Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 13. 9h:51' EZ A 437. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD 438. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
le 853 309 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat a 309. tárgyat |
kf 615 820 527 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 209 161 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 188 88 88 | elmormolod a 188. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
kb 135 15 | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (15 darabot) |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc jobb lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A magnetikus praglonc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc bal vállát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7355 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 29, gyógyulás: 149, összesen: +120 ÉP}
(Továbbmész...) [383,89] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített fattylord. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 231 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a fattylord jobb lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kissé megkarcolgatod a fattylord bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a fattylord bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. 310 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 692, gyógyulás: 30, összesen: -662 ÉP}
(Továbbmész...) [383,90] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy káoszbajnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a káoszbajnok bal lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a káoszbajnok tetovált testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 35, gyógyulás: 81, összesen: +46 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálelementál bal karját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál jobb vállát. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a halálelementál testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A halálelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 16, gyógyulás: 113, összesen: +97 ÉP}
v 198 367 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
[367,63] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.
h 578 27 | használod az 578. tárgyat |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a taalru jobb oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a taalru egyik lábát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a taalru testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc, 2 borostyán függő, egy aranygyűrű, 2 ezüst kulcs és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 25, gyógyulás: 53, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy smaragd drakón. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Nem találtad el. A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a smaragd drakón testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 74, gyógyulás: 102, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Látsz egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy lidérckirály nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály csuklyáját. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 84, gyógyulás: 162, összesen: +78 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
v 96 186 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,60] Épületek tűnnek fel.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 23, gyógyulás: 44, összesen: +21 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy xirnox szív. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 22, gyógyulás: 36, összesen: +14 ÉP}
be 688 | bemész a 688. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
szk 239 258 | keresed a 239. szörnyet a 258. szörnyet |
kf 1158 309 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 309. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
FATTYLORD (791. SZÖRNY) A Chara-din fattyak íratlan vezetői ezek a tőlük csupán méretben különböző szörnyetegek. Míg egy Chara-din fatty átlagos magassága az egy métert sem éri el, a fattylordoké ennek három-négyszerese is lehet. Többnyire magasabbak a legnyúlánkabb embernél is. Ha harcról van szó, istenüktől örökölt mágikus hatalmukat vetik be, illetve egy falándzsát használnak, aminek végén szikrázó, hegyes tüskék gondoskodnak a megfelelő sebzésokozásról. Állítólag ebbe a fegyverbe is szorult némi mágia. Ha nem harcról van szó, csupán egy-egy engedetlen Chara-din fattyat kell megfegyelmezni, szintén e fegyver erejét használják - miután alacsonyabbrendű fajtársaik rendkívül félik a lándzsa hatalmát, ez hosszú évszázadok alatt az uralkodásuk szimbóluma is lett. A fattyak lordjának legyőzése elsőrangú feladatod legyen, hiszen még ha Chara-din hívő is vagy, a szörny nem fog kegyelmezni neked. Akkor már jobb, ha te csapsz először. |
IKNEGURIN (541. TÁRGY) Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak. |
LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY) Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában. |
MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY) Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb. |
Erő: | 33 (61) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 34 (63) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 32 (44) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 71/108 év |
Egészség: | 33 (45) | Életpont: | 657/698 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 38 |
Szerencse: | 31 (49) | Varázspont: | 1070/7 | Pénz: | 8485 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 217/175 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 266 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 32 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 32 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 106 | 3. mászás: | 19 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 19 | 6. gyógyítás: | 46 |
7. titkosírás: | 8 | 8. felderítés: | 29 | 9. szörnyidomítás: | 9 |
10. teológia: | 108 (+1) | 11. taumaturgia: | 45 | 12. szerencsejáték: | 7 |
13. versengés: | 22 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 48 (+1) | 17. pszi: | * 19 | 18. zárnyitás: | 21 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 38 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 27 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | szopókő (#259) | |||
1 | tükör (#43) | 6 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
134 | arany (#50) | 1 | arkog kő (#632) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
6 | ezüstdarab (#326) | 6 | gyöngymangó (#135) | 3 | iknegurin (#541) | |||
1 | Martian tekercse (#569) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | ragasztó (#83) | 2 | ramit kő (#226) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |