3. forduló, 5. forduló, Tlömpenyom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 2. 0h:03'
EZ A 4. FORDULÓD
EZ A 4. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

TLÖMPENYOM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [13,0] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 130.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+4 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 110.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 102.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[12,-1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kavadu közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a bunkót a másikra ugrasz. Bunkóval eltalálod a kavadu testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bunkóval eltalálod a kavadu bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 92.]

kt 36 elkészíted a 36. tárgyat
Begyűjtöttél 1 fáklyát. [3 pontot használtál fel, van még 89.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+4 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 69.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[12,0] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy sünmedve közeledik feléd! (ld. enc.) Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.


(Továbbmész...) [13,1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy királygyík közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Nyelvével a királygyík fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bunkóval kegyetlenül megütöd a királygyík jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [14,2] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bolhakutya. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a bunkót a másikra rontasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya beleharap a kezedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bunkóval megütöd a bolhakutya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 39.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő szárnyas gömböc nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Bunkóval iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rambó bogár lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár egy ízeltlábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 19.]
Egyre szomjasabb vagy. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 133 pontot. A következő körben tehát 152 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAVADU (19. SZÖRNY)
A kavadu egy magas, zöld tollú futómadár, hosszú, hegyes csőrrel. Nemcsak békákat, rovarokat eszik, hanem mérges pókokat is megtámad, és furcsa módon nem hat rá a mérgük, nem tudják megcsípni. A kavadu általában békés madár, de ha megtámadják, védekezik éles csőrével.

PARITTYA (18. TÁRGY)
Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve.

SÜNMEDVE (33. SZÖRNY)
Képzelj el gremlint a hasonló című filmből, négyszer nagyobb méretben és hegyes tüskékkel borítva. Igen, így néz ki egy sünmedve. Vad és elszánt harcos, fogával és mancsával szedi apró darabokra az áldozatát. A tüskés bőr miatt talán egy ütőfegyver a leghatékonyabb a legyőzéséhez.

KIRÁLYGYÍK (26. SZÖRNY)
A jól megtermett királygyíkok akkorák, mint egy kisebb vadmalac. Ezért persze a gyomruk is nagyobb, és nem elégszenek meg holmi rovarokkal, nagyobb zsákmányra vadásznak. Néha persze egy kicsit elméretezik a dolgot, és igencsak pórul járnak (mint amikor pl. veled akadnak össze). Foguk, karmuk támadásra nem alkalmas, annál inkább hosszú nyelvük, amelyet bámulatosan nagy távolságra képesek kilövellni.

GUMIFA (38. NÖVÉNY)
A gumifák kérgét, ha megvágják késsel, nyúlós, fehér folyadék folyik elő, amely levegőn megszilárdul. Valamire biztos jó lehet, csak nem nagyon tudod hogyan elhordani a ragadós trutyit. Lehet, hogy itt, a fánál kéne a nedvet felhasználni?

BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY)
Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd magad!

KARAKTERLAP

Tlömpenyom, egy vörös, göndör hajú, kék szemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd színe zöld. Ez a 4. fordulód.

Erő: 17 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 259 cm
IQ: 7 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 523 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 65/43 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 11 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 TP-t kaptál. Jelenleg 63 TP-d van. A következő szinthez még 37 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 3 (+1)

14,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 14

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 70 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 4 (+1)
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 bot (#4) 1 * bunkó (#5) 1 kőkés (#6)
2 szögletes kő (#17)
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2)
2 varányszem (#30)
1 * vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 10.14 kg Megterheltség: 23%
Még 162 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 fáklya (#36) 1 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

11 12 13 14 15
-2
-1
0
1
2
3
(12,-1) kavadu (#19), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(12,0) sünmedve (#33)
(13,1) királygyík (#26), gumifa (#38)
(14,2) bolhakutya (#17), szárnyas gömböc (#12), rambó bogár (#14)

Üzenet küldése a karakternek