Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 23. 10h:46' EZ A 463. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD 464. játékheted kezdete: jan. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 7. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rontasz. {GYD:} Drag'kór bökővel tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ököllel megpöccinted az ongóliant testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy aranytű és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 62, gyógyulás: 83, összesen: +21 ÉP}
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 569 84 | használod az 569. tárgyat |
kf 1345 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat |
kt 939 10 | elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot) |
v 228 620 | elmormolod a 228. varázslatot |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | vasvért (#164) 120 ap /db, |
rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, |
vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, |
mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, |
kvazár páncél (#251) 500 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, |
szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, |
kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, | kvazár kard (#297) 280 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | Pusztítás Botja (#316) 2700 ap /db, |
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, |
ezüstkard (#325) 44 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, |
rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, | vámpírkard (#358) 5000 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, |
vámpírtőr (#364) 1600 ap /db, | szigony (#389) 28 ap /db, | moa stuki (#413) 20 ap /db, | stukilövedék (#414) 2 ap /db, |
teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, | agyartőr (#420) 1500 ap /db, | tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db, | mágusölő (#422) 3600 ap /db, |
szívkereső (#423) 3500 ap /db, | csontpozdorja (#424) 5000 ap /db, | pengepajzs (#425) 1800 ap /db, | Raia pallosa (#426) 6000 ap /db, |
őstroll agyaló (#427) 6250 ap /db, | bogyógránát (#430) 8 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, |
zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, | krapixlon fürdőruha (#454) 80 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | mithril láncing (#457) 5920 ap /db, |
Rhatt páncélja (#458) 8800 ap /db, | Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, | mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, | szellempajzs (#461) 8000 ap /db, |
Urgod kesztyűje (#462) 8800 ap /db, | mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, | nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db, | mithril sisak (#465) 4640 ap /db, |
Morgan sipkája (#466) 8800 ap /db, | gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, | Tilnetor kardja (#474) 2250 ap /db, | törpe bakancs (#475) 5985 ap /db, |
cápaölő tőr (#480) 48 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | pásztorbot (#513) 1200 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, |
tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, | Mjölborg kalapácsa (#523) 7200 ap /db, | gránátlövedék (#526) 8 ap /db, | óriásölő (#528) 6000 ap /db, |
lidérckorona (#531) 12000 ap /db, | Thargodan korona (#543) 750 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | troll dorong (#550) 100 ap /db, |
tünde nyíl (#554) 12 ap /db, | jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, | bűvös shuriken (#562) 40 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, |
sárkánytőr (#626) 3000 ap /db, | Halálpöröly (#635) 17500 ap /db, | Végítélet (#636) 12000 ap /db, | Fényhozó (#637) 12000 ap /db, |
Káoszkígyó (#638) 20000 ap /db, | Thór pörölye (#640) 10000 ap /db, | bronz taider (#641) 10000 ap /db, | Huddens kesztyűje (#649) 15000 ap /db, |
ryuku kopja (#694) 140 ap /db, | ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | Zinthurg pallos (#716) 30 ap /db, |
Zombilapító (#721) 1500 ap /db, | császári kesztyű (#723) 400 ap /db, | ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, |
bo'adhun tiara (#744) 4000 ap /db, | Batharak vállemeze (#831) 1230 ap /db, | krathan szablya (#854) 100 ap /db, | krathan pallos (#855) 300 ap /db, |
nitmák kard (#856) 40 ap /db, | sziklazúzó (#857) 750 ap /db, | drag'kór bökő (#873) 40 ap /db, | törp sisak (#897) 1350 ap /db, |
kyorg vállpánt (#901) 1440 ap /db, | kyorg tőr (#902) 7840 ap /db, | Kabol irhája (#903) 1560 ap /db, | kyorg hosszúpenge (#917) 60 ap /db, |
Daramoula pálcája (#950) 2400 ap /db, | angyali sisak (#971) 14000 ap /db, | cetbőr válltömés (#1091) 700 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, |
csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, | varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | energialándzsa (#1227) 1280 ap /db, |
Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, | teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, | ryuku menetpajzs (#1320) 375 ap /db, | hoarián saru (#1346) 30 ap /db, |
