383. forduló, 385. forduló, Frank Onestein összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 6. 10h:40'
EZ A 436. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD
437. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3588
SZÁMLA : XXXX

FRANK ONESTEIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,71] koordinátán.
(** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 csuklyavirágot. **)
Xsaschelraise-Xinx, amikor összefutottatok, adott neked egy csontkulcsot.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 2 fekete gyöngyöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Varázserőd regenerálódik. (+347 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ongóliant hadúr nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 642.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 640.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 638.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 632.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 628.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 628.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 624.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 604.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 599.]

* 7. KP: elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 594.]

le 853 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

kf 615 820 249 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal a 249. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát.
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét.
Elrakod az ekharion dárdát, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

flh 20 1557 felt. lőfegyver haszn. 20 az 1557. tárggyal
Ok, FLH 20 1557 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

vv 209 161 220 elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588.]

vv 188 73 73 elmormolod a 188. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 890 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 574.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 1070 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 534.]

kt 6 elkészíted a 6. tárgyat
Katasztrófa! Nincs hely a hátizsákodban, ahová a legyártott tárgyat rakhatnád, úgyhogy inkább hozzá sem fogsz az elkészítéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,60] Épületek tűnnek fel. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és egy kék orchidea. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával megütöd a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó, egy ezüst kulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1586 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 22, gyógyulás: 48, összesen: +26 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 14 gyíkfüvet 14 aranyért, 2 kék orchideát 8 aranyért, 8 tigroszlán fogat 8 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért.
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 524.]

ve 166 47 megveszed a 166. tárgyat 47
Vásároltál 47 ugh mérget. 188 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[184,60] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat őrjáratozó katona lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével megvagdalod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona bal oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted az őrjáratozó katona jobb lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az őrjáratozó katona fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. A 2 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél.
A 2 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy nagy bronzkulcs. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 171, gyógyulás: 179, összesen: +8 ÉP}

északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[161,71] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kétfejű troll karma a fejed mellett suhan el! A kétfejű troll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-24 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1078 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 24, gyógyulás: 47, összesen: +23 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 6, gyógyulás: 61, összesen: +55 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [160,70] Amerre csak a szem ellát, dombok. Találsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az ongóliant testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+946 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 44, gyógyulás: 64, összesen: +20 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. [54 pontot használtál fel, van még 470.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[160,69] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg nagymester. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 8, gyógyulás: 57, összesen: +49 ÉP}


(Továbbmész...) [160,68] A bozótos után most hegyek között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy hegyi góliát közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [160,67] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 137 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője, egy aranytű, egy ezüst kulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy ezüstshuriken, 23 arany, 2 aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy ezüst gyűrű. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 306, gyógyulás: 81, összesen: -225 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 16, gyógyulás: 42, összesen: +26 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy szutykos remák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szutykos remák csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [71 pontot használtál fel, van még 399.]

m 8 mozogsz északra
[160,66] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Din cséphadarójával megütöd a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 59 életpontot sebeztél. A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Lüke Szálybaver formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Blyth the Surviverrel. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy életköves gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil kesztyűt, egy mihlanil övet, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy törpe bakancsot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ryuku gólem trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Fairlight botját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Kellemesen elbeszélgettek és közben Barátod túláradó energiáit engeded beáramolni a Közös Tudat energiatavába (a következő képességhez már csak 1069 TUdatpont szükséges). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[12 pontot használtál fel, van még 387.]

jlk 2422 jelszó kimondása 2422
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 629 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

12 13 31 29 28
7 38 39
14
15 30 27
40
6 34
16 18
35
3 33 37
17 19 36
1 2 4
26
5 20
32
41
24
11 21
9 22 23 25 43 42
8 10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 85. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 382.]

m 3 mozogsz délkeletre
[161,67] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy színes dözmöng vigyorog kajánul. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 15, gyógyulás: 57, összesen: +42 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy kisebb quwarg isten!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 4 aranylánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 2 igazgy. fülbevaló és egy obszidián függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 315, gyógyulás: 76, összesen: -239 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 14 gyíkfüvet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [47 pontot használtál fel, van még 335.]

v 198 164 68 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(160,66) vadász quwarg (#241), mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), Blyth the Surviver (3522. kalandozó)
(160,67) quwarg boly (#359), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), kisebb quwarg isten (#213), quwarg szabotőr (#301), szutykos remák (#191)
(160,68) hegyi góliát (#244), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(160,69) 34. jellempróba, quwarg nagymester (#214)
(160,70) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely, ongóliant (#159)
(161,67) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), 25. jellempróba, quwarg nagymester (#214), kisebb quwarg isten (#213), norpadolótika (#226)
(161,71) kétfejű trollok (#163), Fairlight rúnaköve, 40. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232)

[164,68] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb vállát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 290.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[163,69] A bozótost dombság váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ekharion bébi testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mutáns csont (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 óndarabot. **). 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Oppsz, itt járt már valaki! Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [164,70] Amerre csak a szem ellát, dombok. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Darlana előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 6, gyógyulás: 64, összesen: +58 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 256.]

szk 178 778 258 keresed a 178. szörnyet a 778. szörnyet a 258. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ongóliant hadúrt. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

kf 1158 309 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget.
Leveszed a Luthius karkötőjét, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 253.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [13 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 8, 14.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 525 pontot. A következő körben tehát 725 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Frank Onestein, egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 384. fordulód.

Erő: 35 (62) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 34 (63) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 30 (42) Védekezés: 89 Menekülés: 20 % Életkor: 71/108 év
Egészség: 33 (45) Életpont: 642/765 Jellem: semleges Tul. pont: 34
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 993/357 Pénz: 7030 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 202/137 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 253
Eddig összesen 3850 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 65738 TP-t kaptál. Jelenleg 3804576 TP-d van. A következő szinthez még 195424 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, ezerszemű bestia. A 339. fordulódban 5942 arany került a bankszámládra. 6922 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 21
vágófegyverek: 31 ütőfegyverek: 32 lőfegyverek: 16
dobófegyverek: 32

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ekharion dárda (#1557) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 2. nyomkövetés: 104 3. mászás: 19
4. csapdakészítés: 24 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 46
7. titkosírás: 8 (+1) 8. felderítés: 28 9. szörnyidomítás: 9
10. teológia: 103 (+1) 11. taumaturgia: 44 12. szerencsejáték: 7
13. versengés: 22 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 47 (+1) 17. pszi: 18 18. zárnyitás: 20
19. vadászat: 11 20. vitalitás: 3 21. bányászat: 37
22. úszás: 10 23. főzés: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
törpe (#3), férfiak (#998), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,31,3) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára!
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253)
14 gyíkfű (#201) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kék orchidea (#68)
1 manakristály (#500) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank nyíl (#129)
8 tigroszlán fog (#63) 2 varázskő (#305) 1 varkaudar lándzsa (#224)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranytű (#272) 2 Eldaran karkötője (#373) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327) 4 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngymangó (#135) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 6 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mutáns csont (#331) 1 nagy bronzkulcs (#185)
7 quwarg tojás (#360) 1 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264)
6 spiritusz (#170) 40 ugh méreg (#166) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(163,69) ekharion bébi (#768), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 24. jellempróba, érclelőhely
(164,68) bűbájlidérc (#761), quwarg boly (#359), Leah oltár, 46. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(164,70) művészi porolit (#720), Dornodon oltár, ekharion (#232)

Üzenet küldése a karakternek