Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 13. 9h:49' EZ A 458. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 459. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 7. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
tps 15 | TVP spórolása: 15 pontért |
vv 161 209 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
kt 447 | elkészíted a 447. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor tüskés hátát. Kritikus ütés! (5 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ősdentor tüskés hátát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ősdentor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 8, gyógyulás: 141, összesen: +133 ÉP}
im 0 4 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 85 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {FM:} Óriásölővel párszor kilyukasztod az adamantit gólem jobb lábát. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd az adamantit gólem jobb lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Az adamantit gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Óriásölővel párszor kilyukasztod az adamantit gólem testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted az adamantit gólem bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az adamantit gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 77 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 525, gyógyulás: 224, összesen: -301 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {FM:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ököllel megcsapod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az ősdentor testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 17, gyógyulás: 118, összesen: +101 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ősdentor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 15, gyógyulás: 136, összesen: +121 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ajaj! 7 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [188,105] Lakott területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és egy fokhagyma. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [187,106] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 23400 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel megcsapod az őrült varázsló hosszú szakállát. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és 4 pirkit. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 10, gyógyulás: 44, összesen: +34 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt a másikra támadsz. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [185,104] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy noth szellem! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem fejét. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel megcsapod a noth szellem testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [184,103] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kputtyintó csalán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. Kritikus ütés! (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a vortexmágus bal karját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 284 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 7820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 123, gyógyulás: 2, összesen: -121 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. {FM:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
kt 43 15 | elkészíted a 43. tárgyat (15 darabot) |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. Kritikus ütés! (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. Kritikus ütés! (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [181,102] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Felfedeztél egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff!
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a fekete griff pikkelyes szárnyát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd a fekete griff jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fekete griff testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Drag'kór bökővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zuramagor ébenfekete testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd a Zuramagor bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csőrével a Zuramagor nem tudott megsebezni. A Zuramagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 griff nyakék (ld. enc.). 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk bal vállát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. {HD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hordóagyú mameluk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. 2639 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
tpf 15 | TVP elővétele: 15 pontért |
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
[181,104] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Látsz egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.
be 700 | bemész a 700. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 236.]
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal a 832. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ekharion fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod az ekharion jobb oldalát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd az ekharion testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 38 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: | keresed a 261. szörnyet a 232. szörnyet a 214. szörnyet |
ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY) Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik. |
ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY) Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered... |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
Erő: | 55 (80) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 50 (62) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 55 (59) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 55 (65) | Életpont: | 775/669 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 60 (71) | Varázspont: | 1659/43 | Pénz: | 2244 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 35/18 | Pszi pont: | 236/229 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/46 (+3%) | ökölvívás: | 34/42 (+8%) | szúrófegyverek: | 24/90 (+8%) |
vágófegyverek: | 31/16 (+4%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 31/13 (+1%) |
dobófegyverek: | 20/87 (+45%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/58 | 2. nyomkövetés: | 90/19 (+34%) | 3. lopás: | 5/18 |
4. mászás: | 24/21 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 27/83 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 21/62 |
7. gyógyítás: | 76/44 | 8. titkosírás: | 10/76 | 9. felderítés: | 28/54 |
10. szörnyidomítás: | 16/70 | 11. teológia: | 79/88 (+34%) | 12. taumaturgia: | 59/91 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 8/44 (-2000%) | 14. versengés: | 15/50 (+8%) | 15. harcművészetek: | 38/8 |
16. zene: | 96/34 | 17. szörnyismeret: | 45/61 | 18. pszi: | *29/100 |
19. zárnyitás: | 17/10 | 20. vadászat: | 26/56 | 21. vitalitás: | 2/30 |
22. bányászat: | 36/25 (+10%) | 23. úszás: | 20/69 | 24. főzés: | 10/11 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) |
óriáserő (#53) | láthatatlanság (#76) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 1 | amniosz (#203) | 1 | arkog kő (#632) | |||
1 | eknozol (#540) | 1 | hajító csillag (#939) | 1 | iknegurin (#541) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 2 | mihlanil (#539) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
165 | arany (#50) | 5 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | dentor bőr (#551) | |||
3 | ében toboz (#578) | 1 | ezüsttőr (#322) | 3 | fabontó (#106) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | griff nyakék (#1579) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 40 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 4 | óndarab (#85) | 4 | pirkit (#153) | |||
7 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | téfea-agy (#172) | 80 | víz (#27) | |||
1 | vortex talizmán (#812) | 1 | zöld üveg (#82) |