hoarián vállkendő (#1448) 20 ap /db, | díszes tunika (#1488) 1500 ap /db, | ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, | precíziós vetőtű (#1522) 46 ap /db, |
méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | ekharion dárda (#1557) 80 ap /db, | Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db. |
v 228 618 | elmormolod a 228. varázslatot |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, |
bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, |
hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, |
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, |
vasvért (#164) 120 ap /db, | rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, |
vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, |
mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, |
kvazár páncél (#251) 500 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, |
szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, |
kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, | kvazár kard (#297) 280 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | Pusztítás Botja (#316) 2700 ap /db, |
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, |
ezüstkard (#325) 44 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, |
rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, | vámpírkard (#358) 5000 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, |
vámpírtőr (#364) 1600 ap /db, | szigony (#389) 28 ap /db, | vas fejpánt (#408) 24 ap /db, | moa stuki (#413) 20 ap /db, |
teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, | agyartőr (#420) 1500 ap /db, | tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db, | mágusölő (#422) 3600 ap /db, |
szívkereső (#423) 3500 ap /db, | csontpozdorja (#424) 5000 ap /db, | pengepajzs (#425) 1800 ap /db, | Raia pallosa (#426) 6000 ap /db, |
őstroll agyaló (#427) 6250 ap /db, | bogyógránát (#430) 8 ap /db, | bányászcsákány (#434) 20 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, |
kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, | krapixlon fürdőruha (#454) 80 ap /db, | kampós acélszigony (#455) 90 ap /db, |
arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | mithril láncing (#457) 5920 ap /db, | Rhatt páncélja (#458) 8800 ap /db, | Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, |
mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, | szellempajzs (#461) 8000 ap /db, | Urgod kesztyűje (#462) 8800 ap /db, | mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, |
nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db, | mithril sisak (#465) 4640 ap /db, | Morgan sipkája (#466) 8800 ap /db, | gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, |
Tilnetor kardja (#474) 2250 ap /db, | törpe bakancs (#475) 5985 ap /db, | cápaölő tőr (#480) 48 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, |
pásztorbot (#513) 1200 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | Mjölborg kalapácsa (#523) 7200 ap /db, | gránátlövedék (#526) 8 ap /db, |
óriásölő (#528) 6000 ap /db, | lidérckorona (#531) 12000 ap /db, | Bufa páncélja (#538) 8800 ap /db, | Thargodan korona (#543) 750 ap /db, |
nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | troll dorong (#550) 100 ap /db, | troll klopfoló (#552) 240 ap /db, | jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, |
árnyéktőr (#557) 70 ap /db, | bűvös shuriken (#562) 40 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, | sárkánytőr (#626) 3000 ap /db, |
Halálpöröly (#635) 17500 ap /db, | Végítélet (#636) 12000 ap /db, | Fényhozó (#637) 12000 ap /db, | Káoszkígyó (#638) 20000 ap /db, |
Fókuszpenge (#639) 12000 ap /db, | Thór pörölye (#640) 10000 ap /db, | bronz taider (#641) 10000 ap /db, | Huddens kesztyűje (#649) 15000 ap /db, |
ryuku szablya (#695) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | Zinthurg pallos (#716) 30 ap /db, | Zombilapító (#721) 1500 ap /db, |
császári kesztyű (#723) 400 ap /db, | ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | Batharak vértje (#739) 1000 ap /db, |
Batharak vállemeze (#831) 1230 ap /db, | cápabőr csizma (#832) 1080 ap /db, | krathan szablya (#854) 100 ap /db, | krathan pallos (#855) 300 ap /db, |
nitmák kard (#856) 40 ap /db, | sziklazúzó (#857) 750 ap /db, | drag'kór bökő (#873) 40 ap /db, | törp sisak (#897) 1350 ap /db, |
kyorg vállpánt (#901) 1440 ap /db, | kyorg tőr (#902) 7840 ap /db, | Kabol irhája (#903) 1560 ap /db, | kyorg hosszúpenge (#917) 60 ap /db, |
Daramoula pálcája (#950) 2400 ap /db, | Olimposz (#974) 20000 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, | csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, |
varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | energialándzsa (#1227) 1280 ap /db, | hoarián bőrzeke (#1342) 32 ap /db, |
díszes tunika (#1488) 1500 ap /db, | méregfog (#1553) 1200 ap /db, | Ek'Hor pajzsa (#1556) 2500 ap /db, | Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db. |
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 661 5 | megveszed a 661. tárgyat 5 |
ve 555 2 | megveszed az 555. tárgyat 2 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 11 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [185,58] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 4 pirkit. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
be 717 | bemész a 717. épületbe |
be 708 | bemész a 708. épületbe |
be 708 351 357 | bemész a 708. épületbe |
be 717 939 | bemész a 717. épületbe |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és egy téfea-agy. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 40, gyógyulás: 6, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [187,59] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Drag'kór bökővel eltalálod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy téfea-agy és 2 csuklyavirág. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
be 642 | bemész a 642. épületbe |
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
vtn 373 | varázslat tanulás: a 373. varázslatot |
vtn 372 | varázslat tanulás: a 372. varázslatot |
vtn 375 | varázslat tanulás: a 375. varázslatot |
vtn 380 | varázslat tanulás: a 380. varázslatot |
tv 373 372 | támadó/véd. varázslat a 373. varázslatot a 372. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 438 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard szörcsögő hátát. Kritikus ütés! (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 3, gyógyulás: 79, összesen: +76 ÉP}
kt 43 5 | elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot) |
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az óriás griff testét. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriás griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az aranygriff farkát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az aranygriff testét. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel kegyetlenül megütöd az aranygriff bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az aranygriff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 256 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó jobb első lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ököllel súrolod a kék rothasztó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 51, gyógyulás: 6, összesen: -45 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a hegyi góliát testét. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Megmarkolva a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a hegyi góliát bal lábát. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ököllel megütöd a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+1659 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
(Továbbmész...) [183,95] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő hordóagyú mameluk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk testét. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk fejét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mancsával a hordóagyú mameluk végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő jobb hátsó lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt a másikra rohansz. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [182,96] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy troll bányász került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 294 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a troll bányász jobb lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll bányász bal oldalát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a troll bányász testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megpöccinted a troll bányász testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a troll bányász testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szeksztáns és 1 deus ex machina. 4498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 158, gyógyulás: 6, összesen: -152 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Drag'kór bökővel jól megszurkálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megpöccinted az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 198 183 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[183,101] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy troll bányász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 285 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a troll bányász testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troll bányász bal lábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a troll bányász fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-14 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 93, gyógyulás: 105, összesen: +12 ÉP}
m 6 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre |
f 360 | kísérletezel a 360. tárggyal |
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
in 2724 690 569 | leírod a 2724. kalandozónak a 690. szörnyet az 569. tárgyat |
in 2724 410 686 | leírod a 2724. kalandozónak a 410. szörnyet a 686. tárgyat |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -3 pontért |
