Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. szept. 22. 18h:57' EZ A 835. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD 836. játékheted kezdete: szept. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX |
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 173.]
flh 4 249 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 249. tárggyal |
ea 10 1 | eladod a 10. tárgyat 1 |
ea 6 1 | eladod a 6. tárgyat 1 |
ve 249 3 | megveszed a 249. tárgyat 3 |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [43,30] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy acéldarázs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az acéldarázs jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az acéldarázs torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az acéldarázs bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [44,31] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaszabolósáska. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a kaszabolósáska testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [46,33] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lila brekk került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a lila brekk nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a lila brekk bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lila brekk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lila brekk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 2 3 6 | mozogsz 2 3 6 |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 7 5 4 | mozogsz 7 5 4 |
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [44,31] A terep változik: ismét síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [43,30] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált kaffogó hebrencs trófeát, és kiszedsz egy púpos burástya trófeát. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 6.]
be 539 | bemész az 539. épületbe |
ea 16 1 | eladod a 16. tárgyat 1 |
ea 33 1 | eladod a 33. tárgyat 1 |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY) A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
ZOMBI (49. SZÖRNY) A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük. |
CSONTVÁZ (48. SZÖRNY) Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik. |
PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY) Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni. |
ELENIOS MEGIDÉZÉSE Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból. |
MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot. A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.) Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540. [Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.] |
TÖBB MINT 20 PARANCS Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata. A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok). Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is. Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd! Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása. |
Erő: | 12 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 126/126 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 39 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 2 (+1) | ütőfegyverek: | 12 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 .); bumeráng (#249) (5 .); vas dobónyíl (#189) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
42,29 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. szörnyismeret: | 1 | 8. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10. |
Összsúly: 34.49 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 129 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bordacsont (#16) | 3 | bumeráng (#249) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | víz (#27) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
27 | |
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|