Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 20. 15h:47' EZ A 438. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD 439. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 522. tárgyat |
le 853 309 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat a 309. tárgyat |
kf 615 820 527 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 209 161 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 188 73 73 | elmormolod a 188. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
hu 451 317 103 | hulladék: 451 317 103 |
hu 525 413 | hulladék: 525 413 |
a 148 1808 5 | átadod a 148. tárgyat az 1808. kalandozónak (5 darabot) |
aa 331 1113 1139 | átadod a 331. tárgyat az 1113. tárgyat az 1139. tárgyat |
im | imádkozol |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 47, gyógyulás: 54, összesen: +7 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 40, gyógyulás: 52, összesen: +12 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany és egy aranytű. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 15, gyógyulás: 54, összesen: +39 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a csataremák testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 137 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a csataremák testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a csataremák testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 244, gyógyulás: 212, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Tovább barangolsz a fák között. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Találsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tímárkunyhót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] Tovább barangolsz a fák között. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar vajákos került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a varkaudar vajákos bal karját. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar vajákos fejét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal végigvagdosod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 80 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél.
A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5632 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 253, gyógyulás: 147, összesen: -106 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Épületek tűnnek fel.
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 2 mocsári penke. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 15, gyógyulás: 6, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,114] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar hadúr nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy borostyán függő. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével végigvagdosod a csápos otagi vonagló testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a csápos otagi nyálkás csápját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 18, gyógyulás: 43, összesen: +25 ÉP}
m 3 4 2 | mozogsz délkeletre, délre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A síkságot ritka erdő váltja fel. Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 67 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. 1949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 12, gyógyulás: 51, összesen: +39 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 43, gyógyulás: 53, összesen: +10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 11, gyógyulás: 53, összesen: +42 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar iszákos jobb karját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 65, gyógyulás: 42, összesen: -23 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a csontváz hadúr jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 81, gyógyulás: 45, összesen: -36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák jobb vállát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal megvagdalod a csataremák testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a csataremák testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal végigvagdosod a csataremák véres nyúlványait. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1368, sebződés: 234, gyógyulás: 207, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [203,117] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy vezérfarkas. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vezérfarkas testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a vezérfarkas testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 133, gyógyulás: 81, összesen: -52 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. Semmi eredménye! (tompítás védett meg.) Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 44 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4224 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 142, gyógyulás: 97, összesen: -45 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos bal oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 131 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Varkaudar che-karddal végigvagdosod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a vark. kardtáncos fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 303, gyógyulás: 175, összesen: -128 ÉP}
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Síkság, továbbra is csak síkság.
szk 239 765 393 | keresed a 239. szörnyet a 765. szörnyet a 393. szörnyet |
kf 1158 309 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 309. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 35 (64) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 33 (62) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 37 (49) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 71/92 év |
Egészség: | 34 (46) | Életpont: | 662/577 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 38 |
Szerencse: | 31 (49) | Varázspont: | 1145/909 | Pénz: | 10762 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 225/39 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 300 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 33 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | * 32 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 110 | 3. mászás: | 20 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 19 | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 8 | 8. felderítés: | 29 | 9. szörnyidomítás: | 9 |
10. teológia: | 116 (+1) | 11. taumaturgia: | 46 | 12. szerencsejáték: | 7 |
13. versengés: | 22 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 49 | 17. pszi: | 20 | 18. zárnyitás: | 21 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 39 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
8 | kerek kő (#19) | 1 | kristálygömb (#265) | 12 | magszim bél (#103) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | moa stuki (#413) | 1 | moa töltő (#525) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
16 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 3 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
302 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | aurach fog (#657) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bumeráng (#249) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 23 | isteni könnycsepp (#260) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 15 | víz (#27) |