Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 5. 9h:28' EZ A 441. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD 442. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 9. KP: | energia fejlesztése 1 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 820 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 209 161 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 188 147 | elmormolod a 188. varázslatot a 147. varázslatot |
bb 310 152 999 | beraksz a bankba a 310. tárgyat (152 darabot) |
lm 43 1 | mozogsz 43 1 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hu 291 | hulladék: 291 |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ravasack vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Látsz egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy csillezsályát. Látsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
a 264 4363 11 | átadod a 264. tárgyat a 4363. kalandozónak (11 darabot) |
aa 127 425 327 | átadod a 127. tárgyat a 425. tárgyat a 327. tárgyat |
aa 151 | átadod a 151. tárgyat |
a 153 1808 25 | átadod a 153. tárgyat az 1808. kalandozónak (25 darabot) |
aa 188 313 249 | átadod a 188. tárgyat a 313. tárgyat a 249. tárgyat |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 20, gyógyulás: 13, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[160,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lüke Szálybaver. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [161,67] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy színes dözmöng formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 61 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy manifeszt.nyúlvány. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 69, gyógyulás: 23, összesen: -46 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Leoneydeas jobb vállát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a Leoneydeas jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aenouth ködkürt (ld. enc.). 2380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 24, gyógyulás: 39, összesen: +15 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 10, gyógyulás: 10, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem jobb oldalát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a smaragdgólem bal lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 119 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 6936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 305, gyógyulás: 46, összesen: -259 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősi szellem jobb oldalát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 57 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3546 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 92, gyógyulás: 31, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [159,67] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy áeratikus hasnyák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 5, gyógyulás: 51, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [158,68] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!
A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 198 144 72 | elmormolod a 198. varázslatot |
[144,72] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pszi elementál előtt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
fku | felt. kutatás |
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1019 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
jlk 5225 | jelszó kimondása 5225 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 159.]
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
kb 280 1 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (1 darabot) |
kb 258 1 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (1 darabot) |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
v 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester torát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 447 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwaxotix testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (65 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a Quwaxotix jobb oldalát. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Quwaxotix testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Képtelen vagy védeni a Quwaxotix minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a Quwaxotix testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával megpöccinted a Quwaxotix testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Quwaxotix csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quwaxotix száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 1190, gyógyulás: 146, összesen: -1044 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[144,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy roguena lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a roguena testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a roguena testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 23, gyógyulás: 63, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [145,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku csapásvezető került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku csapásvezető fejét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 1684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 245 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 37, gyógyulás: 60, összesen: +23 ÉP}
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Síkság, továbbra is csak síkság.
szk 239 765 393 | keresed a 239. szörnyet a 765. szörnyet a 393. szörnyet |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 72, gyógyulás: 93, összesen: +21 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
kf 1158 821 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
LEONEYDEAS (976. SZÖRNY) Leoneydeas az egyetlen olyan noth szellem, akinek való életéről máig fennmaradt néhány feljegyzés. Állítólag ez az egykor oly délceg elf férfiú, sok ezer évvel ezelőtt messzi földön híres vándor és prémvadász volt, akinek íjásztechnikáját még az armingtoni akadémián is oktatták. Aztán a véletlen úgy hozta, hogy a helytartói udvarba került, s néhány év elteltével már az utód nélkül eltávozó uralkodó helyébe, annak fogadott fiaként lépett. Persze intrika és ármány áldozata lett, ahogyan azt barátai jó előre megjósolták. Előbb évekre börtönbe vetették, majd száműzték. Leoneydeas hosszúra nyúlt életét a bosszúnak szentelte, és egyre elvakultabbá, egyre gonoszabbá vált, s mikor pedig az elkerülhetetlen halál elragadta, békétlen lelke aenouth-ként, azaz noth-szellemként kísértett tovább. Jobb, ha nem háborgatod őt, mert érintése képes aszott múmiává öregíteni téged! Épp ezért csak FT paranccsal fogod megtámadni, de mágikus fegyver hiányában ez eszedbe se jusson! |
AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY) Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 25 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 35-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg. |
QUWAXOTIX (961. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat... |
Erő: | 38 (68) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 33 (63) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 40 (50) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/112 év |
Egészség: | 34 (44) | Életpont: | 672/734 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 43 |
Szerencse: | 35 (51) | Varázspont: | 1175/721 | Pénz: | 12936 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 225/263 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 337 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 35 | ütőfegyverek: | 34 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 33 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 113 | 3. mászás: | 21 (+1) |
4. csapdakészítés: | 25 | 5. csapdaészlelés: | 19 | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 8 | 8. felderítés: | 30 | 9. szörnyidomítás: | 9 |
10. teológia: | 119 (+1) | 11. taumaturgia: | 42 | 12. szerencsejáték: | 8 |
13. versengés: | 24 (+1) | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 51 | 17. pszi: | * 20 | 18. zárnyitás: | 21 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 39 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 18 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (86,1,1) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 6) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | bev formázó minta (#299) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
6 | bumeráng (#249) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
3 | ezüstshuriken (#327) | 3 | galachmit (#310) | 12 | gyíkfű (#201) | |||
5 | gyógykenőcs (#313) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
5 | kerek kő (#19) | 1 | manakristály (#500) | 2 | mandibulakasza (#127) | |||
34 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pengepajzs (#425) | 25 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
11 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szögletes kő (#17) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
7 | tigroszlán fog (#63) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | tükör (#43) | 6 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | |||
6 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
195 | arany (#50) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | aranytű (#272) | |||
5 | bordacsont (#16) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
6 | purifikátor háj (#269) | 1 | shinai gömb (#348) | 14 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tyrex csont (#280) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
15 | víz (#27) |