42. forduló, 44. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 13. 9h:07'
EZ A 456. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
457. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-32,77] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 szárnyas hernyó (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) A lottó 1059. hetének nyerőszámai: 6, 3, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 189.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 184.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a deus ex machinát, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 308 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 5 4 6 mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra
[-33,78] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié.

(Továbbmész...) [-33,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 7 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy tűzrakó helyet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [-34,79] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 135.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-35,80] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebesített pattanóböde lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a pattanóböde testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pattanóböde beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. Magadhoz veszel egy tekintélyes pattanóböde trófeát. 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [28 pontot használtál fel, van még 107.]

kt 43 elkészíted a 43. tárgyat
Begyűjtöttél 1 tükröt. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 32 elkészíted a 32. tárgyat
Legyártottál 1 szeksztánst. [15 pontot használtál fel, van még 87.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[96,86] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Csillag előtt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret.

(Továbbmész...) [97,87] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 61.]

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 456. játékheted és a 43. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

ve 1 2 megveszed az 1. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

ve 179 megveszed a 179. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 18, 12.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAUMATURGIA
A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ.
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr ministránsa vagy. Ez a 43. fordulód.

Erő: 17 (27) Szint: 9 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (22) Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 40 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 15 (20) Életpont: 239/233 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 10
Szerencse: 20 (26) Varázspont: 180/3 Pénz: 346 arany Kép. pont: 9
Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 38 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 554 TP-t kaptál. Jelenleg 7 810 TP-d van. A következő szinthez még 4 190 TP szükséges. Trófeáid: szürke rinocérosz, ragyás burástya, pattanóböde. A 42. fordulódban 3406 arany került a bankszámládra. 3440 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 8
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
97,87 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 14 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 3 12. taumaturgia: 1 (+1)
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 1 17. pszi: 2 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 29 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 46.85 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 2 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
1 távcső (#42)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 álompor (#396) 5 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 8 kerek kő (#19) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 rézdarab (#70) 1 szeksztáns (#32)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99
81
82
83
84
85
86
87
88
(95,85) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(96,84) tetemember (#123), egy ismeretlen isten rúnaköve, patak, oltár, 42. jellempróba
(96,86) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435)
(97,83) grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár
(97,84) mély kút (#93), Tharr oltár
(97,87) rájanyékek (#58), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek