TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. máj. 28. 15h:05'
EZ A 266. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
267. játékheted kezdete: jún. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX
|
MARION KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-32,73] koordinátán.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 172.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
* 3. KP: |
elmormolod a 13. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 167.]
* 4. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 162.]
* 5. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a deus ex machinát, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
fog 74 219 |
elfogod a 74. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 74 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 162.]
tps 1 |
TVP spórolása: 1 pontért |
Félreraktunk, letiltottunk neked 1 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [1 pontot használtál fel, van még 161.]
tf 1 30 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 131.]
m 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
[-33,72] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy garokk van - állapítod meg a nyomokból. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Felsültél, de nagyon! Vagy a garokk sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [-34,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [44 pontot használtál fel, van még 87.]
e 20 |
élelemszerzés 20 pontért |
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 67.]
m 6 6 8 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
[-35,71] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Penelopé Morphilia, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: garokk szagot érzel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! A fenébe! Elkerülte a csapdát a garokk. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mystic. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összefutsz Alynor Girmidonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [-36,71] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork sámán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [-36,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Chardonnay. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy uzbány. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manaelementál volt. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 13.]
* 1. BP: |
kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
* 2. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 12.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 23, 4.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 36. fordulód.
Erő: |
16 (21) |
Szint: |
8 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
171 cm |
IQ: |
17 |
Támadás: |
7 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
129 kg |
Ügyesség: |
18 |
Védekezés: |
20 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
15 |
Életpont: |
110/40 |
Jellem: |
semleges (+15) |
Tul. pont: |
7 |
Szerencse: |
20 (21) |
Varázspont: |
43/1 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
6 |
|
|
Pszi pont: |
15/9 |
|
|
|
|
Eddig összesen 28 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 4553 TP-d van. A következő szinthez még 2447 TP szükséges. Trófeáid:
szürke rinocérosz,
ragyás burástya. A 35. fordulódban 3837 arany került a bankszámládra. 3875 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
7 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
7 |
lőfegyverek: |
7 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); nyílvessző (#108) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
2 |
5. csapdakészítés: |
2 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
11 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
1 |
11. teológia: |
3 (+1) |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
1 |
14. zene: |
1 |
15. szörnyismeret: |
1 |
16. pszi: |
2 |
17. zárnyitás: |
1 |
18. vadászat: |
7 |
19. bányászat: |
1 |
20. főzés: |
1 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 29 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Papi varázslataid |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 43.86 kg |
Megterheltség: 84% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
3 |
|
álompor (#396) |
2 |
|
kaja (#2) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(-36,70) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(-36,71) ork sámán (#345), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(-35,71) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, garokkok (#73), Mystic (2743. kalandozó), Alynor Girmidon (3607. kalandozó)
(-34,71) mély kút (#93), 37. jellempróba, oltár
(-33,72) garokk (#73), Tharr oltár