40. forduló, 42. forduló, Geor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. szept. 12. 10h:56'
EZ A 379. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
380. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3225
SZÁMLA : XXXX

GEOR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,99] koordinátán.
Roméró átadott neked a 1. napon 12 TU-t.
Ahogy felébredsz, idegen környezetben találod magad. Félhomály van, fullasztó hőség és állott a levegő. Egy óriási barlangban vagy valahol mélyen a Föld szívében. Körülötted hatalmas gránit pulpitusok, melyek mögött komor tekintetű alakok sorakoznak, mint egykori hősök szobrai valahonnan az elfeledett időkből. Mikor a veled szemben álló alak szemébe nézel, alig bírsz megállni a lábadon. Szigorú tekintete a velődig hatol, úgy érzed egyenesen a lelkedbe lát. Kicsinek és gyengének érzed magad, és kétségbeesve markolod meg Chara-din szimbólumát. Egyszer csak az egyik szoborszerű alak megszólal. Mély hangja betölti a termet, és megremeg a szikla a lábad alatt, ahogy beszel: "Megmérettettél, és bűnösnek találtattál!" Kezét lágyan felemeli és halkan kántálni kezd. A többi alak csatlakozik a rituáléhoz. A földrengés egyre erősebb lesz, és egyszer csak megreped a föld a talpad alatt. A nyílásból forró, fojtogató gőzök csapnak fel. Vakon, fulladozva szorongatod a szakadék peremet, nehogy az alant folyó izzó magmába zuhanj. Ekkor leomlik a kezed alatt a perem, és te ordítva zuhansz a mélybe... Idegeid már nem bírják tovább, hirtelen rángás térít magadhoz, s amint tudatára ébredsz, hogy még mindig a batyud mellett hánykolódva üvöltesz a rémülettől, elhallgatsz. - Csak egy álom volt. - nyugtatgatod magad nem sok meggyőződéssel.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 937. hetének nyerőszámai: 7, 18, 4. 11 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy mélységi grittang fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 194.]

dd 71 56 eldobod a 71. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 1 rézpáncélt. Elhajítasz 29 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

kb 313 20 kiveszel a bankból a 313. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[107,98] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szutykos remák. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar behemót. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Lupus Albus szal . Fairlight tanítványa. Egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy topáz erényövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy dombi yeti trófea és egy pszi elementál trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[9 pontot használtál fel, van még 185.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 ubuk dobónyíl, egy díszes rézpajzs (ld. enc.) és egy bőrsisak. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák támad rád. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [45 pontot használtál fel, van még 140.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[106,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szutykos remák. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.)

(Továbbmész...) [105,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar behemót. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-6 életerő.)

(Továbbmész...) [104,100] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar íjász! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj (ld. enc.). 1157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +115 életerő.) Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar kósza lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza jobb vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +86 életerő.) Szörnyen éhezel. (-5 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 113.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Szörnyen éhezel. (-6 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar íjász! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel meghorzsolod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a varkaudar íjász. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Napsugár előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar behemót. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [18 pontot használtál fel, van még 95.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák jön feléd. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 50.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[101,102] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Oldalt pillantva, meglátsz egy királyi őrsáncot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hayamu Oyabura orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét bal hátsó lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) [100,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Utad során felfedezel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,101] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vemhes Guppi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 23.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Felfedeztél egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Had'lámmidvan előtt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész " A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi elementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +74 életerő.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Carolina Crusherrel. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 14.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 11.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 11, 12.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

KARAKTERLAP

Geor, egy barna, kontyos hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din követője vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 41. fordulód.

Erő: 13 (16) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 179 cm
IQ: 16 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 148/148 Jellem: gonosz (29) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 (29) Varázspont: 129/35 Pénz: 3314 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/14 EFejl: 20
Eddig összesen 272 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6602 TP-t kaptál. Jelenleg 73102 TP-d van. A következő szinthez még 1898 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, varkaudar íjász, varkaudar bajnok. A 9. fordulódban 6237 arany került a bankszámládra. 7234 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/30 (+36%) ütőfegyverek: 1/48 dobófegyverek: 16/42 (+42%)

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/39 (+40%) 2. nyomkövetés: 11/17 (+30%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/19 5. csapdakészítés: 5/2 (+3%) 6. csapdaészlelés: 2/9
7. gyógyítás: 3/10 8. felderítés: 4/21 (+34%) 9. teológia: 1/15
10. taumaturgia: 10/85 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/99 12. harcművészetek: 13/30
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 1/66 (+22%) 15. vadászat: 1/86
16. bányászat: 1/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
varkaudar íjász (#687)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
varkaudar behemót (#189)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) fürkésző szemek (#213) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> varkaudar íjász (#687)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0)
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebből az ocsmány növényből!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
düh (289)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1763 TU szükséges.)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 mákrózsa virág (#56) 1 rézpáncél (#71)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57)
1 díszes rézpajzs (#84) 16 gyógykenőcs (#313) 2 madártoll (#112)
2 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153)
1 rövid íj (#107) 2 sötét tekercs (#535) 4 ubuk dobónyíl (#138)
4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,100) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), oltár, művészi porolit (#720), pszi elementál (#221), Carolina Crusher (5835. kalandozó)
(99,101) rájanyékek (#58), 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár
(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), 45. jellempróba, Chara-din rúnaköve, manaelementál (#290)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99)
(102,101) varkaudar íjász (#687), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), varkaudar behemót (#189), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64)
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), 47. jellempróba, Chara-din oltár
(104,100) varkaudar íjász (#687), tavacska, Chara-din rúnaköve, Dornodon oltár, 38. jellempróba, varkaudar kósza (#347)
(105,99) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, 33. jellempróba, varkaudar behemót (#189)
(106,98) Tharr oltár, szutykos remák (#191)
(107,98) szutykos remák (#191), tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 45. jellempróba, varkaudar behemót (#189), Lupus Albus (4169. kalandozó), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685)

Üzenet küldése a karakternek