Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 9. 11h:21' EZ A 441. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD 442. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 9. KP: | energia fejlesztése 1 |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 820 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 209 161 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 188 147 185 | elmormolod a 188. varázslatot a 147. varázslatot a 185. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
a 128 4363 3 | átadod a 128. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot) |
a 2 4363 30 | átadod a 2. tárgyat a 4363. kalandozónak (30 darabot) |
aa 322 127 8 | átadod a 322. tárgyat a 127. tárgyat a 8. tárgyat |
aa 203 447 | átadod a 203. tárgyat a 447. tárgyat |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Barnega testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a Barnega nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Barnega összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc és egy igazgy. fülbevaló, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 1969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 50, gyógyulás: 61, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[160,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Lüke Szálybaver, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kputtyintó csalán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 7, gyógyulás: 29, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [161,67] Még mindig bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Találsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy színes dözmöng irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 51 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 10, gyógyulás: 6, összesen: -4 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével felnyitod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 44 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 21, gyógyulás: 10, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és 2 mocsári penke. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 119, gyógyulás: 66, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [159,67] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pszi őselementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [158,68] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy norpadolótika közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga díszes potrohát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Quwargamanga nyakát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Quwargamanga testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Quwargamanga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 quwarg teleportgömb (ld. enc.). 4043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 73, gyógyulás: 24, összesen: -49 ÉP}
v 198 144 85 | elmormolod a 198. varázslatot |
[144,85] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
kb 280 2 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (2 darabot) |
kb 258 2 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (2 darabot) |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga rücskös torát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Quwargamanga testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 térhajlító kavics. 4043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 86, gyógyulás: 55, összesen: -31 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [144,83] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Itt csata lesz.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával megütöd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 11, gyógyulás: 36, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [144,82] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a roguena fejét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megütöd a roguena testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival a roguena megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ekharion dárda. Becsapódva, megdöfi a zoloboo sámán testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus bal lábát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az élőholt ősmágus bal lábát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az élőholt ősmágus jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt ősmágus csapása csak a levegőt találja. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 103, gyógyulás: 29, összesen: -74 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 73, gyógyulás: 81, összesen: +8 ÉP}
be 83 | bemész a 83. titkos labirintusba |
lm 19 20 905 | mozogsz 19 20 905 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 104 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1003 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 5, összesen: +2 ÉP}
lm 21 900 24 | mozogsz 21 900 24 |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kacagó szépia egyik csápját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 490 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 8, gyógyulás: 5, összesen: -3 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod az étkezési homár jobb első lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 6, gyógyulás: 5, összesen: -1 ÉP}
lm 24 24 905 | mozogsz 24 24 905 |
lm 25 900 28 | mozogsz 25 900 28 |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélység fattya testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélység fattya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 6, gyógyulás: 5, összesen: -1 ÉP}
lm 28 905 29 | mozogsz 28 905 29 |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a mélység fattya förtelmes plazmáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 12, gyógyulás: 5, összesen: -7 ÉP}
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ravasack, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét.
szk 239 765 393 | keresed a 239. szörnyet a 765. szörnyet a 393. szörnyet |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 75, gyógyulás: 75, összesen: +0 ÉP}
kf 1158 821 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY) Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni. |
Erő: | 38 (70) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 33 (50) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 40 (52) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/112 év |
Egészség: | 36 (48) | Életpont: | 682/986 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 47 |
Szerencse: | 35 (53) | Varázspont: | 1204/640 | Pénz: | 13146 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 28/20 | Pszi pont: | 225/298 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 341 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 35 | ütőfegyverek: | 34 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 33 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 114 | 3. mászás: | 21 |
4. csapdakészítés: | 25 | 5. csapdaészlelés: | 19 | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 9 | 8. felderítés: | 30 | 9. szörnyidomítás: | 9 |
10. teológia: | 122 (+2) | 11. taumaturgia: | 43 (+1) | 12. szerencsejáték: | 8 |
13. versengés: | 24 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 52 (+1) | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 21 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 39 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) | Pörhemór köre (#205) (83,29,1) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 2 | arany karperec (#194) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | ekharion dárda (#1557) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüsttőr (#322) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
10 | gyenge méreg (#26) | 1 | halcsont (#390) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
16 | kaja (#2) | 11 | kerek kő (#19) | 5 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 4 | sallank karom (#128) | |||
2 | shinai gömb (#348) | 1 | szöges bunkó (#8) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | 1 | ugh méreg (#166) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
299 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 2 | aranytű (#272) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 6 | polip szívóka (#391) | 1 | pular kristály (#239) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 6 | ragasztó (#83) | |||
17 | spiritusz (#170) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) |