Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 15. 9h:57' EZ A 438. JÁTÉKHETED, 392. FORDULÓD 439. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
le 853 309 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat a 309. tárgyat |
kf 615 820 527 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 209 161 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 188 147 88 | elmormolod a 188. varázslatot a 147. varázslatot a 88. varázslatot |
t 393 1 | támadod a 393. szörnyet |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 258 10 | megveszed a 258. tárgyat 10 |
ve 166 72 | megveszed a 166. tárgyat 72 |
ve 26 80 | megveszed a 26. tárgyat 80 |
bb 258 500 999 | beraksz a bankba a 258. tárgyat (500 darabot) |
fku 300 | felt. kutatás 300 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [370,63] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő viharóriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 80 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 161, gyógyulás: 86, összesen: -75 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a smaragd drakón csontos pofáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a smaragd drakón testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) [371,63] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy albinó küklopsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (81 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával eltalálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 282, gyógyulás: 0, összesen: -282 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 266 életpontot vesztettél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 309, gyógyulás: 0, összesen: -309 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[371,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (63 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az albinó küklopsz testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz jobb lábát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 211, gyógyulás: 0, összesen: -211 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Notermanthi bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő, egy obszidián függő, egy aranygyűrű, 3 arany és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
h 578 10 | használod az 578. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (63 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az albinó küklopsz jobb oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 193, gyógyulás: 0, összesen: -193 ÉP}
(Továbbmész...) [372,60] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gort Grán lábát masszírozza. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kiütéses negátor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a kiütéses negátor testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kiütéses negátor bal lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kiütéses negátor bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}
v 198 376 68 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 462 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 93 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával eltalálod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 309, gyógyulás: 0, összesen: -309 ÉP}
(Továbbmész...) [373,62] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Thargodan mágus. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 287 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 287, gyógyulás: 0, összesen: -287 ÉP}
(Továbbmész...) [372,63] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Banyapók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 130 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}
szk 336 249 784 | keresed a 336. szörnyet a 249. szörnyet a 784. szörnyet |
kf 1158 309 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 309. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 27 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a méregféreg ízelt testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (122 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a méregféreg testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}
ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY) A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán. |
Erő: | 33 (62) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 32 (61) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 33 (45) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 71/108 év |
Egészség: | 33 (45) | Életpont: | 662/358 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 38 |
Szerencse: | 31 (1) | Varázspont: | 1139/5 | Pénz: | 9435 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 28/12 | Pszi pont: | 217/252 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 268 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 32 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 32 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 107 | 3. mászás: | 19 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 19 | 6. gyógyítás: | 48 (+2) |
7. titkosírás: | 8 | 8. felderítés: | 29 | 9. szörnyidomítás: | 9 |
10. teológia: | 110 | 11. taumaturgia: | 45 | 12. szerencsejáték: | 7 |
13. versengés: | 22 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 48 | 17. pszi: | * 19 | 18. zárnyitás: | 21 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 39 (+1) |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
192 | arany (#50) | 13 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
30 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | sötét tekercs (#535) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | arkog kő (#632) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | fáklya (#36) | 80 | gyenge méreg (#26) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | kerek kő (#19) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | szopókő (#259) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 70 | ugh méreg (#166) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) |