38. forduló, 40. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 15. 10h:03'
EZ A 268. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
269. játékheted kezdete: jún. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-36,71] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) A lottó 872. hetének nyerőszámai: 13, 1, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 4 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a deus ex machinát, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

tps 1 TVP spórolása: 1 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 1 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [1 pontot használtál fel, van még 175.]
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+19 életerő.) [36 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [20 pontot használtál fel, van még 119.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 109.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 79.]

m 8 3 4 mozogsz északra, délkeletre, délre
[-36,70] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az uzbány bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+20 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Chardonnay, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-35,71] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Penelopé Morphilia. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sullár jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [-35,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szürke rinocérosz lehet. {max. életpontja: 91-97.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvaival felöklel! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Találsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 13.]

gy 40 gyógyítás 13 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+8 életerő.) [13 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 16, 10.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 178 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr ministránsa vagy. Ez a 39. fordulód.

Erő: 17 (22) Szint: 8 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 Támadás: 7 Agresszió: 4 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 20 Menekülés: 40 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 15 Életpont: 112/48 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 7
Szerencse: 20 Varázspont: 43/1 Pénz: 48 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 31 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 424 TP-t kaptál. Jelenleg 5286 TP-d van. A következő szinthez még 1714 TP szükséges. Trófeáid: szürke rinocérosz, ragyás burástya. A 35. fordulódban 3837 arany került a bankszámládra. 3990 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 8 (+1)
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 12 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 3 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 2 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 7
19. bányászat: 1 20. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 29 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) pszi-ernyő (#64)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 45.37 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-36,70) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, manaelementál (#290)
(-35,71) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, sullár (#101)
(-35,72) szürke rinocérosz (#346), mély kút (#93), oltár, 47. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek