37. forduló, 46. forduló, Lirian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 8. 9h:15'
EZ A 60. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
61. játékheted kezdete: máj. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4521
SZÁMLA : XXXX

LIRIAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Saqziwy Matoreffel. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy varkaudarölő éremet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy agyartőrt tart. Egy vörösbegy repked körülötte. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (-1 poszogó mösze.) Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. Aztán büszkén kihúzva magát, átnyújt egy mákrózsa virágot. Elbűvölten hallgatod, szemed, fejtartásod, szájad mind-mind arról árulkodik, hogy kedveled. A kézfogás, a szemezés után jön az első, tétova csók, majd a következő, az őrülten szomjas és végtelenségig tartó. Ahogy kezeitek felderítő útra indulnak, lassan a földre ereszkedtek. Felszereléseteket félredobáljátok a vad ölelkezés közben, és ami ezután következik, azelől még a környéken mászkáló bakkura-porontyok is szégyenlősen elfordulnak...
Csuklyás Patkány, amikor összefutottatok, adott neked egy optiri agysisakot (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+132 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 223.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 208.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 198.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy csontlepke!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 180 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18600.
[5 pontot használtál fel, van még 193.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy szintszívó!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a szintszívó testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 181 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18700.
[5 pontot használtál fel, van még 188.]

kb 153 20 kiveszel a bankból a 153. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

a 153 1505 20 átadod a 153. tárgyat az 1505. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 8 pirkitet Arana részére. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[72,58] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 4 orgyilkos tőrt 32 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [16 pontot használtál fel, van még 172.]

ve 172 4 megveszed a 172. tárgyat 4
Vásároltál 4 téfea-agyat. 48 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 172.]

ve 72 4 megveszed a 72. tárgyat 4
Vásároltál 4 rézsisakot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

ve 677 megveszed a 677. tárgyat
Vásároltál 1 szulfagor agyart. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 7800 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszablyával megvagdalod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Teherhordója is van: egy királygyík! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Igyekszik a lehető legelbűvölőbb formáját előadni - jópofáskodik és a győzelmeiről mesél. Mielőtt még rátérhetne a lényegre, szomorúan a fejedet ingatod. Nem vonz a fickó igazán.

(Továbbmész...) [74,61] Magashegységben vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bibircsók-óriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával megvagdalod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a láplidérc sáros testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc bal karját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mágus.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 183 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18900.
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,61] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hegyi rák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a hegyi rák testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a hegyi rák testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki a hegyi rák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy óriás csontváz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy sírlidérc.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a sírlidérc testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 15 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 185 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19100.
Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[76,61] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a csontlepke bordás testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 1 vas dobónyilat. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 187 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19300.
Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [77,60] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy sírlidérc.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (6 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szintszívó.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 deus ex machinát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 189 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19500.

(Továbbmész...) [78,60] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sullár testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 191 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19700.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy acéldarázs. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod az acéldarázs torát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az acéldarázs torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 124.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 121.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[78,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gátvakond. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a gátvakond nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy autentikus vámpír.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (7 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 193 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19900.
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [79,59] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a láplidérc testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a láplidérc testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a láplidérc fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +94 életerő.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a láplidérc nyakát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a láplidérc testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a láplidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 xirnox szív. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 195 (limit: 560), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20100.
Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 105.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sullárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

v 159 elmormolod a 159. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a familiáris idézése varázslatot! Egy újabb familiárist ismersz meg. (ld. enc.) [-40 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 80.]

ef 3 503 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 59.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 29 fejleszted a 2. tulajdonságodat 29 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 8, 7.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Ráébredsz, hogy milyen módon bővíthetnéd cselekvésteredet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY)
Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (gnómoknál 15-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY)
A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod.

BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY)
A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el.
A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar.

MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL
Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot.
A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.)
Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540.
[Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.]

TÖBB MINT 20 PARANCS
Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata.
A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok).
Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is.
Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd!
Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása.

KARAKTERLAP

Lirian, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight elsőáldozója vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 38. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 (28) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 12 (21) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 30/31 év
Egészség: 14 (21) Életpont: 341/296 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 346/186 Pénz: 1270 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 67/7 EFejl: 30
Eddig összesen 469 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 126 TP-t kaptál. Jelenleg 166 972 TP-d van. A következő szinthez még 13 028 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, élőholt mágus, autentikus vámpír. A 28. fordulódban 7360 arany került a bankszámládra. 7617 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19/86 (+32%) vágófegyverek: 5/60 (+89%) ütőfegyverek: 1/96
dobófegyverek: 14/49 (+54%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 172 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/19 2. nyomkövetés: 9/59 (+54%) 3. csapdakészítés: 14/60 (+34%)
4. csapdaészlelés: 1/10 5. gyógyítás: 6/15 6. titkosírás: 2/10
7. felderítés: 5/94 8. teológia: 1/89 9. taumaturgia: 14/52 (+53%)
10. szerencsejáték: 1/11 11. versengés: 1/39 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 1/22 (+22%) 14. pszi: 9/88 (+55%) 15. zárnyitás: 3/41
16. vadászat: 1/52 17. bányászat: 4/74 (+20%) 18. főzés: 3/8 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Saqziwy Matoref (#2854)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 24, 25, 33, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1113 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 2 éjkő (#2369) 1 orgyilkos tőr (#225)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 deus ex machina (#1) 1 főnixtoll (#563)
2 madártoll (#112) 1 rákpáncél (#97) 4 rézsisak (#72)
3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 1 szulfagor agyar (#677)
9 szvó-ektoplazma (#151) 4 téfea-agy (#172) 1 vas dobónyíl (#189)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
56
57
58
59
60
61
62
(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), orgyilkos (#131)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), orgyilkos (#131)
(73,57) csontlepke (#746), szintszívó (#96)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), orgyilkos (#131), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(74,61) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), bibircsók-óriás (#120), láplidérc (#352), élőholt mágus (#175), emberevő (#119)
(75,61) hegyi rák (#61), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(76,61) mélységi grittang (#103), csontlepke (#746), sírlidérc (#172), Fairlight oltár, 45. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(77,60) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), sírlidérc (#172), szintszívó (#96)
(78,59) oltár, művészi porolit (#720), gátvakondok (#57), autentikus vámpír (#154)
(78,60) sullárok (#101), zombi (#49), élőholt mirg (#135), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba, acéldarázs (#140)
(79,59) láplidérc (#352), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek