3. forduló, 5. forduló, Manóroppantó Cöki összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 17. 9h:54'
EZ A 4. FORDULÓD
EZ A 4. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

MANÓROPPANTÓ CÖKI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,3] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

go 17 gonoszkodsz: 17
Nem hagyod a szórakozást az orkokra. Nekifeszülsz, és az egyik sziklát elkezded nyomni a másik felé. Kemény munka, de fülednek csengő muzsika, az apró lény sikolya erőt ad. Aztán csend - a kőre kenődve csak felismerhetetlen massza látszódik. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 128.]

m 8 mozogsz északra
[15,2] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ormánygőte. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a bunkót a másikra ugrasz. Bunkóval kegyetlenül megütöd az ormánygőte testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bunkóval iszonyatosan megcsapod az ormánygőte farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az ormánygőte kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy szürke házikó (506. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
Találkozol Kuribajasi Tadamival. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz @Syndra Xilzan#val. Jobb kezében egy obszidián pengét, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 118.]

be 506 bemész az 506. épületbe
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg. - Üdvözöllek fiam! - köszönt mosolyogva. - Látom, egy újabb túlélőt köszönthetek nyugat felől. Mi hír arrafelé? - válaszodra sem várva, folytatja. - No de miért itt az ajtóban kérdezgetlek! Gyere, kerülj beljebb!
Nem tudod visszautasítani az öregember szívélyes meghívását, és követed a házikóba. A kis épület kényelmesen, lakályosan van berendezve. A fal mellett könyvekkel teli polcot látsz, az asztalon kitömött állatok, lombikok sorakoznak. Lehet, hogy a fickó varázsló? Vendéglátód hellyel kínál, majd ételt hoz. Miközben jóízűen falatozol, beszélni kezd:
- A nyugati határt őrző mágusok egyike vagyok, a nevem nem fontos a Te számodra. Ha jól látom, gyengén vagy ellátva fegyverzettel és páncélzattal. Sajnos ebben én sem tudok segíteni Neked. Azonban nagyon talpraesettnek látszol, és azt hiszem képes leszel, ha kell akár mindent saját kezűleg elkészíteni. Figyelmeztetlek viszont, hogy néha nehéz a sötétség és a fény útja között dönteni: minden bölcsességedet próbára teszi! Az egyik út könnyebb, de a másik hoz igazi eredményt.
Nem tudom, mennyire érsz rá, de ha segítenél egy apróságban, akkor szívesen meghálálnám. Arról van szó, hogy egy kísérletemhez szükség lenne néhány gyümölcsre egy móricserjéről. Nem messze, 9-10 mérföldre délkeletre terem ilyen. Ha tudnál hozni 3 gyümölcsöt, szívesen segítenék neked a továbbiakban. - megígéred, hogyha látsz ilyet, akkor feltétlenül hozol neki. A mágus elkísér a kapuig.
Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 113.]

kt 4 3 elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

kt 17 1 elkészíted a 17. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [2 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 mozogsz északkeletre
[16,1] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász tatu került az utadba. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a bunkót a másikra rohansz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadász tatu többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 101.]

go 19 gonoszkodsz: 19
Feldühödve, hogy a nyomorult kis vadóc tönkretette az értékes csapdát, odarohansz, és egykettőre végzel vele. Közelebbi vizsgálat igazolja a sejtésedet: igen, ez már hasznavehetetlen... (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 91.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[17,0] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rambó bogár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a bunkót a másikra támadsz. Bunkóval iszonyatosan megcsapod a rambó bogár jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bunkóval iszonyatosan megcsapod a rambó bogár fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) általad nem ismert nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [18,0] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy rambó bogár. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a bunkót a másikra rontasz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bunkóval kegyetlenül megütöd a rambó bogár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss ismeretlen nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [19,-1] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy grákó denevér. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rohansz. Bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. Bunkóval kegyetlenül megütöd a grákó denevér testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 5 életpontot vesztettél. A grákó denevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+10 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 21.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[20,-1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy szárnyas gömböc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bunkóval iszonyatosan megcsapod a szárnyas gömböc jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [21,-2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek délkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 1.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kezdő zöldfülű helyett tapasztalatlan kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Most már elég hatalmas vagy ahhoz, hogy nyíltan mutogasd trófeáidat, győzelmi jelvényeidet. (ld. enc.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 134 pontot. A következő körben tehát 135 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY)
Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra...

VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

PARITTYA (18. TÁRGY)
Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve.

SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY)
A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért.

GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY)
A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket.

GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY)
Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni.

TRÓFEÁK
Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelő eszközöd (pl. kőkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnyből lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyűjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erősebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintű vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintű, akkor egyszerre kettő, ha 9. vagy magasabb szintű, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le őket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyűjtöd és hordod őket.

KARAKTERLAP

Manóroppantó Cöki, egy fekete, copfos hajú, piros szemű troll nő vagy. Bőröd sárga. Ez a 4. fordulód.

Erő: 18 Szint: 3 Merészség: 6/6 Magasság: 226 cm
IQ: 8 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 406 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 14 Életpont: 72/50 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 1
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 19 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 TP-t kaptál. Jelenleg 114 TP-d van. A következő szinthez még 136 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 3

21,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 21

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. gyógyítás: 2
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): többek közt 116. tárgyat kell leadnod.

Összsúly: 9.18 kg Megterheltség: 19%
Még 140 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grákóbőr (#41) 1 szögletes kő (#17) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17 18 19 20 21 22
-3
-2
-1
0
1
2
3
4
(15,2) ormánygőte (#18), szürke házikó (#506), Kuribajasi Tadami (1659. kalandozó), @Syndra Xilzana (2129. kalandozó)
(16,1) vadász tatu (#10), 19. jellempróba
(17,0) 28. jellempróba, rambó bogár (#14)
(18,0) rambó bogár (#14), 1. jellempróba
(19,-1) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), grákó denevér (#25)
(20,-1) szárnyas gömböc (#12), 2. jellempróba
(21,-2) gumifa (#38)

Üzenet küldése a karakternek