Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 31. 11h:08' EZ A 266. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 267. játékheted kezdete: jún. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1919 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
tps 1 | TVP spórolása: 1 pontért |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megérinted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [-34,68] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 11 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápol, de mindhiába. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Oopssz, ez mellément! A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal súrolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [-34,66] Még mindig az erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. {egyik sebzési módja: 1x 1d30+2.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű bal középső lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
Erő: | 16 (21) | Szint: | 8 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 129 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 111/49 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 43/3 | Pénz: | 40 arany | Kép. pont: | 6 |
Pszi pont: | 15/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 7 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 7 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 2 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 11 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 3 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 2 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 7 |
19. bányászat: | 1 | 20. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 29 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | pszi-ernyő (#64) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 44.35 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | nyílvessző (#108) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) |