Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 8. 9h:44' EZ A 437. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD 438. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
le 853 309 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat a 309. tárgyat |
kf 615 820 527 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 209 161 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 188 73 73 | elmormolod a 188. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
bb 152 578 999 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (578 darabot) |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1184, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
ee 1549 353 272 | eladod az 1549. tárgyat a 353. tárgyat a 272. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 42 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a noth szellem nyakát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 181 186 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,62] Épületek tűnnek fel.
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 22 7 6 | mozogsz 22 7 6 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a lélekorzó nyakát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével felnyitod a lélekorzó jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a lélekorzó jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lélekorzó meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a lélekorzó testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével végigvágod a lélekorzó rémületes auráját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a lélekorzó egyik csápját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A lélekorzó csápol, de mindhiába. A lélekorzó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a csontgólem jobb karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a csontgólem fejét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével végigvagdosod a csontgólem jobb karját. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 61, gyógyulás: 2, összesen: -59 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a halottidéző jobb vállát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a halottidéző bal lábát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a halottidéző foszló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A halottidéző fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 151 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halottidéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 195, gyógyulás: 2, összesen: -193 ÉP}
lm 11 16 17 | mozogsz 11 16 17 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 151 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző foszló testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a halottidéző testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A halottidéző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halottidéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc bal karját. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}
lm 905 18 900 | mozogsz 905 18 900 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 21 22 23 | mozogsz 21 22 23 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző foszló testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével megvágod a halottidéző testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a halottidéző bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A halottidéző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a halottidéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a halottidéző jobb karját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a halottidéző fejét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a halottidéző foszló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 62 életpontot sebeztél. A halottidéző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a zombi mester jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2103 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus oszladozó fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mágus testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a zombi mágus rothadó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A zombi mágus karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}
lm 905 24 900 | mozogsz 905 24 900 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 27 3 13 | mozogsz 27 3 13 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus bal karját. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mágus jobb lábát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a zombi mágus bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus oszladozó fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a zombi mágus oszladozó fejét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a zombi mágus testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Karmait felemelve, a zombi mágus meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
lm 24 27 30 | mozogsz 24 27 30 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a csontgólem bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 41, gyógyulás: 2, összesen: -39 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a lélekorzó testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével megvagdalod a lélekorzó testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a lélekorzó bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a lélekorzó. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a bolyongó lidérc fejét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a bolyongó lidérc jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a bolyongó lidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
lm 33 38 38 | mozogsz 33 38 38 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a lélekorzó fekete testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a lélekorzó egyik csápját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a lélekorzó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lélekorzó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 37 42 39 | mozogsz 37 42 39 |
lm 905 44 44 | mozogsz 905 44 44 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc bal vállát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. A bolyongó lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a zombi mágus testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével végigvágod a zombi mágus bal karját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a zombi mágus testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A zombi mágus karmai majdnem eltalálnak! A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a lélekorzó fekete testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lélekorzó fekete testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lélekorzó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lélekorzó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A lélekorzó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 40, gyógyulás: 4, összesen: -36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a halottidéző testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a halottidéző torz porhüvelyét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a halottidéző testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A halottidéző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csontgólem jobb karját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 99, gyógyulás: 2, összesen: -97 ÉP}
vv 205 109 73 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 73. varázslatot |
v 198 200 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a részeg kalandozó jobb vállát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny. Szereztél 1 szöges bunkót. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [188,60] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, 3 arany és 2 borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [188,59] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 4 gyöngymangó. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 5 gyenge méreg. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[160,67] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [161,66] Az erdőt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével felnyitod a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 75 életpontot sebeztél. Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 52, gyógyulás: 4, összesen: -48 ÉP}
m 7 8 5 | mozogsz északnyugatra, északra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ekharion dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a csontváz hadúr bal oldalát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a csontváz hadúr zörgő csontjait. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [160,64] Még mindig bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt tigris közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd az élőholt tigris testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [159,65] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Találsz egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy vadász tatu. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted az ongóliant testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 31 arany, egy ezüst gyűrű, egy kristálygömb és egy aranytű. 3391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 49, gyógyulás: 4, összesen: -45 ÉP}
szk 178 778 258 | keresed a 178. szörnyet a 778. szörnyet a 258. szörnyet |
kf 1158 309 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 309. tárggyal |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon. |
ZOMBILAPÍTÓ (721. TÁRGY) Ez a kalapács egy igazi törp mestermunka - a mithril, amiből kovácsolták, a szivárvány minden színében csillog, különösen, ha élőholtak közelében tartózkodsz. A legendás zombilapítót ugyanis annak idején Thorgain királynak készítették, a törpe város alsó tárnáit benépesítő élőholtakat kiűző hadjáratra. Mára már több másolat is készült ebből a bal kézben is használható mágikus ütőfegyverből, amely 2D4+5-ös sebzése mellett 2-vel megnöveli a védettségedet, ha használod (de ehhez min. 15. szintű fegyverszakértelem kell). |
Erő: | 35 (63) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 34 (63) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 30 (42) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 71/119 év |
Egészség: | 33 (45) | Életpont: | 653/603 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 38 |
Szerencse: | 31 (49) | Varázspont: | 1018/453 | Pénz: | 7973 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 217/113 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 260 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 32 (+1) | ütőfegyverek: | * 32 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 32 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 105 | 3. mászás: | 19 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 18 | 6. gyógyítás: | 46 |
7. titkosírás: | 8 | 8. felderítés: | 29 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 9 |
10. teológia: | 105 | 11. taumaturgia: | 44 | 12. szerencsejáték: | 7 |
13. versengés: | 22 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 47 | 17. pszi: | 19 | 18. zárnyitás: | 20 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 (+1) | 21. bányászat: | 37 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | aranytű (#272) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | deus ex machina (#1) | 27 | ében toboz (#578) | |||
1 | ekharion dárda (#1557) | 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
2 | molluszk ház (#353) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | |||
15 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | 10 | vasérc (#152) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
560 | arany (#50) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fiatalság itala (#473) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 9 | madártoll (#112) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | spiritusz (#170) | 2 | szöges bunkó (#8) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | Zombilapító (#721) |