Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. márc. 13. 9h:12' EZ A 425. JÁTÉKHETED, 377. FORDULÓD 426. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
kb 43 10 518 | kiveszel a bankból a 43. tárgyat (10 darabot) |
kb 269 10 | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (10 darabot) |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ek 215 7 | t. energia kisütése: 215 7 |
ef 30 533 | energia fejlesztése 30 |
vv 214 147 224 | elmormolod a 214. varázslatot a 147. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1534 150 1228 | használod az 1534. tárgyat a 150. tárgyat az 1228. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod az ében halálhajcsár jobb karját. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A fényaura 48 ép-t sebez. Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 602 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 35264 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
lm 2 3 5 | mozogsz 2 3 5 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 580 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 596 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb vállát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 618 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 16 arany, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 615 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 4293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos bal lábát. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Fényaurád 32 sebzést okoz. A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 34, gyógyulás: 94, összesen: +60 ÉP}
lm 6 | mozogsz 6 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a Thargodan légiós fejét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 91, gyógyulás: 50, összesen: -41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 604 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 589 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. (-15 támadás.). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával épp hogy megvágod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled 40 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 204 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-15 támadás.). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 206, gyógyulás: 8, összesen: -198 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
v 198 356 59 | elmormolod a 198. varázslatot |
376 | 377 | 378 | |
87 | |
|
|
88 | |
|
|
89 | |
|
|
[356,59] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 600 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 651 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 6878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály jobb lábát. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a lidérckirály testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a lidérckirály testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A fényaura 30 ép-t sebez. Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
m 3 2 4 | mozogsz délkeletre, keletre, délre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a halálelementál testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a halálelementál fejét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a halálelementál vörösen izzó képét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A halálelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 15, gyógyulás: 54, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [358,60] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy árnylord. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az árnylord testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod az árnylord bal lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az árnylord testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A fényaura 44 ép-t sebez. Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-16 támadás.). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. 185 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 155 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-23 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (81 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a smaragd sárkány jobb vállát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a smaragd sárkány testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Előremozdulva, a smaragd sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 41 arany, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1324, sebződés: 871, gyógyulás: 271, összesen: -600 ÉP}
(Továbbmész...) [358,61] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Egy drótszőrű mópat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 81 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Fényaurád 46 sebzést okoz. Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) A fényaura 44 ép-t sebez. A drótszőrű mópat agyarát a véknyadba döfi. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled már a gyászindulót dúdolja, mikor egy halálos erejű rúgást kapsz a szíved irányába. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1561, sebződés: 481, gyógyulás: 76, összesen: -405 ÉP}
m 3 4 2 | mozogsz délkeletre, délre, keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál bal lábát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a halálelementál testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a halálelementál fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 130 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 54, gyógyulás: 98, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [359,63] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Mnebolath. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [360,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tone Zangief előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
m 2 1 8 | mozogsz keletre, északkeletre, északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi fejét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 62 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 4 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany. 4384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 36, gyógyulás: 55, összesen: +19 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal lábát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled 46 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 93, gyógyulás: 26, összesen: -67 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a lidérckirály bal lábát. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a lidérckirály testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled 52 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió fejét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió jobb vállát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a sziklaskorpió farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 11, gyógyulás: 24, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy árnylord lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az árnylord bal oldalát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod az árnylord fénytelen testét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod az árnylord fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fényaurád 58 sebzést okoz. Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az árnylord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4655 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálelementál vörösen izzó képét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a halálelementál ébentestét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a halálelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
p 99 | használod a 99. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Erő: | 57 (69) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 60 (79) | Támadás: | 73 (77) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 56 (67) | Védekezés: | 97 (105) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 10/11 év |
Egészség: | 55 (71) | Életpont: | 941/941 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 54 (70) | Varázspont: | 2827/6 | Pénz: | 40724 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 54/0 | Pszi pont: | 322/254 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 39/63 (+16%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | *33/100 (+2%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
361,61 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 198,27 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/95 | 2. nyomkövetés: | 78/61 (+20%) | 3. mászás: | 12/52 |
4. csapdakészítés: | 28/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/95 (+36%) | 6. gyógyítás: | 59/68 |
7. titkosírás: | 5/73 | 8. felderítés: | 24/57 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 9/29 |
10. teológia: | 84/7 (+15%) | 11. taumaturgia: | 216/87 (+15%) | 12. versengés: | 18/99 |
13. harcművészetek: | 2/22 | 14. szkanderozás: | 3/0 | 15. zene: | 12/57 |
16. szörnyismeret: | 8/30 | 17. pszi: | *39/100 (+14%) | 18. zárnyitás: | 2/39 |
19. vadászat: | 4/84 | 20. vitalitás: | 1/48 | 21. bányászat: | 29/78 (+22%) |
22. úszás: | 12/24 | 23. csapatmunka: | 3/3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), csontváz lord (#177), átokosztó (#372), zombi mágus (#389), molgan (#284) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,13,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) |
esszenciavédelem (#165) | fényaura II (#352) | nagyobb agypajzs (#120) | mágikus ütés (#147) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 794, pontszámod: 9394. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 118 TU. szükséges még: 12 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1537 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | $248 | gyöngymangó ($135) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 20 | tükör (#43) | 438 | ugh méreg (#166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 43 | jégszilánk (#1128) | 1 | esszenciakristály (#350) | 65 | vámpírfog (#1221) | 2 | mágusköpeny (#453) | 1 | Sshreakza amulettje (#836) | $28 | gyöngymangó ($135) | 6 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1032 | ugh méreg (#166) | 12 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | őskristály-szilánk (#1525) | 66 | szent jogar (#150) | $3 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | $55 | vasérc ($152) | 11 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | Batharak vértje (#739) | 160 | sárkánypikkely (#292) | 1 | törp sisak (#897) | 2 | gyógykenőcs (#313) | $3 | ezüst kulcs ($184) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
8 | ében nyílvessző (#848) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
977 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | púderkő (#119) | 9 | purifikátor háj (#269) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 10 | tükör (#43) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|