Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 4. 9h:41' EZ A 461. JÁTÉKHETED, 428. FORDULÓD 462. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 7. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
tv 98 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
h 284 400 | használod a 284. tárgyat |
vps 160 | VP spórolása: 160 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 341 389 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 188 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 158 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 226 10 | használod a 341. tárgyat |
kb 331 16 | kiveszel a bankból a 331. tárgyat (16 darabot) |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
f 829 | kísérletezel a 829. tárggyal |
f 1102 | kísérletezel az 1102. tárggyal |
bb 1102 16 | beraksz a bankba az 1102. tárgyat (16 darabot) |
kt 939 10 | elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot) |
kt 17 5 | elkészíted a 17. tárgyat (5 darabot) |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 411 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 3, gyógyulás: 4, összesen: +1 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 6 fekete gyöngy és egy aranytű. 3391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc, 4 gyöngymangó, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 58, gyógyulás: 4, összesen: -54 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Épületek tűnnek fel.
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 6 7 | mozogsz keletre, nyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 3 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a troll bányász bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troll bányász testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a troll bányász bal karját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A troll bányász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-23 életpont). Véres nyál csordul ki a troll bányász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 üllő (ld. enc.) és 1 kaja. 4498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 98, gyógyulás: 4, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [182,101] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. {HD:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [181,100] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ekharion jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [7 pontot használtál fel, van még 2.]
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 198 176 107 | elmormolod a 198. varázslatot |
[176,107] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bűbájlidérc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a bűbájlidérc szellemtestét. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel megütöd a bűbájlidérc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A bűbájlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 38, gyógyulás: 2, összesen: -36 ÉP}
in 1057 694 1258 | leírod az 1057. kalandozónak a 694. szörnyet az 1258. tárgyat |
in 2015 764 1258 | leírod a 2015. kalandozónak a 764. szörnyet az 1258. tárgyat |
in 1697 410 725 | leírod az 1697. kalandozónak a 410. szörnyet a 725. tárgyat |
in 2724 780 1258 | leírod a 2724. kalandozónak a 780. szörnyet az 1258. tárgyat |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -3 pontért |
* 5. BP: | keresed a 261. szörnyet a 232. szörnyet a 214. szörnyet |
HUDDENS ELIXÍRJE (830. TÁRGY) Ez az igen speciális recept még a híres kobudera harcművésztől, Huddenstől származik. A lélek belső megtisztításával, és néhány mágikus komponens felhasználásával speciális varázsitalt állíthatsz elő. Persze, mindehhez szükséged lesz egy varázsfiolára, amelyben Varázsital Főzése varázslattal össze kell kotyvasztanod 5 csepp vizet, egy porrá morzsolt dlathog kőzetet, és egy küklopsz szemet. Ez mindössze 5 TVP-be került, és máris rendelkezésedre áll a különleges elixír, amely elfogyasztásakor életpontodat maximálisra gyógyítja! Ehhez a H 830 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Második paraméternek megadhatsz egy számot, ha ennyinél kevesebb ÉP-d fog hiányozni, nem fogod használni. A lélek megtisztítására, és így a főzet használatára a jó és gonosz jelleműek nem képesek. Az elixír - mivel tárolásához a személyhez kötött varázsfiola kell - szintén nem átadható vagy ellopható. |
ÜLLŐ (1103. TÁRGY) Súlya a nehezék súlyával vetekedik. Keménysége a vas keménységével (ez persze nem is akkora csoda, mivel az egész üllő tömör vas). Formája a legötletesebb moa találmányok formáival. Nos, igen, a törpe kovácsok legszentebb munkaeszközét tartod a kezedben. Még ha a vasból készült eszközök elkészítésének profizmusát nem is örökölted a tárgy megszerzésével együtt, az üllő segítségével mégis könnyedebbé válik ez a fajta munka: minden olyan tárgy elkészítése feleannyi TVP-be kerül (de legalább 1-be), amihez vaskohó vagy olvasztókemence jelenléte szükségeltetik (ezen tereptárgyak jelenléte természetesen továbbra is, az üllő birtoklása mellett is szükséges). Az üllőt nem kell ehhez KF-elni, ha nálad van, automatikusan előveszed a hátizsákodból, ha szükség van rá. A tárgy nem átadható. [Megjegyzés: Az olyan varázslatoknál, amiknek költsége a tárgy elkészítésének TVP-jével arányos, az eredeti TVP költséget vesszük figyelembe.] |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni. |
Erő: | 60 (85) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 51 (63) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 55 (59) | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 36/37 év |
Egészség: | 55 (65) | Életpont: | 778/652 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 60 (71) | Varázspont: | 1665/1355 | Pénz: | 2873 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 35/17 | Pszi pont: | 244/151 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/49 | ökölvívás: | 34/83 (+4%) | szúrófegyverek: | 25/0 (-1%) |
vágófegyverek: | 31/18 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/19 |
dobófegyverek: | 21/76 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/90 | 2. nyomkövetés: | 90/65 (+8%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 24/44 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 28/1 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/92 (-500%) |
7. gyógyítás: | 76/44 | 8. titkosírás: | 10/76 | 9. felderítés: | 28/54 |
10. szörnyidomítás: | 16/70 | 11. teológia: | 81/10 (+41%) | 12. taumaturgia: | 60/56 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 8/44 | 14. versengés: | 15/58 | 15. harcművészetek: | 38/8 |
16. zene: | 96/34 | 17. szörnyismeret: | 46/39 (+30%) | 18. pszi: | *30/100 |
19. zárnyitás: | 17/29 | 20. vadászat: | 26/56 | 21. vitalitás: | 2/30 |
22. bányászat: | 36/71 (+11%) | 23. úszás: | 20/69 | 24. főzés: | 10/41 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) |
óriáserő (#53) | túlvilág lehelete (#177) | láthatatlanság (#76) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bűvös shuriken (#562) | 3 | ezüst karkötő (#158) | 16 | hollókristály (#1102) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 10 | ramit kő (#226) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szigony (#389) | 6 | ugh méreg (#166) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
197 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | hajító csillag (#939) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 16 | mutáns csont (#331) | 1 | Niagren pálcája (#1101) | |||
3 | rézdarab (#70) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | üllő (#1103) | |||
2 | vasérc (#152) |