382. forduló, 384. forduló, Frank Onestein összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 5. 11h:05'
EZ A 436. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD
437. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3588
SZÁMLA : XXXX

FRANK ONESTEIN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [163,69] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Raia pallosát.
Storm Master, amikor összefutottatok, adott neked 6 bumerángot.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Zu'lit tarsolya termel 4 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 aurach fogat. Varázserőd regenerálódik. (+700 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 636. hetének nyerőszámai: 26, 19, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ongóliant hadúr nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 628.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 624.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 622.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 618.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 614.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 612.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 610.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 590.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +64 max. életerő, +64 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 585.]

* 7. KP: elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 580.]

le 853 309 leveszed/lerakod a 853. tárgyat a 309. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

kf 615 527 820 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 580.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

kf 1557 kézbeveszed/felveszed az 1557. tárgyat
Elrakod az ezüstshurikent, majd előkészíted az ekharion dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

vv 209 161 220 elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574.]

vv 188 72 73 elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 890 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 563.]

ba 213 nem támadod a 213. szörnyet
BA 213 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] A befejezéshez még 1075 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 503.]

m 1 7 6 mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra
[164,68] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [163,67] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy tűzbokrot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronotapír közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír nyakát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a kronotapír farkát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kronotapír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 48, gyógyulás: 46, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [162,67] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csápos otagi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Árnyék, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [71 pontot használtál fel, van még 423.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[161,67] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy színes dözmöng. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg harcos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg parafenomén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [160,67] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Észreveszel egy quwarg bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy kisebb quwarg isten!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Szerencsére nem hatott rád. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló, egy smaragd védőgyűrű, egy ezüst nyaklánc és 2 ezüstshuriken. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 284, gyógyulás: 87, összesen: -197 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 13, gyógyulás: 33, összesen: +20 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy darázsfelhő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (16 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A darázsfelhő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 39, gyógyulás: 40, összesen: +1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [159,67] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy élőholt tigris. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével végigmetszed az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az élőholt tigris testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kputtyintó csalán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 50 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 5, gyógyulás: 51, összesen: +46 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [106 pontot használtál fel, van még 317.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[158,68] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Találsz egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 14 gyíkfüvet. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Illúziósárkány, 2 Illúziópalota, 1 Piromenyét. Ez két pár! Az árnymanó rezzenéstelen arcáról semmit nem lehet leolvasni. Rövid tétovázás után, emeled a licitet. Ellenfeled, mintha számított volna rá, azonnal eldobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Kaszabolósáska, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziópalota, 1 Tisztítótűz. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 4 Kaszabolósáska, 1 Sötét halál. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Szerencsejáték, 1 Kaszabolósáska, 1 Garokk, 1 Illúziópalota. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Orbitális mackósajt, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Influenza, 1 Déja vu, 1 Sötét halál. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 1113 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 88 aranyad, ami most már az övé.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. (288 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a csontváz hadúr lép eléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a csontváz hadúr testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Din cséphadarójával megütöd a csontváz hadúr zörgő csontjait. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3289 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 74, gyógyulás: 45, összesen: -29 ÉP}

Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. Furcsa érzésed támad, majd rájössz miért. Nem messze tőled gomolygó köd támad, és annak közepén valami félelmetes lény materializálódik. - Egy halálelementál - kiáltasz fel rémülten. A lény testén apró rezdülések futnak végig, ahogyan a tudatod ellen készül támadást indítani. Tested szinte elviselhetetlenül felforrósodik, a következő pillanatban azonban minden elcsillapodik. A lény eltűnt. Amint a kezedre nézel, megértesz mindent. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Kis kutatás után megtalálod a tovább vezető utat, egy zárt ajtót a terem egyik sarkában. A kapu fölé valaki apró jeleket vésett. Némi fejtörést igényel, amíg kitisztul, melyik jel melyik betűnek felel meg az általad ismert abc-ben. De ezért nem kell szégyenkezned, a kódolás valójában elég bonyolult, ha pedig az eredményt nézzük, a célod elérted. Kis csalódást okoz, hogy az ajtó mögött újabb folyosót lelsz csupán, de azért a közelgő siker reményében továbbindulsz rajta. Hirtelen megnyílik lábad alatt a föld, te pedig zuhanni kezdesz. Rémülten nézel le a mélységbe, de csak gomolygó ködöt látsz mindenütt, sehol egy szilárd tájékozódási pont. Sebességed egyre csak nő. Hirtelen szétoszlanak a felhők, és előtűnik alóla mindaz, amit eddig eltakart: egy hegység sziklás oldala. Kiabálni és kapálózni kezdesz, hiszen nem akarsz ilyen értelmetlenül meghalni. Tested porrá zúzódik és darabokra szakad a kemény köveken. Amikor magadhoz térsz, egy folyosón fekszel. - Átkozott cirkuszosok - dörmögöd az első dolgot, ami eszedbe jut, majd remegő térddel visszafelé indulsz. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [159,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronotapír. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír pörsenéses hátát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a kronotapír jobb első lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a kronotapír testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 30, gyógyulás: 55, összesen: +25 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [160,70] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion bébi. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi lába tövét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ekharion bébi jobb karját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az ekharion bébi jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. [109 pontot használtál fel, van még 198.]

