42. forduló, 44. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 3. 10h:17'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245
SZÁMLA : XXXX

UDZSIRO KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,49] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+6 vérpont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sörényes ubuk nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 167.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 162.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 157.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 325 1
Éhségedet csillapítandó felszakítasz egy eret a karodon. A sebre tapasztod ajkaidat, és magadba szívod a hatalommal telített vért. Érzed, ahogy a Szörny megnyugszik benned... (-1 vérpont). [5 pontot használtál fel, van még 152.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 5 vérpontot. [35 pontot használtál fel, van még 112.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[74,50] A sík vidéket bozótos váltja fel.


(Továbbmész...) [74,51] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. {védettsége: 16 szúró, 12 vágó, 6 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié.

(Továbbmész...) [74,52] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. {védettsége: 12 szúró, 14 vágó, 4 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 82.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[74,53] A síkságot ritka erdő váltja fel.


(Továbbmész...) [74,54] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 93-100.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [74,55] Az erdő után alacsonyhegység következik.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. [30 pontot használtál fel, van még 52.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[74,56] A hegyvidéket síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sóhajtó dorony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié.

(Továbbmész...) [74,57] Lakott területre érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felfedeztél egy főutcát. [20 pontot használtál fel, van még 32.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 29.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd mint a hold sápadt ezüstje. Tharr hűséges követője vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 43. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 9 Merészség: 10/5 Magasság: 139 cm
IQ: 20 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 2/32 év
Egészség: 14 Életpont: 123/75 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 73/1 Pénz: 1675 arany Kép. pont: 0
Vérpont: 44/0 Pszi pont: 43/3 EFejl: 30
Eddig összesen 61 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 498 TP-t kaptál. Jelenleg 10745 TP-d van. A következő szinthez még 1255 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, kérődző etra, emberevő. Jóllakottság: 81%.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 9/34 (+15%) szúrófegyverek: 6/0
vágófegyverek: 7/5 (+3%) ütőfegyverek: 6/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 9/8 (+17%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/8 2. nyomkövetés: 1/0 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/42 5. csapdakészítés: 4/22 (+15%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 11/2 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/0
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 2/70 (+9%) 12. taumaturgia: 2/61 (+4%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 16/11
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 5/0 (+20%) 18. pszi: 8/91 (+13%)
19. zárnyitás: 4/0 20. vadászat: 4/56 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 1/54 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
garokk (#73) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 693 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

Összsúly: 44.27 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2) 4 madártoll (#112)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,51) proteinfecske (#139), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár
(74,52) kaffogó hebrencs (#88), phua-kúp (#372), Fairlight oltár
(74,54) kardfogú fülemüle (#146)
(74,55) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár
(74,56) sóhajtó dorony (#112), Fairlight oltár
(74,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, oltár, főutca (#399)

Üzenet küldése a karakternek