* 5. BP: | keresed a 261. szörnyet a 232. szörnyet a 214. szörnyet |
SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár! |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
BANSHEE-SIKOLY (373. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Hallottál már ezekről a noth-szellemekkel rokon elkárhozott elf lelkekről, a bansheekról? Ha igen, akkor bizonyára tudod, hogy képesek rettenetes hangjukkal elpusztítani ellenfelüket. Most már te is megteheted ezt, hiszen ez egy varázslat, ami nem tesz mást, mint egy elemi hangcsapást küld az ellenfél irányába, pont olyan rezonanciával, ami pusztítja annak szöveteit. Ahhoz, hogy minél jobban eltaláld a megfelelő hangmagasságot, nem árt, ha minél képzettebb zenész vagy, de azért van egy határ, amit nem tudsz átlépni anélkül, hogy a hangszálaid ne károsodjanak. A játék nyelvére lefordítva: ezzel a 20 VP-be kerülő varázslattal a zene szakértelmeddel arányosan tudsz sebezni a harcban, minden 4. szint után d10-et, egészen a 30d10-ig, ahol a varázslat sebzése bemaxol. A varázslat sebzését a sikeres mentődobás felezi. |
ANALÍZIS (375. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Fairlight egyik méltánytalanul elfeledett varázslatát tanultad most meg. Egy nagyon egyszerű mágiáról van szó, talán épp ez az oka, hogy ennyire feledésbe merült az idők folyamán. A V 375 <tárgy száma> parancs hatására - 6 VP és 2 TVP elköltése mellett - amennyiben található a hátizsákodban a paraméterként megadott tárgyból legalább egy darab, azt különböző mágikus eljárások segítségével részletesen megvizsgálod, elemzed. A lényeges információk, amiket így megtudhatsz: a tárgy értéke (ez az átadható tárgyaknál a bolti eladási árnak felel meg), a súlya, átadható-e, és ha átadható, akkor lopható-e. A varázslatnak egy második paramétert is megadhatsz, ekkor - változatlan költséggel - azt a tárgyat is rögvest megvizsgálod. |
BÖFÖGTETŐ ÁTOK (380. VARÁZSLAT) Végre! Kezedben van a tökéletes fegyver, hogy rosszakaróid és ellenségeid rettegjék neved! Ha ezt az átkot idézed valaki fejére, akkor a szerencsétlen a következő fordulójában nem fog tudni koncentrálni a gyomra mélyéről feltörő hangoktól, hangosan böffentget egész nap. A varázslását is annyira rontja, hogy 5% eséllyel besülhet bármelyik varázslata, amit kapkodva (harcban) kell elmondania, legyen az támadó vagy védekező. A varázslat használata a V 380 <kalandozó száma> paranccsal történik, 100 VP és 5 TVP költséggel, és magához a hatáshoz szükség lesz egy dözmöngszívre is - célpontod a vizuális látomásban azt fogja lenyelni. A kiválasztott kalandozónak max. taumaturgia/5 mezőnyire kell tartózkodnia, és mentális mentődobásra jogosult, de minél közelebb tartózkodsz hozzá, annál nagyobb az esélyed a sikerre. (Az olimpián a szervezők leoldják a böfögtető átkot a kalandozókról.) |
Erő: | 60 (86) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 52 (64) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 55 (63) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 55 (65) | Életpont: | 781/1091 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 60 (71) | Varázspont: | 1671/1428 | Pénz: | 3811 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 35/14 | Pszi pont: | 252/94 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/55 | ökölvívás: | *34/100 (+2%) | szúrófegyverek: | 25/34 (+10%) |
vágófegyverek: | 31/21 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/19 |
dobófegyverek: | 22/76 (+40%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/98 | 2. nyomkövetés: | 91/48 (+20%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 24/62 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 28/19 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/92 |
7. gyógyítás: | 76/44 | 8. titkosírás: | 10/76 | 9. felderítés: | 28/54 |
10. szörnyidomítás: | 16/70 | 11. teológia: | 82/70 (+48%) | 12. taumaturgia: | 61/56 (+31%) |
13. szerencsejáték: | 8/44 | 14. versengés: | 15/82 (+8%) | 15. harcművészetek: | 38/8 |
16. zene: | 96/34 | 17. szörnyismeret: | 47/17 (+30%) | 18. pszi: | *31/100 (+96%) |
19. zárnyitás: | 17/29 | 20. vadászat: | 26/56 | 21. vitalitás: | 2/30 |
22. bányászat: | 37/17 (+12%) | 23. úszás: | 20/75 | 24. főzés: | 10/71 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
túlvilág lehelete (#177) | láthatatlanság (#76) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), sötét halál (#45), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
303 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 8 | csillagbot (#929) | |||
3 | csuklyavirág (#133) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | manakristály (#500) | 1 | Martian tekercse (#569) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytoll (#572) | 2 | aranytű (#272) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 6 | hajító csillag (#939) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 3 | óndarab (#85) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
4 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 3 | vasérc (#152) |