Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 1. 10h:23' EZ A 444. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD 445. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc jobb lábát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], ezenkívül 1 ryuku tájoló (ld. enc.) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 ezüsttőrt. **). 1223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 9. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
le 853 969 821 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat a 969. tárgyat a 821. tárgyat |
hu 164 216 190 | hulladék: 164 216 190 |
kb 135 10 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (10 darabot) |
bb 152 328 999 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (328 darabot) |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 84, gyógyulás: 86, összesen: +2 ÉP}
vv 147 112 222 | elmormolod a 147. varázslatot a 112. varázslatot a 222. varázslatot |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az élőholt tigris jobb lábát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal középső lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 fekete gyöngyöt. **) és egy téfea-agy (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kristálygömböt. **). 3654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 81, gyógyulás: 6, összesen: -75 ÉP}
vps 900 | VP spórolása: 900 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
kf 615 820 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 531. tárgyat |
kf 969 1114 | kézbeveszed/felveszed a 969. tárgyat az 1114. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
jlk 2141 | jelszó kimondása 2141 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, 3 arany és egy vas dobónyíl. 2257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Épületek tűnnek fel.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Smylie-tt nyakát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a testedet. (5 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Smylie-tt testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd Smylie-tt bal karját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Inkvizítori korbáccsal Smylie-tt borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (6 támadástól 357 életpontot vesztesz.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 83 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ezüsttőrrel Smylie-tt néhányszor megkarcolja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 6264 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 558, gyógyulás: 108, összesen: -450 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 69, gyógyulás: 85, összesen: +16 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg és 2 sallank karom. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[156,94] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Melyik szakma az, melynek űzője munkájáért garanciát vállal az idők végezetéig?
Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász quwarg közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a vadász quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
(Továbbmész...) [155,93] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku futárbérenc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával megütöd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany. 1223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 9, gyógyulás: 42, összesen: +33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és egy karbin plazma. 3236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 50, gyógyulás: 6, összesen: -44 ÉP}
m 1 1 6 | mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 92, gyógyulás: 79, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [157,91] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
(Továbbmész...) [156,91] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy magger. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a magger jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 25 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 88, gyógyulás: 76, összesen: -12 ÉP}
kt 205 10 | elkészíted a 205. tárgyat (10 darabot) |
v 198 149 102 | elmormolod a 198. varázslatot |
[149,102] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó nyakát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó jobb lábát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a halálhozó bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 7729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 487, gyógyulás: 145, összesen: -342 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a csontváz hadúr jobb karját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a csontváz hadúr fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3804 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 112, gyógyulás: 44, összesen: -68 ÉP}
be 88 | bemész a 88. titkos labirintusba |
lm 900 51 905 | mozogsz 900 51 905 |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével alaposan megvágod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
429 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 15, gyógyulás: 55, összesen: +40 ÉP}
lm 48 900 47 | mozogsz 48 900 47 |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
429 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 27, gyógyulás: 55, összesen: +28 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst nyaklánc. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 28, gyógyulás: 52, összesen: +24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 9 arany, egy obszidián függő és 2 gyöngymangó. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}
lm 44 905 45 | mozogsz 44 905 45 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 55 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 17, gyógyulás: 55, összesen: +38 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 8, gyógyulás: 70, összesen: +62 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1758 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr bal vállát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy ametiszt medál. 3886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}
lm 900 42 905 | mozogsz 900 42 905 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 21, gyógyulás: 51, összesen: +30 ÉP}
