410. forduló, 420. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 22. 12h:09'
EZ A 464. JÁTÉKHETED, 415. FORDULÓD
465. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [270,97] koordinátán.
Verejtékes homlokkal riadsz fel álmodból, még mindig levegő után kapkodva az ijedtségtől. Épp azelőtt sikerült kitörnöd, mielőtt Tsalez Lau'pez teljesen kifosztott volna, ám ahogy felemelkedsz fekhelyedről, ismét megpillantod, amint holmidban matat. Dühödt mordulással vetődsz felé, amit épphogy elkerül, és hátravetődve átkot szór rád: - Nőjön be az orrlukad! -, majd sebesen elrohan.
A táborozás 1. napján egy barna, tüsi hajú, kék szemű, bajuszos árnymanó férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon találkozol Snekivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő Kőagy felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kyorg övcsatot, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy uglaok páncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy Bropxat trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy sárkánypengét tart. {támadása: 149.} Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon megintcsak találkozol Snekivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. {védettsége: 135 szúró, 135 vágó, 135 ütő ellen.} Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+18 tvp ). Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+180 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1739 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+234 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy smaragdvámpír nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 722. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 722.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 718. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 718.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 718.]
Fürgén varázsolsz! [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 716. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 706. Kapsz 12 VP-t.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 705. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 704. Kapsz 1 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +8 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 698. Kapsz 7 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 696. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 694. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 692. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 690. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 2 VP-t.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 8. KP: használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 667. Kapsz 25 VP-t.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 666. Kapsz 1 VP-t.]
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

* 9. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 666.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 656. Kapsz 12 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 2 VP-t.]

* 10. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 123. varázslatot a 133. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nyílvessző). [0 pontot használtál fel, van még 654.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 652. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+27 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 650. Kapsz 2 VP-t.]

dd 99 938 942 eldobod a 99. tárgyat a 938. tárgyat a 942. tárgyat
Elhajítasz 10 fekete gyöngyöt. Elhajítasz 1 bahrot bőrt. Elhajítasz 1 kulcsszilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 650.]

bb 965 392 567 beraksz a bankba a 965. tárgyat (392 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 ytterium kőzetet. Beraksz a bank széfjébe 1 mászó-karperecet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 650.]

p 195 20 használod a 195. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 20 Tudatpontot. [-400 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 635. Kapsz 18 VP-t.]

ek 7 19 20 t. energia kisütése: 7 19 20
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+20 zárnyitás.) [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 635.]

v 1 999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 630. Kapsz 6 VP-t.]

vv 319 147 57 elmormolod a 319. varázslatot a 147. varázslatot az 57. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az ősök tudását felhasználva harcolsz majd ebben a fordulóban. (A szörnyek több Tapasztalati Pontot érnek.) [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 628. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 628.]

vv 247 64 120 elmormolod a 247. varázslatot a 64. varázslatot a 120. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 626. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 624. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 622. Kapsz 2 VP-t.]

hh 1253 150 1546 használod az 1253. tárgyat a 150. tárgyat az 1546. tárgyat
Még nem múlt el az előzőleg beszippantott csillezsályalevél hatása. Miért is használnál még egyet? [0 pontot használtál fel, van még 622.]
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 620. Kapsz 2 VP-t.]

h 697 2500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+537 varázspont, -1074 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 620.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+750 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [4 pontot használtál fel, van még 616. Kapsz 4 VP-t.]

v 198 272 71 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(270,97) árnytündér szentély (#694)

[272,71] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Leon Silver I. előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy hóhérbimbót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy pézsmatök van. Jól kivehetőek a távolban.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [22 pontot használtál fel, van még 594. Kapsz 26 VP-t.]

be 116 bemész a 116. titkos labirintusba
Nem nehéz megtalálni az idegen létesítményt, ami a térképen is elég aprólékosan fel van tüntetve. Boltíves bejárat vezet az egyik domboldal mélyére. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az első meglepetés! Felfelé vezető lépcsőre bukkansz. Átlátszó, üvegszerű lépcsőfokok alkotják. Furcsán idegennek tűnik! Mindegy, kettesével szeded őket, hogy minél előbb leküzdhesd izgatottságodat. Odafent üres folyosót találsz. A falakat egy olyan tömör üveg alkotja, amin képtelenség átlátni. [5 pontot használtál fel, van még 589. Kapsz 6 VP-t.]

