425. forduló, 427. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,104] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+740 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+101 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 638. hetének nyerőszámai: 6, 13, 29. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ekharion nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 760.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 745.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 743.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 741.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 739.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 739.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 737.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 733.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 727.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 725.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 721.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 721.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 721.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

* 7. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [30 pontot használtál fel, van még 691.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 681.]

ek 7 6 5 t. energia kisütése: 7 6 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 csapdaészlelés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 681.]

vps 138 VP spórolása: 138
Félreraktunk, letiltottunk neked 138 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 681.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 681.]

vv 161 209 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 679.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 677.]

h 1167 2 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom buggyantott tojás készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! A fenséges ételnek morzsája sem marad! Hatása szenzációs, élet költözik a kortól elzsibbadt végtagjaidba. (Fiatalodtál 2 évet.) 756 tapasztalati pontot kaptál. [4 pontot használtál fel, van még 673.]

v 1 666 20 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 668.]

v 6 666 20 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 663.]

kt 6 2 elkészíted a 6. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kőkést. IQ-d TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 657.]

kb 584 10 kiveszel a bankból az 584. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 mópat tetemet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 657.]

bb 1236 328 331 beraksz a bankba az 1236. tárgyat (328 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 holdbőrt. Beraksz a bank széfjébe 9 Thargodan esszenciát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

h 341 584 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

h 341 322 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

h 341 157 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

h 341 551 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 105 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

h 341 106 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[181,103] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Felfedeztél egy mély szakadékot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a téfea magoflux fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő!

Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő hordóagyú mameluk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A hordóagyú mameluk mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 23 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}


(Továbbmész...) [181,102] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy óriás griff!

Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az óriás griff testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Az óriás griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 452 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy griffőniksz!

Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz bal szárnyát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 grifftojást. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy vérvágyó sólyom. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 103 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vérvágyó sólyom testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérvágyó sólyom véres csőrét. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel súrolod a vérvágyó sólyom véres csőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Belecsipked a vérvágyó sólyom a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 pszi pont.) (-3 TU.) A vérvágyó sólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 4482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 147, gyógyulás: 138, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [182,101] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet ragyás testét. Kritikus ütés! (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mutáns pók!

Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 fűszertartót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Ek'Hor. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az Ek'Hor szőrös kezét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ekharion dárdát. 66 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {FM:} Drag'kór bökővel eltalálod az Ek'Hor testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel megcsapod az Ek'Hor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az Ek'Hor csapása csak a levegőt találja. Az Ek'Hor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 ekharion dárda (ld. enc.). 2797 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 70, gyógyulás: 6, összesen: -64 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [94 pontot használtál fel, van még 563.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[183,101] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy csillagbozótost. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült troll bányász. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a troll bányász bal vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-23 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2249 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 448 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a woorgard testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A woorgard csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 2, gyógyulás: 123, összesen: +121 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 csillagbotot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [183,102] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 423 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel megpöccinted a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 5, gyógyulás: 114, összesen: +109 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tükröt. IQ-d TF-elődött. [123 pontot használtál fel, van még 440.]

kt 43 15 elkészíted a 43. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 tükröt. IQ-d TF-elődött. [75 pontot használtál fel, van még 365.]

vpf 130 VP elővétele: 130
Felszabadítottunk neked 130 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

vv 127 elmormolod a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 363.]

v 198 184 93 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(181,102) sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), óriás griff (#105), griffőniksz (#106), érclelőhely, vérvágyó sólyom (#772)
(181,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(181,104) bányászház (#700), ekharion (#232)
(182,101) mély szakadék (#154), Tharr oltár, művészi porolit (#720), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely, Ek'Hor (#977)
(183,101) vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Chara-din monolitja (#534), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Fairlight oltár, 21. jellempróba, érclelőhely, troll bányászok (#679), woorgard (#231)
(183,102) woorgard (#231), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, 34. jellempróba, érclelőhely

[184,93] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gyümölcsevő Oszó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 82 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. Kritikus ütés! (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a vortexmágus nyakát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a vortexmágus bal lábát. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 8216 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 948, sebződés: 170, gyógyulás: 210, összesen: +40 ÉP}


Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [32 pontot használtál fel, van még 331.]

vpf 8 VP elővétele: 8
Felszabadítottunk neked 8 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

be 121 bemész a 121. titkos labirintusba
Hamar megtalálod a Zendor által leírt helyet. A parányi nyílás, amin át kell préselned magad, talán elég volt a törpének a ki-be közlekedéshez, neked azonban derékműveletek hosszú sorát kell végezned, hogy bejuthass. De talán megéri bemerészkedni. Semmi fényt nem látsz odabent. Szomorúan megcsóválod a fejed: fáklya nélkül itt nem mész semmire.

