Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 13. 10h:42' EZ A 442. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD 443. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 9. KP: | energia fejlesztése 1 |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 820 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 209 161 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 188 147 73 | elmormolod a 188. varázslatot a 147. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hh 1554 1534 | használod az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus jobb oldalát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 330 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 409, gyógyulás: 6, összesen: -403 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (56 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő, 8 arany, egy smaragd védőgyűrű, 2 borostyán függő és egy obszidián karkötő. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 282, gyógyulás: 6, összesen: -276 ÉP}
a 309 4363 2 | átadod a 309. tárgyat a 4363. kalandozónak (2 darabot) |
a 2 4363 20 | átadod a 2. tárgyat a 4363. kalandozónak (20 darabot) |
aa 322 57 1534 | átadod a 322. tárgyat az 57. tárgyat az 1534. tárgyat |
a 304 2257 15 | átadod a 304. tárgyat a 2257. kalandozónak (15 darabot) |
a 1539 2257 1 | átadod az 1539. tárgyat a 2257. kalandozónak (1 darabot) |
a 170 2257 100 | átadod a 170. tárgyat a 2257. kalandozónak (100 darabot) |
hu 617 292 | hulladék: 617 292 |
fog 240 219 | elfogod a 240. szörnyet a 219. tárggyal |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[145,85] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
v 84 240 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,60] Épületek tűnnek fel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona jobb karját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal megvagdalod az őrjáratozó katona jobb karját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted az őrjáratozó katona jobb karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az 5 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona nyakát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával megpöccinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 2 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő és egy obszidián karkötő. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1031, sebződés: 243, gyógyulás: 6, összesen: -237 ÉP}
kt 568 | elkészíted az 568. tárgyat |
ff 1105 1112 568 | felt. fegyverváltás: 1105 1112 568 |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[145,85] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [145,86] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy roguena közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena malacfejét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a roguena bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A roguena karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg bal oldalát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a vadász quwarg jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a Quwaxotix testét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pular kristály, egy umbatari karkötő és egy ezüst kulcs, ezenkívül 1 quwarg katalizátor (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges kisebb quwarg isten trófeát, és kiszedsz egy Quwaxotix trófeát. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 472, gyógyulás: 6, összesen: -466 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [146,88] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal első lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a vadász quwarg jobb vállát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a vadász quwarg jobb vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2034 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 198 153 96 | elmormolod a 198. varázslatot |
[153,96] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot!
kt 6 5 | elkészíted a 6. tárgyat (5 darabot) |
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [152,94] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [153,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt tigris nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az élőholt tigris testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 207 9 | elkészíted a 207. tárgyat (9 darabot) |
cir 127 | vándorcirkusz látogatása 127 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Törpe szekercével megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 74, gyógyulás: 6, összesen: -68 ÉP}
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 79, gyógyulás: 6, összesen: -73 ÉP}
szk 239 765 393 | keresed a 239. szörnyet a 765. szörnyet a 393. szörnyet |
kf 1158 821 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
id 240 200 | idomítod a 240. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY) Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35. |
QUWARG KATALIZÁTOR (1535. TÁRGY) A quwarg katalizátor a kisebb quwarg istenek birtokában lévő förtelmes találmány, amivel az alájuk beosztott csapatokat tudják mágikus úton erősíteni. A leggyengébb bogarak is félelmetes ellenfelekké válnak így - talán ez volt a titka az első invázió elhúzódásának is. Félelmetes belegondolni, mi történne, ha több ilyen katalizátor is dolgozna egyszerre! És most Te is megszereztél egy darabot belőle, de hogy áldás-e vagy átok, ezt döntsd el magad. Mindenesetre, ha találkozol egy quwarggal, a szörny harci értékeit a katalizátor közelsége rögtön felerősíti kb. 20%-kal. Ha több katalizátorod van, a hatás felszorzódik, egészen az ötödik katalizátorig. Ennél több hatása még ezzel a különös mágiával sem adódhat össze. |
Erő: | 38 (70) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 33 (50) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 41 (53) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/112 év |
Egészség: | 36 (48) | Életpont: | 683/668 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 47 |
Szerencse: | 36 (54) | Varázspont: | 1217/96 | Pénz: | 10753 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 28/26 | Pszi pont: | 231/29 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 345 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 35 | ütőfegyverek: | 34 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 33 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 (+1) | 2. nyomkövetés: | 115 | 3. mászás: | 21 |
4. csapdakészítés: | 25 | 5. csapdaészlelés: | 19 | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 9 | 8. felderítés: | 30 | 9. szörnyidomítás: | 9 |
10. teológia: | 123 (+1) | 11. taumaturgia: | 43 | 12. szerencsejáték: | 8 |
13. versengés: | 24 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 52 | 17. pszi: | 21 | 18. zárnyitás: | 21 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 39 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (83,29,1) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arany karperec (#194) | 2 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | ekharion dárda (#1557) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | fpi formázó minta (#419) | |||
1 | fülemüle agyar (#267) | 11 | gyenge méreg (#26) | 10 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 15 | kőszem (#304) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 6 | kvazár (#244) | 4 | mithril (#352) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ónix masszavadító (#438) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
100 | spiritusz (#170) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | ugh méreg (#166) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
535 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | biami kvazárlándzsa (#568) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
17 | kaja (#2) | 17 | kerek kő (#19) | 5 | kőkés (#6) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 9 | ovimon-bogyó (#207) | 2 | pular kristály (#239) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg katalizátor (#1535) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | szöges bunkó (#8) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) |