lm 18 18 21 mozogsz 18 18 21
Néhány lépés és egy útkereszteződéshez érkezel. [2. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
A folyosó kanyarog kicsit. Hamarosan arra a részre érsz, amit már láttál a túloldalról, az üvegfalon keresztül. [4. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Egy elágazáshoz érkezel. Tétován nézel körül. Túl kihaltnak tűnik. [5. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Utak kereszteződése bukkan fel előtted. [7. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Az út három továbbvezető járatra ágazik. [9. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Követed az üvegfolyosó bejárási irányát. Tükörképed minden lépésednél peckesen együtt halad veled. [12. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
Egy elágazás! Rémült hang tör utat feléd a távolból. Összerezzensz. Szerencsére a hang gazdája most nem azzal van elfoglalva, hogy neked rontson. De akkor mivel? [13. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+449 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Már tudomást sem veszel a tükörképedről, annyira megszoktad, hogy kísérget. Rendületlenül haladsz előre. [15. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Útkereszteződés! Vajon megbízható ez a térkép a zsebedben? [16. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Az út, amin haladsz, kétfelé ágazik. Egyik ág mélyére se látni, olyan hosszúak. [18. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Ezt a járatot egy kisebb szoba zárja le. A közepén felfelé vezető üveglépcsőre bukkansz. Kíváncsian felsétálsz a következő szintre. Egy nyugatra vezető folyosót találsz. [21. PONT -> 2. SZINT, 1. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
[70 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 84 VP-t.]

lm 21 21 22 mozogsz 21 21 22
Néhány lépés, és egy útkereszteződéshez érkezel. [2. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
Egy T elágazáshoz érkezel. [9. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Az út, amin haladsz előre, kétfelé ágazik. [11. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Rövid séta után egy útkereszteződéshez érkezel. [13. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Egy újabb elágazás bukkan fel előtted, de legalább tudod, hogy hol vagy. Emlékszel rá a Chayantal által adott térképről. [15. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Az út kétfelé ágazik. Döntened kell a továbbhaladást illetően. [17. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tleikan hajadon. {védettsége: 92 szúró, 92 vágó, 92 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 123 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hajadon testét. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan hajadon fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival végigvagdosod a tleikan hajadon testét. Kritikus ütés! (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (78 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a tleikan hajadon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +62 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-61 életerő.) {GYD:} Shengoroth karmával végigvagdosod a tleikan hajadon jobb lábát. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Wakizashival megkarcolod a tleikan hajadon fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (15 életpontot sebezve.) Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan hajadon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +65 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-64 életerő.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fiatalság itala. 23629 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3042, sebződés: 628, gyógyulás: 532, összesen: -96 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Egy elágazáshoz érkezel. Keletre kincsekkel kecsegtető apró szoba nyílik. [19. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Már megint egy végeláthatatlan üvegfolyosón lépdelsz előre. [21. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
A járat egy kisebb szobában végződik, melynek közepén felfelé vezető lépcsősor áll. Rövid vakarózás után felfelé indulsz. Északra induló folyosóra érkezel. [22. PONT -> 3. SZINT 1. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
[54 pontot használtál fel, van még 465. Kapsz 64 VP-t.]

lm 16 16 16 mozogsz 16 16 16
Útkereszteződés bukkan fel előtted. [2. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Csak néhány lépés és már az üvegfolyosók elágazásában állsz. [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tleikan hajadon. {védettsége: 93 szúró, 93 vágó, 93 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fájdalomtükör. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hajadon sima bőrét. Kritikus ütés! (7 támadással 378 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan hajadon jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan hajadon jobb vállát. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a tleikan hajadon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +58 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-58 életerő.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a tleikan hajadon sima bőrét. Kritikus ütés! (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. {GYD:} Wakizashival súrolod a tleikan hajadon jobb karját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A tleikan hajadon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +62 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-61 életerő.)
A tleikan hajadon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fiatalság itala. 24468 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3077, sebződés: 599, gyógyulás: 640, összesen: +41 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
Addig sétálsz, míg az út kétfelé nem ágazik. [6. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő).
Tükörképed továbbra is kísérget az üvegfalú folyosón haladtadban. [8. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Négyágú útkereszteződéshez érkezel. Úgy érzed, jól meg kell fontolnod, merre indulsz tovább. [9. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kreiton átokmester. {támadása: 70.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 741 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester jobb lábát. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Shengoroth karmával végigvagdosod a kreiton átokmester jobb lábát. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Wakizashival néhányszor megcsapod a kreiton átokmester ráncos csápját. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Shengoroth karmával megvagdalod a kreiton átokmester ráncos csápját. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod a kreiton átokmester testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Csápjaival a kreiton átokmester lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Rosszullét fog el. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást.
A kreiton átokmester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29508 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3047, sebződés: 305, gyógyulás: 464, összesen: +159 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Egy T elágazás bukkan fel előtted. [14. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
A továbbvezető út két részre bomlik. [16. PONT] egy tleikan ölőművész lakik itt. {max. életpontja: 2751-2850.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fájdalomtükör létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 147 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan ölőművész fejét. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (73 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (79 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Shengoroth karmával végigvagdosod a tleikan ölőművész testét. (7 támadással 533 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. Wakizashival végigvagdosod a tleikan ölőművész testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) A fényaura 20 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +68 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-67 életerő.) Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan ölőművész fejét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan ölőművész testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan ölőművész néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 334 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-66 életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24628 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2962, sebződés: 750, gyógyulás: 141, összesen: -609 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+740 életerő). [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[46 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 55 VP-t.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 419.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 419.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 419.]

lm 17 23 23 mozogsz 17 23 23
Hosszúkás terembe lépsz. Furcsa üvegszobrok állnak a terem közepén. Egy tleikan hajadon magasra tartott fáklyával a kezében, valamint egy kreiton átokmester, amint kezét a melle előtt a földig érő köpenye nyílásába rejti. Biztos tleikan és kreiton történelmi nagyságokról van szó! Csak meg ne mozduljanak! [17. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 ősi esszencia. Felpakolsz. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
A továbbvezető út két részre bomlik. [16. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Egy útkereszteződéshez érkezel. [21. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy kreiton átokmester! {védettsége: 84 szúró, 84 vágó, 84 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 713 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton átokmester jobb lábát. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton átokmester jobb oldalát. (7 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival megvagdalod a kreiton átokmester testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) A fényaura 23 ép-t sebez. Csápjaival a kreiton átokmester csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-6 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A varázslat kudarcot vallott. Shengoroth karmával végigvagdosod a kreiton átokmester testét. Kritikus ütés! (4 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Wakizashival súrolod a kreiton átokmester testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) A fényaura 17 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Rosszullét fog el. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást.
A kreiton átokmester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29508 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3100, sebződés: 331, gyógyulás: 372, összesen: +41 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
Vidáman szeded a lábad a tleikanok sokadik üvegfolyosóján. [23. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
[28 pontot használtál fel, van még 391. Kapsz 33 VP-t.]

vv 23 23 24 elmormolod a 23. varázslatot a 23. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 2 VP-t.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 387. Kapsz 2 VP-t.]

lm 10 15 10 mozogsz 10 15 10
Egy útkereszteződéshez érkezel. [21. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
A továbbvezető út két részre bomlik. [16. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Egy T elágazás bukkan fel előtted. [14. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő).
Négyágú útkereszteződéshez érkezel. Úgy érzed, jól meg kell fontolnod, merre indulsz tovább. [9. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
A nyugatra fekvő szobába lépsz. A talaj besüpped alattad, félig elmerülsz a képlékennyé vált üvegben. Jaj, nem, rémülten kirántod a lábad az ingoványos padló szájából. [10. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kij formázó minta. Gyorsan kiüríted a ládát. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Négyágú útkereszteződéshez érkezel. Úgy érzed, jól meg kell fontolnod, merre indulsz tovább. [9. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Egy T elágazás bukkan fel előtted. [14. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Kör alakú szobába lépsz. A falak neonszínű fényben izzanak. Lágy zümmögés tölti be a termet. [15. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy tleikan ölőművész! {támadása: 82.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fájdalomtükör varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan ölőművész jobb lábát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (68 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a tleikan ölőművész jobb oldalát. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Wakizashival végigvagdosod a tleikan ölőművész testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A tleikan ölőművész néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-66 életerő.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan ölőművész jobb lábát. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor megcsapod a tleikan ölőművész egyik csápját. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) A fényaura 27 ép-t sebez. A tleikan ölőművész többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +68 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-67 életerő.) Shengoroth karmával súrolod a tleikan ölőművész fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 113 életpontot sebeztél. {KCC:} Wakizashival megkarcolod a tleikan ölőművész jobb vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Ellenfeled 33 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a tleikan ölőművész megcsapja a fejedet. (2 támadástól 326 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +66 ÉP.) A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-65 életerő.)
A tleikan ölőművész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24628 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3219, sebződés: 1061, gyógyulás: 207, összesen: -854 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+750 életerő). [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Egy T elágazás bukkan fel előtted. [14. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Négyágú útkereszteződéshez érkezel. Úgy érzed, jól meg kell fontolnod, merre indulsz tovább. [9. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
A nyugatra fekvő szobába lépsz. A talaj besüpped alattad, félig elmerülsz a képlékennyé vált üvegben. Jaj, nem, rémülten kirántod a lábad az ingoványos padló szájából. [10. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
[81 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 97 VP-t.]

lm 15 mozogsz 15
Négyágú útkereszteződéshez érkezel. Úgy érzed, jól meg kell fontolnod, merre indulsz tovább. [9. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
Egy T elágazás bukkan fel előtted. [14. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Kör alakú szobába lépsz. A falak neonszínű fényben izzanak. Lágy zümmögés tölti be a termet. [15. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
[21 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 25 VP-t.]

h 1755 2000 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+721 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 280.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+286 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 278.]

h 1755 2500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+0 vp ). [0 pontot használtál fel, van még 278.]

le 904 leveszed/lerakod a 904. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Kabol gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

kf 1548 kézbeveszed/felveszed az 1548. tárgyat
Az ujjadra húzod a Blounther gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 278.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 278.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egy T elágazás bukkan fel előtted. [14. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Négyágú útkereszteződéshez érkezel. Úgy érzed, jól meg kell fontolnod, merre indulsz tovább. [9. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Tükörképed továbbra is kísérget az üvegfalú folyosón haladtadban. [8. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Addig sétálsz, míg az út kétfelé nem ágazik. [6. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő).
Csak néhány lépés és már az üvegfolyosók elágazásában állsz. [4. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
Amorf formájú helyiségbe érkezel. Az üvegfalon keresztüllátni a szomszéd folyosóra. Egy teremtett lélek sem jár arra. [5. PONT] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. A messzeségből egy tompa csattanást hallasz, amit hátborzongató halálüvöltés követ. Valami megölt valamit, de micsoda mit? (Önanalízis: +6% felderítés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[42 pontot használtál fel, van még 236.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 236.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 236.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 236.]

v 1 999 15 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 5 VP-t.]

hh 150 883 használod a 150. tárgyat a 883. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
Felhasználsz 1 esszenciát (+100 fejlesztési pont). [1 pontot használtál fel, van még 230. Kapsz 1 VP-t.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 230.]

vv 205 109 324 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 324. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 230.]
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 2 VP-t.]

fno 9 2 fejl. pont elköltés 9 2
Elköltesz 100 fejlesztés pontot a gyors fejlődés képesség növelésére. (fegyver szakértelmeid gyorsabban fognak fejlődni.) [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ef 99 512 energia fejlesztése 99
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 42 VP-t.]

szk 403 605 596 keresed a 403. szörnyet a 605. szörnyet az 596. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy fertőzött entet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 273 2 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 9 212
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-8 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 25, 9.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 184 pontod maradt, ebből a következő körre 184 pontot vihetsz át. Kapsz még 556 pontot. A következő körben tehát 740 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios félisten hatalmú uralkodó papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 415. fordulód.