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a cápabőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

fgy 80 40 felt. gyógyítás 80 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 4 12 10 mozogsz 4 12 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 905 14 900 mozogsz 905 14 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 15 5 20 mozogsz 15 5 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 4 905 23 mozogsz 4 905 23
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 900 27 32 mozogsz 900 27 32
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 27 905 29 mozogsz 27 905 29
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 900 30 35 mozogsz 900 30 35
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 4 39 60 mozogsz 4 39 60
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 55 52 44 mozogsz 55 52 44
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 905 45 900 mozogsz 905 45 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 47 mozogsz 47
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

kf 832 kézbeveszed/felveszed a 832. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a cápabőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

fgy 80 40 felt. gyógyítás 80 40
fgy 80 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért
Csipeszt raksz az orrodra, hogy valamiképp a vízalatti környezetet szimuláld, és úgy gyakorolsz a fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 286.]

* 5. BP: keresed a 261. szörnyet a 232. szörnyet a 214. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ekhariont. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 210 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy hordóagyú mameluk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 503 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel súrolod a hordóagyú mameluk farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 153 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 5, 25.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól lehetőséged van a pszi pontjaidnak hatékonyabb beosztására. (ld. enc.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 567 pontot. A következő körben tehát 767 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRVÁGYÓ SÓLYOM (772. SZÖRNY)
A hóhatár felett veszélyesebbnél veszélyesebb élőlények laknak. Többnyire csupafog lények, akik a kevés élelem miatt megtámadnak bármit, ami mozog, még téged is. Ám ezeket a lényeket is levadássza valami, egy embernagyságú madár, a vérvágyó sólyom. Mendemondákból hallottál már erről a lényről, de eddig még nem találkoztál vele. Ahogy az árnyéka rád vetül szinte összegömbölyödsz és kis apró kőnek álcázod magad, hogy ne vegyen észre, bár az igyekezeted dicséretes, de hasztalan. A vérvágyó sólyom kiváló vadász, éles szeme minden apró mozdulatot észrevesz a magasból, és az áldozat megtalálásában segít kifejlett pszi képessége is. Ha úgy döntesz, szembeszállsz ezzel a madárral, készülj fel rá, hogy a vérvágyó sólyom ritkán véti el a célt, amikor zuhanórepülésben egy 150 kilós madarat próbálsz megállítani könnyen eltörhet a karod, ha pedig pajzsot viselsz akár le is szakadhat. A sólymot gyorsasága miatt elég nehéz eltalálni, a tollairól pedig szinte minden ütés, vágás és szúrás lecsusszan a hatalmas sebesség miatt.

SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

EK'HOR (977. SZÖRNY)
Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott.

EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY)
Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen.

MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész.
A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz.

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú szolgája vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 426. fordulód.

Erő: 56 (81) Szint: 35 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 50 (62) Támadás: 56 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 55 (59) Védekezés: 91 Menekülés: 15 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 55 (65) Életpont: 776/977 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 60 (71) Varázspont: 1665/3 Pénz: 2582 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 35/14 Pszi pont: 244/0 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 40
Eddig összesen 3641 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33426 TP-t kaptál. Jelenleg 5592511 TP-d van. A következő szinthez még 407489 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, mópat fatty. A 420. fordulódban 10588 arany került a bankszámládra. 10905 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/49 (+3%) ökölvívás: 34/49 (+7%) szúrófegyverek: 24/93 (+3%)
vágófegyverek: 31/18 (+2%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 31/13
dobófegyverek: *20/102 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/58 2. nyomkövetés: 90/37 (+18%) 3. lopás: 5/18
4. mászás: 24/30 (+9%) 5. csapdakészítés: 27/89 (+6%) 6. csapdaészlelés: 26/62 (+500%)
7. gyógyítás: 76/44 8. titkosírás: 10/76 9. felderítés: 28/54
10. szörnyidomítás: 16/70 11. teológia: 80/29 (+41%) 12. taumaturgia: 60/5 (+14%)
13. szerencsejáték: 8/44 14. versengés: 15/58 (+8%) 15. harcművészetek: 38/8
16. zene: 96/34 17. szörnyismeret: 45/91 (+30%) 18. pszi: 30/4 (+4%)
19. zárnyitás: 17/10 20. vadászat: 26/56 21. vitalitás: 2/30
22. bányászat: 36/40 (+15%) 23. úszás: 20/69 24. főzés: 10/21 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23)
óriáserő (#53) túlvilág lehelete (#177) láthatatlanság (#76) varázsenergia (#161)
áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 dentor bőr (#551) 2 ezüsttőr (#322) 3 fabontó (#106)
1 hajító csillag (#939) 3 holdbőr (#1236) 5 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199) 1 mákrózsa virág (#56)
1 nyílvessző (#108) 2 nyu-shuriken (#157) 1 quwarg tojás (#360)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 2 spiritusz (#170)
9 Thargodan esszencia (#328) 1 tudás gyöngye (#522) 2 ugh méreg (#166)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
338 arany (#50) 10 csillagbot (#929) 4 ekharion dárda (#1557)
1 ezüstdarab (#326) 1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135)
2 kőkés (#6) 5 madártoll (#112) 10 pézsmatökmag (#934)
3 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 6 rézdarab (#70)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 téfea-agy (#172) 19 tükör (#43)
1 vortex talizmán (#812) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,93) a 121. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)

Üzenet küldése a karakternek