Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 23. 14h:44' EZ A 439. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD 440. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 9. KP: | energia fejlesztése 1 |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 820 453 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal a 453. tárgyat |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
vv 209 161 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 188 147 73 | elmormolod a 188. varázslatot a 147. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 1107 152 999 | beraksz a bankba az 1107. tárgyat (152 darabot) |
a 449 4363 3 | átadod a 449. tárgyat a 4363. kalandozónak (3 darabot) |
aa 8 327 89 | átadod a 8. tárgyat a 327. tárgyat a 89. tárgyat |
aa 166 122 | átadod a 166. tárgyat a 122. tárgyat |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
fku | felt. kutatás |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával megütöd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 20, gyógyulás: 51, összesen: +31 ÉP}
ee 1137 272 | eladod az 1137. tárgyat a 272. tárgyat |
ve 166 72 | megveszed a 166. tárgyat 72 |
ve 1170 10 | megveszed az 1170. tárgyat 10 |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével végigvágod a zoloboo sámán jobb karját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával megütöd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A zoloboo sámán vágása nem talált el. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 19, gyógyulás: 30, összesen: +11 ÉP}
jlk 7384 | jelszó kimondása 7384 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 18. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 7. pont 18: 1. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: kijárat 7: 2. térkép 1. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 591.]
fku 300 | felt. kutatás 300 |
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,112] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök jobb karját. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 8, gyógyulás: 49, összesen: +41 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 38, gyógyulás: 51, összesen: +13 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj, 1 nyílvessző és 1 varkaudar látógömb. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 25, gyógyulás: 50, összesen: +25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű és 8 arany, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 2 vasérc. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 19, gyógyulás: 51, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A terep továbbra is ritka erdő. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével alaposan megvágod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 191 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc és egy fekete gyöngy. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 22, gyógyulás: 50, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bűbájlidérc. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a bűbájlidérc szellemtestét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 36, gyógyulás: 53, összesen: +17 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.). 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 105, gyógyulás: 38, összesen: -67 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 9, gyógyulás: 172, összesen: +163 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vark. kardtáncos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal megvagdalod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 135 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a vark. kardtáncos jobb vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal megvagdalod a vark. kardtáncos bal lábát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a vark. kardtáncos jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. 8686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 322, gyógyulás: 72, összesen: -250 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 43, gyógyulás: 51, összesen: +8 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő és egy ezüst nyaklánc. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 22, gyógyulás: 60, összesen: +38 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 26, gyógyulás: 59, összesen: +33 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével felnyitod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával megütöd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 16, gyógyulás: 30, összesen: +14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [202,118] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebesített vark. kardtáncos lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos jobb vállát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a vark. kardtáncos fejét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével kicsit megvágod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a vark. kardtáncos jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 281, gyógyulás: 115, összesen: -166 ÉP}
kb 280 1 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (1 darabot) |
kb 258 1 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (1 darabot) |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
v 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
m 3 8 | mozogsz délkeletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 9, gyógyulás: 37, összesen: +28 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona jobb lábát. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar katona testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal megvagdalod a varkaudar katona testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 70 életpontot sebeztél. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 132 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 273, gyógyulás: 171, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [203,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csataremák. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával súrolod a csataremák egyik csápját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 138 életpontot vesztesz.) A csataremák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 258, gyógyulás: 162, összesen: -96 ÉP}
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Találsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ravasack. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét.
a 1170 4363 10 | átadod az 1170. tárgyat a 4363. kalandozónak (10 darabot) |
szk 239 765 393 | keresed a 239. szörnyet a 765. szörnyet a 393. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal megvagdalod a purifikátor császár testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 71, gyógyulás: 91, összesen: +20 ÉP}
kf 1158 821 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 7, gyógyulás: 39, összesen: +32 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 36 (63) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 33 (65) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 39 (49) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/104 év |
Egészség: | 34 (44) | Életpont: | 672/795 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 43 |
Szerencse: | 33 (49) | Varázspont: | 1175/797 | Pénz: | 11401 arany | Kép. pont: | 57 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 225/138 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 322 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 34 | ütőfegyverek: | 34 (+1) | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 33 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 112 (+1) | 3. mászás: | 20 |
4. csapdakészítés: | 25 | 5. csapdaészlelés: | 19 | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 8 | 8. felderítés: | 29 | 9. szörnyidomítás: | 9 |
10. teológia: | 115 (+1) | 11. taumaturgia: | 42 | 12. szerencsejáték: | 7 |
13. versengés: | 23 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 50 | 17. pszi: | 20 | 18. zárnyitás: | 21 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 39 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
180 | arany (#50) | 4 | aranytű (#272) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kristályfolyadék (#449) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 10 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 1 | hosszú íj (#111) | 30 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | remák szív (#264) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 63 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar páncél (#294) |