Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 6. 10h:40' EZ A 436. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD 437. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 820 249 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal a 249. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 20 1557 | felt. lőfegyver haszn. 20 az 1557. tárggyal |
vv 209 161 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 188 73 73 | elmormolod a 188. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
kt 6 | elkészíted a 6. tárgyat |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Épületek tűnnek fel. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és egy kék orchidea. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával megütöd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó, egy ezüst kulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 22, gyógyulás: 48, összesen: +26 ÉP}
ve 166 47 | megveszed a 166. tárgyat 47 |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével megvagdalod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona bal oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona jobb lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az őrjáratozó katona fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. A 2 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél.
A 2 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy nagy bronzkulcs. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 171, gyógyulás: 179, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[161,71] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejű troll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-24 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1078 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 24, gyógyulás: 47, összesen: +23 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 6, gyógyulás: 61, összesen: +55 ÉP}
(Továbbmész...) [160,70] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+946 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 44, gyógyulás: 64, összesen: +20 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 8, gyógyulás: 57, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [160,68] A bozótos után most hegyek között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy hegyi góliát közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [160,67] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 137 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője, egy aranytű, egy ezüst kulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy ezüstshuriken, 23 arany, 2 aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy ezüst gyűrű. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 306, gyógyulás: 81, összesen: -225 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 16, gyógyulás: 42, összesen: +26 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szutykos remák csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával megütöd a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 59 életpontot sebeztél. A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
jlk 2422 | jelszó kimondása 2422 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 382.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 15, gyógyulás: 57, összesen: +42 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 4 aranylánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 2 igazgy. fülbevaló és egy obszidián függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 315, gyógyulás: 76, összesen: -239 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 198 164 68 | elmormolod a 198. varázslatot |
[164,68] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb vállát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ekharion bébi testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mutáns csont (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 óndarabot. **). 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [164,70] Amerre csak a szem ellát, dombok. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Darlana előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 6, gyógyulás: 64, összesen: +58 ÉP}
szk 178 778 258 | keresed a 178. szörnyet a 778. szörnyet a 258. szörnyet |
kf 1158 309 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 309. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
Erő: | 35 (62) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 34 (63) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 30 (42) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 71/108 év |
Egészség: | 33 (45) | Életpont: | 642/765 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 34 |
Szerencse: | 31 (49) | Varázspont: | 993/357 | Pénz: | 7030 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 202/137 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 253 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 31 | ütőfegyverek: | 32 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 32 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 104 | 3. mászás: | 19 |
4. csapdakészítés: | 24 | 5. csapdaészlelés: | 18 | 6. gyógyítás: | 46 |
7. titkosírás: | 8 (+1) | 8. felderítés: | 28 | 9. szörnyidomítás: | 9 |
10. teológia: | 103 (+1) | 11. taumaturgia: | 44 | 12. szerencsejáték: | 7 |
13. versengés: | 22 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 47 (+1) | 17. pszi: | 18 | 18. zárnyitás: | 20 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 37 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,31,3) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
14 | gyíkfű (#201) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
8 | tigroszlán fog (#63) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 2 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
7 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | |||
6 | spiritusz (#170) | 40 | ugh méreg (#166) | 3 | vasérc (#152) |