Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 2. 12h:45' EZ A 837. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 838. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
ve 317 1 | megveszed a 317. tárgyat 1 |
ea 128 24 | eladod a 128. tárgyat 24 |
ea 47 1 | eladod a 47. tárgyat 1 |
ve 138 5 | megveszed a 138. tárgyat 5 |
f 138 26 | kísérletezel a 138. tárggyal a 26. tárggyal |
kt 188 5 | elkészíted a 188. tárgyat (5 darabot) |
flh 7 188 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 188. tárggyal |
kf 317 | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a sakál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sakál jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [43,26] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a topránypolip puha testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a topránypolip testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval meghorzsolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [44,25] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip puha testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gátvakond bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [46,24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a garokk testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a garokk jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bíborgörény bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a bíborgörény jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [49,24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [50,23] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Dornodon nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 8 | mozogsz északra |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 32 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért |
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY) Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6. |
MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY) Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik. |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
Erő: | 12 | Szint: | 10 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 135/135 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 101 arany | Kép. pont: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 13 | dobófegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
50,22 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. szörnyismeret: | 1 | 8. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19. |
Összsúly: 29.46 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyenge méreg (#26) | 24 | sallank karom (#128) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | varkaudar csizma (#317) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | |
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|