425. forduló, 427. forduló, Frank Onestein összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 8. 10h:11'
EZ A 445. JÁTÉKHETED, 426. FORDULÓD
446. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3588
SZÁMLA : XXXX

FRANK ONESTEIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,62] koordinátán.
Storm Master átadott neked a 1. napon 7 TU-t.
A táborozás 1. napján összefutsz Alor Moával. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Strissha trófea és egy káoszszellem trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 mágusköpenyt (250 arany kikiáltási áron), 1 zafír erőövet (100 arany kikiáltási áron), 1 zangrozi csizmát (100 arany kikiáltási áron), 5 sötét italt (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 2. napon összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, körszakállas ember férfival. Bőre mélykék színű. Egy Ma'yia furulyája van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Dornodon főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vrandol Sayn Karad. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 1 fokhagymát. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+200 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kronoelementál nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 769.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 767.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 767.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 765.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 763.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 761.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 759.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 749.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 729.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +69 max. életerő, +69 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 724.]

* 7. KP: elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 719.]

* 8. KP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 9. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 845 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 709.]

* 10. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 707.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 703.]

tps 25 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 678.]

le 853 969 821 leveszed/lerakod a 853. tárgyat a 969. tárgyat a 821. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt.
Lehúzod az ujjadról a drakolder gyűrűt.
Leveszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 678.]

vv 147 73 73 elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 678.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 673.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 668.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a bűvös shurikent, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

a 11 4787 11 átadod a 11. tárgyat a 4787. kalandozónak (11 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 csontkést Xsaschelraise-Xinx részére. [5 pontot használtál fel, van még 663.]

aa 280 125 268 átadod a 280. tárgyat a 125. tárgyat a 268. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! [-9 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 tyrex csontot Xsaschelraise-Xinx részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 mandibulapengét Xsaschelraise-Xinx részére. Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 gromak bőrt Xsaschelraise-Xinx részére. [15 pontot használtál fel, van még 648.]

aa 16 195 188 átadod a 16. tárgyat a 195. tárgyat a 188. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 6 bordacsontot Xsaschelraise-Xinx részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián függőt Xsaschelraise-Xinx részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 mérg. ubuk dobónyilat Xsaschelraise-Xinx részére. [15 pontot használtál fel, van még 633.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan élőholt ősmágus az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki az élőholt ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 54, gyógyulás: 10, összesen: -44 ÉP}

Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [25 pontot használtál fel, van még 608.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy kisebb quwarg isten!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy zafír erőöv, egy ametiszt medál, 2 aranylánc és egy ezüst gyűrű. 14766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 288, gyógyulás: 61, összesen: -227 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 568.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével súrolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 28 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 94, gyógyulás: 77, összesen: -17 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 558.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1135 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 556.]

vps 900 VP spórolása: 900
Félreraktunk, letiltottunk neked 866 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 556.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+879 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 556.]

kf 615 820 531 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 531. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 556.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 556.]
A fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

kf 969 kézbeveszed/felveszed a 969. tárgyat
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[178,64] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bunthar. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar gyapjas testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sivatagi doareg nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 546.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy megvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 86, gyógyulás: 80, összesen: -6 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 536.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[179,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő tüskés gigaféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. A tüskés gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [180,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kék rakolits. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rakolits jobb lábát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a kék rakolits testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kék rakolits kékszínű végtagjait. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a kék rakolits csáprágójával. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A kék rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 4652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 149, gyógyulás: 95, összesen: -54 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [181,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy umor-pióca irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sivatagi doareg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 506.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 83, gyógyulás: 86, összesen: +3 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 496.]

m 4 1 7 mozogsz délre, északkeletre, északnyugatra
[181,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy morgud hagymatövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sivatagi doareg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [182,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kronokukac. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 14, gyógyulás: 32, összesen: +18 ÉP}


(Továbbmész...) [181,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sivatagi doareg került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 459.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[180,65] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sivatagi doareg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg bal középső lábát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [179,64] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sivatagi doareg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg bal vállát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével megvágod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával megütöd a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 17, gyógyulás: 32, összesen: +15 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 439.]

v 198 144 111 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(178,64) buntharok (#396), művészi porolit (#720), sivatagi doareg (#240), purifikátor császár (#393)
(179,64) sivatagi doareg (#240), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(179,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tüskés gigaféreg (#256)
(180,65) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), sivatagi doareg (#240)
(180,66) kék rakolits (#754), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534)
(181,66) művészi porolit (#720), sivatagi doareg (#240)
(181,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), sivatagi doareg (#240), purifikátor császár (#393)
(181,68) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), sivatagi doareg (#240)
(182,67) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), kronokukac (#285)

[144,111] A terep vált: bozótos területen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 429.]

jlk 3025 jelszó kimondása 3025
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 567 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

6 8 9 13 14
23 18 21
4 15
28
1 2 24 26 30 27 19 17
29
3 16
25 22 20
5 7 10 11 12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
30: 2. térkép 1. pont
31 11 13
30 7 36 37
10
12 14
29
6 2 35
1
25 5 4 38
8 3 32
26
16 18
15
9 33 34
27 28 17 19
24 23 20 21 22
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 30. pont

Ez a 93. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 424.]

v 96 142 60 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(144,111) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), 48. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720)

[142,60] Egy kisebb településhez érkeztél.

Találsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 4450 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Látsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet.
Összeakadsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy quwarg harcos a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Kellemesen elbeszélgettek és közben Barátod túláradó energiáit engeded beáramolni a Közös Tudat energiatavába (a következő képességhez már csak 844 TUdatpont szükséges). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Storm Masterrel. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight övét, egy hatalom fülbevalóját, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy bosszantó apróság trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 414.]

ep 400 100 1 építed a 400. tárgyat 100 pontért
A munkában a gránitelementál segít. Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a ház. 912 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 314.]

kb 152 36 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (36 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 36 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 152 1808 36 átadod a 152. tárgyat az 1808. kalandozónak (36 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 36 vasércet Fekete Köpeny részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

aa 37 átadod a 37. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 8 drótszőrt Fekete Köpeny részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 269 4363 15 átadod a 269. tárgyat a 4363. kalandozónak (15 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 15 purifikátor hájat Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 2 4363 80 átadod a 2. tárgyat a 4363. kalandozónak (80 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 80 kaját Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 36 4363 10 átadod a 36. tárgyat a 4363. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 fáklyát Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

tpf 15 TVP elővétele: 15 pontért
Felszabadítottunk neked 15 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[144,111] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áeratikus hasnyák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 319.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(144,111) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), 48. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), áeratikus hasnyák (#243), a 93. labirintus bejárata

[142,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ravasack irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol Alor Moával. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Natharion amulettet, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Strissha trófea és egy káoszszellem trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csillezsályalevelet.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [13 pontot használtál fel, van még 316.]

szk 287 239 765 keresed a 287. szörnyet a 239. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kronoelementált. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kf 821 1158 608 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 608. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 316.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 316.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kf 562 kézbeveszed/felveszed az 562. tárgyat
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a bűvös shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 306.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 300.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku csapásvezető. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 133 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő. 1684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 133, gyógyulás: 2, összesen: -131 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 219 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 199 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ryuku csapásvezető mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 133 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 1684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 133, gyógyulás: 2, összesen: -131 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-69 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 11, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a gránitelementál. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 567 pontot. A következő körben tehát 767 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Frank Onestein, egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 426. fordulód.

Erő: 44 (79) Szint: 35 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 35 (70) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 43 (55) Védekezés: 83 Menekülés: 20 % Életkor: 72/115 év
Egészség: 37 (49) Életpont: 694/641 Jellem: semleges Tul. pont: 51
Szerencse: 41 (62) Varázspont: 1311/1102 Pénz: 16651 arany Kép. pont: 65
Tudatpont: 28/3 Pszi pont: 238/96 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 404
Eddig összesen 4850 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59777 TP-t kaptál. Jelenleg 5998205 TP-d van. A következő szinthez még 1795 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, triklem drakolder, ezerszemű bestia. A 339. fordulódban 5942 arany került a bankszámládra. 7278 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 21
vágófegyverek: 37 ütőfegyverek: 35 lőfegyverek: 16
dobófegyverek: 34

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 119 3. mászás: 22
4. csapdakészítés: 26 5. csapdaészlelés: 21 6. gyógyítás: 50
7. titkosírás: 10 (+1) 8. felderítés: 33 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 142 (+1) 11. taumaturgia: 51 (+1) 12. szerencsejáték: 9
13. versengés: 25 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 55 17. pszi: 22 18. zárnyitás: 22
19. vadászat: 11 20. vitalitás: 4 21. bányászat: 39
22. úszás: 10 23. főzés: 19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (88,31,1) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200) háló (#186) >> élőholt tigris (#766)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> kronoelementál (#287) fürgülés (#92) >> csataremák (#694)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) agytaposás (#180) >> magnetikus praglonc (#200)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1)
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bordacsont (#16) 1 csontkés (#11) 8 drótszőr (#37)
10 fáklya (#36) 1 gromak bőr (#268) 13 gyenge méreg (#26)
2 isteni könnycsepp (#260) 5 kerek kő (#19) 1 manakristály (#500)
4 mandibulapenge (#125) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank nyíl (#129) 2 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 1 tyrex csont (#280) 15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191)
2 borostyán függő (#162) 1 bunthar bőr (#733) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 fokhagyma (#403) 26 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 pirkit (#153) 1 ragasztó (#83) 1 rakolits por (#669)
6 sáfránypor (#211) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vasérc (#152)
1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,62) élőholt ősmágus (#179), kisebb quwarg isten (#213), quwarg szabotőr (#301), purifikátor császár (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), városépítkezés (#398), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), Alor Moa (4345. kalandozó), ryuku csapásvezető (#778)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A Fairlight bankban újabb széfhelyek bérelhetők a tehetősebb ügyfelek számára, a korábbiakhoz hasonlóan 1000 aranyért tárgyhelyenként.

Üzenet küldése a karakternek