaiból kerülnek ki a felderítők és a veszélyes bevetésekre induló alakulatok is. |
Erő: | 60 (85) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 54 (66) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 55 (63) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 55 (65) | Életpont: | 805/743 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 61 (72) | Varázspont: | 1726/0 | Pénz: | 1847 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 35/8 | Pszi pont: | 268/25 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 45 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/76 (+21%) | ökölvívás: | 35/63 (+9%) | szúrófegyverek: | 25/71 (+6%) |
vágófegyverek: | 31/25 (+1%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/32 |
dobófegyverek: | 23/48 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/98 | 2. nyomkövetés: | 93/41 (+9%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 25/34 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 28/53 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/92 |
7. gyógyítás: | 76/44 | 8. titkosírás: | 10/76 | 9. felderítés: | 28/78 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 16/70 | 11. teológia: | 86/25 (+74%) | 12. taumaturgia: | 63/41 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 8/56 | 14. versengés: | 15/90 | 15. harcművészetek: | 39/8 |
16. zene: | 97/70 (+34%) | 17. szörnyismeret: | 47/83 (+18%) | 18. pszi: | *33/100 (+100%) |
19. zárnyitás: | 17/29 | 20. vadászat: | 26/56 | 21. vitalitás: | 2/30 |
22. bányászat: | 37/92 | 23. úszás: | 21/48 (+73%) | 24. főzés: | 11/11 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), tesh alligátor (#353) (csak egyszer), dűnekukac (#357) (csak egyszer), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | halálkapu (#126) | láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) |
varázsenergia (#161) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 125. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 2 | bűvös shuriken (#562) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | halcsont (#390) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tükör (#43) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar che-kard (#1112) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
481 | arany (#50) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
11 | pondróvér (#1232) | 1 | ryuku evező (#1152) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | szigony (#389) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | ubuk tüske (#131) | 7 | víz (#27) |