Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Bűvös lant
(Túlélők Földje varázstárgy)
Küldd el képeslapként!
A bűvös lantból a hozzáértő kezek mesés dallamokat képesek előcsalogatni. Nem csoda hát, hogy a Túlélők Földje legsikeresebb bárdjai a bűvös lant "húrjai közül kerülnek ki."
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK Online V1.0 (7)
Versenyhirdető (1830)
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló (2)
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (1)
Lapötletek (65014)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8214)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Dzsoki a gonosz 408. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 21. 9h:19'
EZ A 577. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD
578. játékheted kezdete: szept. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2279
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 188

DZSOKI A GONOSZ KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,64] koordinátán. El-csen (3100) ellopott tõled 1 moa smaragdot. El-csen (3100) ellopott tõled 2 bûvös shurikent. A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Bõre gránitszürke. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût, egy topáz erényövet, egy zafír erõövet és egy zafír védõgyûrût visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Érzékeled auráját: az õ jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Aaron dor Blazeer. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon összefutsz Alba Locsyval. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbõr válltömést, egy fekete bõrcsizmát, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Orkhan Thai trófea, egy kronotapír trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Fõnix. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tûzfõnix! Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Tanaka mosolyogva megszólal: "További sikeres kalandozást Néked, Barátom". Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, zöld szemû, harcsabajszos troll férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy õrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Vackor. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 4. napon megintcsak összefutsz Alba Locsyval. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Tanaka mosolyogva megszólal: "További sikeres kalandozást Néked, Barátom". Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó kacagva elõveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elõ. A hatás fantasztikus! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 4. napon összeakadsz Falcon Castagirral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy aranygyûrût, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tûzúr csizmáját és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy jégelementál trófea, egy kentaurusz trófea és egy Kitaszított trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 5. napon megintcsak összeakadsz Falcon Castagirral. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 8. napon megintcsak találkozol Alba Locsyval. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Tanaka mosolyogva megszólal: "További sikeres kalandozást Néked, Barátom". A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 8. napon összefutsz Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr nagyhatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy cetbõr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erõövet, egy zafír védõgyûrût és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy éjkornis trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 11. napon megintcsak összefutsz Falcon Castagirral. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy normál fekete hajszálat. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testérõl újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?

Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat. Az aranytermõ erszény 59 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+72 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserõd visszatért. (+292 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 624. hetének nyerõszámai: 15, 16, 10. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]

* 3. KP: elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke.) [0 pontot használtál fel, van még 565.]


v 139 elmormolod a 139. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alku varázslatot! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]

v 15 312 4 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új borkonyó bibe. [-28 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 540.]

v 15 69 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új szárnyas hernyó. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 530.]
kt 578 3 elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot)
Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Erõd TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 500.]

m 6 8 7 mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra
[192,64] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Õstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Egy élõholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élõholt quwarg testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az õstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Õstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élõholt quwarg potrohát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élõholt quwarg fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élõholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élõholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Erõd TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [192,63] Még mindig az erdõben vagy. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Csak egy kultúrmasztodon. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Megmarkolva az õstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Õstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross elõtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdõjáróként egy pillanat alatt elrejtõzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy bûbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Erõd TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 ében tobozt. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [191,62] Az erdõt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ezoterikus mardel. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tyrannoszaurusz rex volt. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. Erõd TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Erõd TF-elõdött. [230 pontot használtál fel, van még 270.]

m 8 mozogsz északra
[191,61] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlõt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy amniosz-fát. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 260.]

kt 313 19 elkészíted a 313. tárgyat (19 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a varázsital fõzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a fõzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tûzrõl. [-30 varázspont.] Legyártottál 19 gyógykenõcsöt. Erõd TF-elõdött. (+1 erõ.) [95 pontot használtál fel, van még 165.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[190,60] Az erdõ fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Látsz egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Találsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Fortuna szentélyét. (ld. enc.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 155.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(190,60) 30. jellempróba, Elenios oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Fortuna
szentélye (#645)
(191,61) tavacska, oltár, amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203)
(191,62) ezoterikus mardelek (#184), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ:
#312), 30. jellempróba, Leah oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(192,63) kultúrmasztodonok (#227), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), borkonyó cserje (#311, belõle
készíthetõ: #312), mûvészi porolit (#720), oltár, bûbájlidérc (#761)
(192,64) Sheran rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ:
#312), quwarg harcosok (#201), élõholt quwarg (#202)

[364,64] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtõzni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy zombi mester volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Találsz egy térkaput. Észreveszel egy nekrofunt. [-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 140.]

v 181 310 64 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földbõl energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(364,64) zombi mester (#251), térkapu (#452), nekrofun (#173)

[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. A következõ épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.). [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 130.]

ve 199 100 megveszed a 199. tárgyat 100
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 100 karbin plazmát. 1500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

ve 153 300 megveszed a 153. tárgyat 300
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 300 pirkitet. 900 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 130.]

ve 128 100 megveszed a 128. tárgyat 100
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 100 sallank karmot. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

a 199 5261 100 átadod a 199. tárgyat az 5261. kalandozónak (100 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! (-12 TU.) Ok, sikeresen átadtál 100 karbin plazmát D'arker N'est részére. [5 pontot használtál fel, van még 125.]

aa 199 153 153 átadod a 199. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Sajnos nincs nálad karbin plazma. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. (-2 TU.) Ok, sikeresen átadtál 120 pirkitet D'arker N'est részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet D'arker N'est részére. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet D'arker N'est részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet D'arker N'est részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet D'arker N'est részére. [15 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 pirkitet D'arker N'est részére. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

aa 313 128 128 átadod a 313. tárgyat a 128. tárgyat a 128. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 19 gyógykenõcsöt D'arker N'est részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. [15 pontot használtál fel, van még 80.]

aa 128 128 128 átadod a 128. tárgyat a 128. tárgyat a 128. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. [15 pontot használtál fel, van még 65.]

aa 128 128 128 átadod a 128. tárgyat a 128. tárgyat a 128. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot D'arker N'est részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 9 sallank karmot D'arker N'est részére. [15 pontot használtál fel, van még 50.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 49.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 49.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedõ. Elõvesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 48 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva, kifizetsz 48 aranyat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 29, 15. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 49 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 49 pontot vihetsz át. Kapsz még 549 pontot. A következõ körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FORTUNA SZENTÉLYE (645. ÉPÍTMÉNY)
Mikor már úgy elkeveredtél a bozótosban, hogy attól tartasz, eltévedtél, különös helyre bukkansz: egy gyönyörû nõt ábrázoló szoborra a bozótos kellõs közepén. És a környéke: 13 méter átmérõjû körben valóságos dzsungelt alkotnak a négylevelû lóherék! Ez nem lehet igaz, annyira szerencsés vagy, hogy rábukkantál Fortuna egyik rég elveszettnek hitt szentélyére! Gyorsan használd ki az alkalmat, mert könnyen lehet, mire legközelebb visszatérsz, már nem leled meg ezt a helyet! S hogy mire is tudod felhasználni szerencsédet? Hát még nem hallottál róla, hogy a szobor kezében tartott Kerek Korsóba bedobott MINDEN átkozott tárgyat (igen, a szopókövet is!) Fortuna kedves ajándéknak tekint? Úgyhogy ne habozz, add ki a H 645 <tárgy> parancsot 20 TVP-ért, és próbáld meg magad mellé állítani a szerencsét! [Megjegyzés: a parancs hatására a megadott tárgyból az összestõl megszabadulsz.]



KARAKTERLAP
Dzsoki a gonosz, egy kopasz, piros szemû árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Fairlight félisten hatalmú szolgája vagy. A Viharlégió (#9104) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 408. fordulód.

 Erõ:63 (69)  Szint:25  Merészség:5/5 Magasság:104 cm 
 IQ:42 (40)  Támadás:26  Agresszió:1 Testsúly:38 kg 
 Ügyesség:43 (48)  Védekezés:61  Menekülés:30 % Életkor:31/31 év 
 Egészség:30  Életpont:430/77  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:39 (41)  Varázspont:784/507  Pénz:300 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:143/143   Halhatatlanság:1 %   EFejl:
Eddig összesen 1682 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2327 TP-t kaptál. Jelenleg 1624366 TP-d van. A következõ szinthez még 75634 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, magnetikus praglonc, pszi elementál lord. A 406. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1030 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 9/42   vágófegyverek: 22/67 (+1%)   ütõfegyverek:31/69 (+1%)
  lõfegyverek: 3/55   dobófegyverek: 28/23 (+2%)   

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 119/92 (+56%)   2. nyomkövetés: 93/88 (+20%)   3. lopás:10/50
  4. mászás: 6/83 (+3%)   5. csapdakészítés: 24/88 (+5%)   6. csapdaészlelés:11/11
  7. gyógyítás: 117/72   8. titkosírás: 12/21   9. felderítés:21/72
  10. szörnyidomítás: 6/82   11. teológia: 48/60 (+7%)   12. taumaturgia:60/97 (+14%)
  13. szerencsejáték: 3/99   14. versengés: 11/35   15. szörnyismeret:17/25
  16. pszi: 17/46   17. zárnyitás: 1/4   18. vadászat:5/66
  19. bányászat: 29/21   20. úszás: 8/25   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot , csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot , csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot , csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot , csak egyszer)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
adószedõ (#234) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
õsdentor (#282), Chara-din fattya (#236), nanda (#224), õrjáratozó katona (#274), kronotapír (#286), bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)a lélek védelme (#57, 32 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tûzesõ (#61, 16 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP)agyburok (#90, 11 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)alku (#139, 20 VP, 5 TVP)földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP)kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)agytaposás (#180, 12 VP)
õsi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> adószedõ (#234)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú õsmágus váljék belõled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevû varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
3.) Hívj ki párviadalra egy élõholt õsmágust és gyõzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bronzpáncél (#90) 1 * kvazár páncél (#251) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * mithril sisak (#465) 1 * szirén köpenye (#820)
1   Tharr pajzsa (#459) $1 * zafír erõöv ($397) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1   agyartõr (#420) 2   bûvös shuriken (#562) 1   kõkés (#6)
1 * õstroll agyaló (#427) 1 * pengepajzs (#425) 35   vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * angyalok gyûrûje (#529) 2 * arany papi karkötõ (#309) 1   ezüst papi karkötõ (#308)
1 * halálhozó talizmán (#813) $1 * obszidián karkötõ ($229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * villám szimbólum (#145)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   áldott kõ (#642) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   ásó (#34)
14 + deus ex machina (#1) 46   kaja (#2) 1   mérleg (#81)
1 + pukkanó tûcsapda (#336) $4   sötét tekercs ($535) 1   szeksztáns (#32)
10   varázskõ (#305)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   dentor szüttyõ (#590) [üres, kapacitás: 10]
5   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 36]
12   vizestömlõ (#3) [bennük 141 korty víz (#27), fér még: 99]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
58   álompor (#396) 1   borkonyó bibe (#312) 11   csalánvirág (#582)
4   csuklyavirág (#133) 3   dentor bõr (#551) 87   drótszõr (#37)
12   ében toboz (#578) 15   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
4   galachmit (#310) 3   gyöngymangó (#135) 4   ilkin érc (#232)
6   kaktuszbogyó (#429) 8   madártoll (#112) 1   mammutbõr (#1078)
3   mithril (#352) 1   moa gyémánt (#385) 3   moa rubin (#379)
1   moa smaragd (#377) 2   moa zafír (#381) 2   mópat tetem (#584)
6   óndarab (#85) 4   remák szív (#264) 18   rókafarok (#124)
2   smirglilevél (#29) 20   tükör (#43) 1   vörös zyel (#606)
3   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 109.35 kgMegterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   angyalok kesztyûje (#609) 2   arx formázó minta (#298) 5   eknozol (#540)
10   grifftojás (#179) 4   hro formázó minta (#601) 1   moa katalizátor (#386)
4   törpe õskõ (#633)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2668 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 borkonyó bibe (#312)
1 kaja (#2) 12 szárnyas hernyó (#69) 5 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 ében toboz (#578) 5 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(310,64) Thargodan vegyesbolt (#678), Thargodan fegyverbolt (#681)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.