lm 41 900 40 | mozogsz 41 900 40 |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
lm 34 31 31 | mozogsz 34 31 31 |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 31, gyógyulás: 53, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 12, gyógyulás: 42, összesen: +30 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1078 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 10, gyógyulás: 36, összesen: +26 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 41, gyógyulás: 6, összesen: -35 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 39, gyógyulás: 6, összesen: -33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 65 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 65, gyógyulás: 6, összesen: -59 ÉP}
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
vpf 55 | VP elővétele: 55 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 11, gyógyulás: 49, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [150,100] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Észreveszel egy mély szakadékot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ekharion bébi fejét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 troll csont (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 ezüst karkötőt. **). 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,99] Továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion testét. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az ekharion jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ravasack. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Látsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
szk 287 239 765 | keresed a 287. szörnyet a 239. szörnyet a 765. szörnyet |
kf 608 1158 821 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat az 1158. tárggyal a 821. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
RYUKU TÁJOLÓ (1224. TÁRGY) A ryuku tájoló leginkább egy szeksztánsra hasonlít, funkcióikban azonban teljesen eltérnek. A ryuku hadsereg jól felkészült, amikor hódító szándékkal a kontinensünkre érkezett. Többek között ilyen briliáns elme szülte készülékeik vannak, mellyel a könnyebb tájékozódás érdekében felszerelik hírnökeiket. A ryuku tájoló nem helyettesítheti a szeksztánst, hiszen azt konkrétan nem tudja megmondani, hol is vagy éppen, viszont ha keresel valamit a környéken, aminek lelőhelyéről konkrétabbat nem tudsz, ennek a tárgynak a használata kézenfekvő megoldást fog nyújtani. Mágikus csoda, aminek szemtanúja lehetsz a tájoló használata során, hiszen elég felidézned magadban a keresett objektum kinézetét, és a tárgy rögtön felzümmög, megkeresve a lehetséges lelőhelyeket a közelben. Add ki a H 1224 <keresett tereptárgy száma> parancsot, és a ryuku szerkezet kijelzőjén rögtön megjelenik egy nyíl, amely pont abba az irányba mutat, amerre a keresett objektum az adott helyzetedtől található. Ezenkívül a nyíl vastagságából azt is levonhatod, milyen messze van az így fellelt tereptárgy. Tereptárgyként megadhatsz nem konkrét, hanem tömegépületeket (pl. sörsátor, malom, viszont nem adhatod meg itt pl. a libertani vegyesbolt számát), növényeket, illetve egyéb, tereptárgyként nyilvántartott objektumokat (pl. csatamező, szekérkaraván). A ryuku tájoló használata 5 TVP-be kerül. A tárgy használatával előbb-utóbb a korlátjaira is rájöhetsz (hogy a tájoló hány mérföldnyi terület átvizsgálására képes). |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
Erő: | 43 (77) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (70) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (55) | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/113 év |
Egészség: | 37 (49) | Életpont: | 694/1006 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 51 |
Szerencse: | 39 (60) | Varázspont: | 1305/407 | Pénz: | 15853 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 28/9 | Pszi pont: | 231/296 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 397 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 36 | ütőfegyverek: | 35 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | * 33 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 118 | 3. mászás: | 22 |
4. csapdakészítés: | 26 | 5. csapdaészlelés: | 21 (+1) | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 9 | 8. felderítés: | 32 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 139 (+2) | 11. taumaturgia: | 50 | 12. szerencsejáték: | 9 (+1) |
13. versengés: | 25 (+1) | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 55 (+1) | 17. pszi: | * 21 | 18. zárnyitás: | 22 (+1) |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 39 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 19 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
Pörhemór köre (#205) (88,31,1) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | era formázó minta (#418) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
6 | kerek kő (#19) | 5 | ketrec (#216) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
3 | kvazár (#244) | 1 | manakristály (#500) | 13 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
10 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | moa smaragd (#377) | 2 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank nyíl (#129) | 2 | shinai gömb (#348) | |||
61 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | tüske (#22) | 14 | ugh méreg (#166) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
4 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 2 | vasvért (#164) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1582 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aurach fog (#657) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | elit csatavért (#295) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | Fekete Kehely (#283) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | obszidián függő (#195) | 3 | obszidián tüske (#481) | |||
8 | purifikátor háj (#269) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | remák szív (#264) | |||
6 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | 4 | sáfránypor (#211) | |||
2 | sallank karom (#128) | 5 | sötét ital (#284) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | troll csont (#704) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 5 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
3 | varkaudar páncél (#294) | 2 | varkaudar szablya (#516) |