Erő: 60 Szint: 52 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 67 (94) Támadás: 107 (112) Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 58 (67) Védekezés: 114 (124) Menekülés: 30 % Életkor: 11/22 év
Egészség: 60 (78) Életpont: 1785/1826 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 61 (83) Varázspont: 4268/3835 Pénz: 1259 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 758/4 Halhatatlanság: 13 %
Eddig összesen 4609 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 156369 TP-t kaptál. Jelenleg 33906280 TP-d van. A következő szinthez még 7093720 TP szükséges. Trófeáid: Dl'orkhaugruk, entitás manifesztum, Rettegés Ura. A 413. fordulódban 17101 arany került a bankszámládra. 17272 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/66 ökölvívás: 25/68 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 49/83 (+3%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 2/4
dobófegyverek: 38/97 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); dzsumbujharcos bóla (#1458) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/78 2. nyomkövetés: 91/0 (+5%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 36/55 5. csapdakészítés: 25/84 6. csapdaészlelés: 15/83 (+12%)
7. gyógyítás: 15/92 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 30/15 (+6%)
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 250/77 (+84%) 12. taumaturgia: 158/23 (+13%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 16/10 15. harcművészetek: 26/99
16. zene: 12/32 17. szörnyismeret: 59/75 (+20%) 18. pszi: 70/33 (+4%)
19. zárnyitás: 30/48 (+2000%) 20. vadászat: 4/67 21. vitalitás: 6/81
22. bányászat: 34/17 (+1%) 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. ősteológia: 47/16 (+24%) 26. őstaumaturgia: 33/34 (+12%) 27. csapatmunka: 8/8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 73
5. varázslat sebzés: 4 9. gyors fejlődés: 2 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324))
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 999 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 18 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot )
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Chara-din hívők (#987), Dl'orkhaugruk (#425), árnymanó (#4), Folrang (#331), Dornodon avatárja (#381) (csak egyszer), éjfattyak (#9096)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) oldás (#372, 15 VP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) fizikai pajzs (#318, 50 VP) isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP)
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
őstűz (#310, 50 VP) őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) redukció (#365, 80 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 50 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) felejtés (#68) (987) bűvölés (#20) (211,2) Pörhemór köre (#205) (172,31,1)
halálkapu (#126) felejtés (#68) (4) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
a lélek védelme (#57) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16)
varázsenergia (#161) esszenciavédelem (#165) fényaura (#211) isteni bölcsesség (#319)
mágikus ütés (#147) elme dominanciája (#247) pszi-ernyő (#64) nagyobb agypajzs (#120)
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
jégoszlop (#231), bo'adhun csapás (#266), őstűz (#310), éjfattyak végzete (#260), direkt kontaktus I (#121)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), fizikai pajzs (#318), fájdalomtükör (#379)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) puha ütés (#60) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
direkt kontaktus I (#121) >> márvány sárkány (#328) tűzgolyó (#155) >> Notermanthi báró (#323)
izomernyesztés (#33) >> térfaló (#783) bo'adhun csapás (#266) >> 31. szintű lényekre
bo'adhun csapás (#266) >> Strissha (#528) puha ütés (#60) >> ében sárkány (#327)
bo'adhun csapás (#266) >> Eruol (#378) bo'adhun csapás (#266) >> drótszőrű mópat (#426)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> drag'kór kolosszus (#522)
armageddon (#218) >> Dreighatran (#523) éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096)
tűzgolyó (#155) >> sötét kaszás (#591) armageddon (#218) >> fertőzött ent (#403)
bo'adhun csapás (#266) >> nekromanta kóborló (#596) izomernyesztés (#33) >> 35. szintű lényekre
armageddon (#218) >> Rettegés Ura (#625) armageddon (#218) >> kreiton átokmester (#537)
éjfattyak végzete (#260) >> Dl'orkhaugruk (#425) puha ütés (#60) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
fehérál.roncsolása (#248) >> árnymanó (#4) direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rd'alv lélektipró (#413) pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) fürgülés (#92) >> Eruol (#378)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328) pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789)
fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323) speciális védelem (#292) >> férfiak (#998)
speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Semmisíts meg 16 lidércóriást, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 7)
2.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent!
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
ököllé faragás (376)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 838 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) OK

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4453 arany (#50) 3 áldott kő (#642) 1 bahrot bőr (#938)
1 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
10 fekete gyöngy (#99) 3 isteni könnycsepp (#260) 1 kulcsszilánk (#942)
2 lótuszvirág (#447) 1 madártoll (#112) 1 mászó-karperec (#392)
1 mocsári penke (#148) 1 purifikátor háj (#269) 1 sáfránypor (#211)
1 szent jogar (#150) 2 vas dobónyíl (#189) 6 ytterium kőzet (#965)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dizen kulcs (#472) 2 fiatalság itala (#473) 1 kij formázó minta (#717)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(272,71) a 116. labirintus bejárata, Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 39. jellempróba, érclelőhely, tleikan hajadon (#533), kreiton átokmester (#537), tleikan ölőművész (#535)

Üzenet küldése a karakternek