m 3 mozogsz délkeletre
[161,71] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kétfejű troll. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a kétfejű troll jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a kétfejű troll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 25, gyógyulás: 26, összesen: +1 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 178.]

szk 178 778 258 keresed a 178. szörnyet a 778. szörnyet a 258. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ongóliant hadúrt. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 168.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 158.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 148.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 138.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 115.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 115.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-64 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 12, 25.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása.
Ebben a körben 115 pontod maradt, ebből a következő körre 115 pontot vihetsz át. Kapsz még 524 pontot. A következő körben tehát 639 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Frank Onestein, egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 383. fordulód.

Erő: 35 (62) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 34 (63) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 29 (41) Védekezés: 88 Menekülés: 20 % Életkor: 71/108 év
Egészség: 33 (45) Életpont: 642/672 Jellem: semleges Tul. pont: 34
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 993/6 Pénz: 7082 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 202/131 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 248
Eddig összesen 3831 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46633 TP-t kaptál. Jelenleg 3738838 TP-d van. A következő szinthez még 261162 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, ezerszemű bestia. A 339. fordulódban 5942 arany került a bankszámládra. 6892 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 21
vágófegyverek: 31 ütőfegyverek: 32 lőfegyverek: 16
dobófegyverek: 32

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); mérg. vas dobónyíl (#190) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 (+1) 2. nyomkövetés: 104 3. mászás: 19 (+1)
4. csapdakészítés: 24 5. csapdaészlelés: 18 6. gyógyítás: 46
7. titkosírás: 7 8. felderítés: 28 9. szörnyidomítás: 9
10. teológia: 102 (-2) 11. taumaturgia: 44 12. szerencsejáték: 7
13. versengés: 22 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 46 (+2) 17. pszi: 18 (+1) 18. zárnyitás: 20
19. vadászat: 11 (+2) 20. vitalitás: 3 21. bányászat: 37
22. úszás: 10 23. főzés: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
törpe (#3), férfiak (#998), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,31,3) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) varázsenergia (#161) mentális pajzs (#72)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára!
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
144 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 angyalok gyűrűje (#529)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2)
3 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 sallank nyíl (#129) 3 ugh méreg (#166)
2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach fog (#657) 1 borkonyó bibe (#312) 1 darázsfarok (#654)
3 darázsszárny (#652) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüstshuriken (#327)
2 fekete gyöngy (#99) 14 gyíkfű (#201) 3 gyöngymangó (#135)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 5 quwarg tojás (#360) 7 ragasztó (#83)
1 rézdarab (#70) 5 sáfránypor (#211) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
12 spiritusz (#170) 8 tigroszlán fog (#63) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 vasérc (#152) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(158,68) quwarg boly (#359), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), csontváz hadúr (#423)
(159,67) Dornodon oltár, élőholt tigris (#766), kputtyintó csalán (#247)
(159,69) 35. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kronotapír (#286)
(160,67) quwarg boly (#359), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szopógödör (#177), művészi porolit (#720), kisebb quwarg isten (#213), quwarg szabotőr (#301), darázsfelhő (#763)
(160,70) ekharion bébi (#768), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(161,67) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), 25. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248)
(161,71) Fairlight rúnaköve, 40. jellempróba, érclelőhely, kétfejű trollok (#163)
(162,67) csápos otagi (#395), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 31. jellempróba
(163,67) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kronotapír (#286)
(164,68) quwarg boly (#359), Leah oltár, 46. jellempróba, quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek