337. forduló, 350. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 19. 12h:04'
EZ A 346. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
347. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,71] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 71 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+409 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+402 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+178 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 709. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 707. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 707.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 697. Kapsz 8 VP-t.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 696.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 695.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 689. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 687. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 687.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 685. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 683. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 681. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 681.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 681.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 681.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

* 8. KP: használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 16 VP-t.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 659.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

* 9. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+16 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 657. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 647. Kapsz 8 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 645. Kapsz 1 VP-t.]

* 10. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 123. varázslatot a 133. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 643. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 641. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+1152 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 639. Kapsz 1 VP-t.]

vv 133 elmormolod a 133. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 637. Kapsz 1 VP-t.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2008. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

bb 500 99 beraksz a bankba az 500. tárgyat (99 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Lakott területre érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Találkozol Crazzal. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített bűvös lant. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy dal.kristálykesztyűt, egy díszes tunikát, egy Élet gyűrűjét, egy Gorhud gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy holdezüst fejpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy gyilkos mókus trófea, egy lebegő gomba trófea és egy agyfröccsentő trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy eszement trappoló. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. (Csábmosoly.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 8 VP-t.]

be 747 147 bemész a 747. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 622. Kapsz 4 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[363,71] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy kátránygödör van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy zafír sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 116 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal első lábát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (91 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Wakizashival kissé megkarcolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 21489 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1381, sebződés: 448, gyógyulás: 319, összesen: -129 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 604. Kapsz 14 VP-t.]

vv 133 elmormolod a 133. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+185 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602. Kapsz 1 VP-t.]

h 697 4000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+807 varázspont, -1615 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 602.]

ftv 166 31 felt. tám/véd. varázslat a 166. varázslatot a 31. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

ft 284 1 támadod a 284. szörnyet
FT 284 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[364,70] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.
(Feltételes támadás:) Egy Raia angyala! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Fist Fighter előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő). Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [7 pontot használtál fel, van még 595. Kapsz 5 VP-t.]
Megmentett a halálkapu (+1253 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 595.]
Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [364,69] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Utad során felfedezel egy mocsári penkét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy viharóriás barlangot. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy lávató van. Jól kivehetőek a távolban. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy talriai behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a talriai behemót testét. Kritikus ütés! (7 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Wakizashival végigvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (5 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A talriai behemót belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Wakizashival kicsit megvágod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (16 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 44 kaját. 20486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2027, sebződés: 241, gyógyulás: 570, összesen: +329 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-42 életerő).

(Továbbmész...) [364,68] A terep változik: ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rothadó lián. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián egyik csápját. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rothadó lián fittyedt levelét. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 112 életpontot sebeztél. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a rothadó lián egyik csápját. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 63 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő varkaudar szablya felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a rothadó lián testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Wakizashival súrolod a rothadó lián fittyedt levelét. Kritikus ütés! (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lény huhog! 64 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs.
A rothadó lián most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 gyöngymangót. [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 21899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2027, sebződés: 312, gyógyulás: 39, összesen: -273 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy lávatavat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Chaar-Lee formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mópat boly van. Északra egy térkapu van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [14 pontot használtál fel, van még 581. Kapsz 11 VP-t.]

m 8 mozogsz északra
[364,67] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Utad során felfedezel egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy viharóriás barlang van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy gyilkos csalán van. Északra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.


Találkozol Shiva Shavtival. Sheran lényének egy jelentős része. Egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy titanit vértet, egy Toyaki csuklópántját, egy tradicionális övet, egy védőtalizmánt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Genyuku trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy álomosztó őrszellem trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. (Csábmosoly.) Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Albertus Magnus táborát. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah hírvivője az univerzumban. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hősi övcsatot, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy moa karkötőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy regeneráló övet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt és egy tűzhaj diadémet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-37 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 5 VP-t.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(363,71) Dornodon oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), rd'alv lélektipró (#413), Shiva Shavti (1587. kalandozó), Albertus Magnus (2117. kalandozó)
(364,68) rothadó lián (#427), lávató (#595), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)
(364,69) mocsári penke (#148), talriai behemót (#312)
(364,70) Raia angyalai (#333), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Sheran oltár

[191,105] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a erdei makkfonyát, miközben a gyomrodba tuszkolod.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-49 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 529. Kapsz 36 VP-t.]

v 198 270 96 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) bűbájlidérc (#761), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169)

[270,96] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északnyugatra látsz egy raaba-fát. Északra nézve látsz egy vaskohót. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Feltételes támadás:) Egy molgan! Ezt kerested. Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 378 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a molgan bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a molgan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 378, gyógyulás: 2, összesen: -376 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 489. Kapsz 32 VP-t.]

kb 500 99 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (99 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

bb 512 99 beraksz a bankba az 512. tárgyat (99 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

vv 79 167 267 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 267. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 484. Kapsz 4 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 479. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 víz). [0 pontot használtál fel, van még 479.]

im 0 8 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +36 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágia megértése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, jelezve, hogy nem esel a mágikus halhatatlanság ígéretének csapdájába! 2.) Elménk ragyogása a szeretet útja. Használj pszi ragyogás varázslatot 15 alkalommal! 3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! [30 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed az 5 manakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +36 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, esőidézés (#11) 10 pontért, védelem tűz ellen (#38) 30 pontért, tárgyvédelem (#178) 10 pontért, a halál csókja (#187) 20 pontért, méregfelhő III (#229) 30 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, istenítélet (#284) 30 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért, kézrátétel (#381) 10 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szabadulj meg az anyagi világ kötöttségeitől: áldozd fel számomra 3000 aranyadat! 2.) Elménk ragyogása a szeretet útja. Használj pszi ragyogás varázslatot 15 alkalommal! 3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! [30 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 24 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+118 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nekromanta kóborló.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 967 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló bal oldalát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 150 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor megkarcolod a nekromanta kóborló nyakát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a nekromanta kóborló gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
{Csatastatisztika; sebzés: 1907, sebződés: 484, gyógyulás: 61, összesen: -423 ÉP}

Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-21681 TP] [30 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 24 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+115 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nekromanta kóborló.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 967 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nekromanta kóborló testét. Kritikus ütés! (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a nekromanta kóborló jobb lábát. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 162 életpontot sebeztél. Wakizashival kissé megkarcolgatod a nekromanta kóborló bal karját. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +59 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
{Csatastatisztika; sebzés: 1905, sebződés: 390, gyógyulás: 61, összesen: -329 ÉP}

Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-21681 TP] [30 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 24 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+120 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy varkaudar őslich. Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-23496 TP] [30 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 24 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+117 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy gnomori rémszolga. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-17200 TP] [30 pontot használtál fel, van még 299. Kapsz 24 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+116 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tl'urlang vadász.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 255 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 108 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 108, gyógyulás: 2, összesen: -106 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-21032 TP] [30 pontot használtál fel, van még 269. Kapsz 24 VP-t.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +36 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, esőidézés (#11) 10 pontért, védelem tűz ellen (#38) 30 pontért, tárgyvédelem (#178) 10 pontért, a halál csókja (#187) 20 pontért, méregfelhő III (#229) 30 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, istenítélet (#284) 30 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért, kézrátétel (#381) 10 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szabadulj meg az anyagi világ kötöttségeitől: áldozd fel számomra 3000 aranyadat! 2.) A körülöttünk levő világot csak úgy ismerhetjük meg igazán, ha mentálisan is urai vagyunk önmagunknak. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! 3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! [30 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 24 VP-t.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[271,95] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Lord Daramoula. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [271,94] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy ködmágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).

(Továbbmész...) [272,93] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ködmágus volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-48 életerő). [21 pontot használtál fel, van még 218. Kapsz 16 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[272,92] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy fényhozó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy nekromanta kóborló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő).

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [7 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 273 2 296
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 96 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+200 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-97 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
66 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 97 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 211.]
66 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 97 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
66 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 97 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 211.]
66 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 97 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 211.]
66 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 97 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 3 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 20 200
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 0 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 7 fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő). [7 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 5 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-56 életerő.) A Sötét Kasza megrendít hitedben! (-1 papi hit). Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 13, 30.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Földelementálod elhagy. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 486 pontot. A következő körben tehát 686 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT)
Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios félisten hatalmú szolgája vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.

Erő: 55 (57) Szint: 49 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 66 (91) Támadás: 87 Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 55 (59) Védekezés: 129 Menekülés: 30 % Életkor: 9/46 év
Egészség: 58 (76) Életpont: 1627/224 Jellem: jó (777) Tul. pont: 5
Szerencse: 55 (66) Varázspont: 3332/74 Pénz: 840 arany Kép. pont: 45
Tudatpont: 35/27 Pszi pont: 559/408 Halhatatlanság: 13 %
Eddig összesen 3494 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 19123011 TP-d van. A következő szinthez még 876989 TP szükséges. Trófeáid: nekromanta kóborló, entitás manifesztum, sötét kaszás. A 344. fordulódban 17313 arany került a bankszámládra. 17313 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 13/1 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 45/89 (+5%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 2/4
dobófegyverek: 36/69 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%) << Shengoroth karma (#1520) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/98 (+96%) 2. nyomkövetés: 76/78 (+28%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 36/95 5. csapdakészítés: 24/40 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/81
7. gyógyítás: 15/86 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 27/67
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 209/84 (+87%) 12. taumaturgia: 145/34 (+16%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 16/10 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/32 17. szörnyismeret: 53/6 18. pszi: 52/16 (+3%)
19. zárnyitás: 6/16 20. vadászat: 4/67 21. vitalitás: 4/51
22. bányászat: 31/96 (+1%) 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 6/24

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18
5. varázslat sebzés: 3 10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 999 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot )
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer), molgan (#284)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +0 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) felejtés (#68) (987) Pörhemór köre (#205) (106,27,3) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16) esszenciavédelem (#165)
óriáserő (#53) fényaura (#211) az elme hatalma (#123) mágikus ütés (#147)
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi ragyogás (#166)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
puha ütés (#60) >> márvány sárkány (#328) tűzgolyó (#155) >> Notermanthi báró (#323)
izomernyesztés (#33) >> térfaló (#783) pszi ragyogás (#166) >> 31. szintű lényekre
bo'adhun csapás (#266) >> Strissha (#528) puha ütés (#60) >> ében sárkány (#327)
bo'adhun csapás (#266) >> Eruol (#378) bo'adhun csapás (#266) >> drótszőrű mópat (#426)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> drag'kór kolosszus (#522)
armageddon (#218) >> Dreighatran (#523) éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096)
tűzgolyó (#155) >> sötét kaszás (#591) armageddon (#218) >> fertőzött ent (#403)
bo'adhun csapás (#266) >> nekromanta kóborló (#596)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487) tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447)
fürgülés (#92) >> Eruol (#378) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szabadulj meg az anyagi világ kötöttségeitől: áldozd fel számomra 3000 aranyadat!
2.) A körülöttünk levő világot csak úgy ismerhetjük meg igazán, ha mentálisan is urai vagyunk önmagunknak. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 633 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 madártoll (#112)
5 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
11 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
232 arany (#50) 4 borkonyó bibe (#312) 1 fekete gyöngy (#99)
2 főnixtoll (#563) 3 isteni könnycsepp (#260) 34 kaja (#2)
10 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(270,96) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 32. jellempróba, Fairlight oltár, molgan (#284), nekromanta kóborló (#596), tl'urlang vadász (#610)
(271,94) 21. jellempróba, Elenios oltár, ködmágus (#597)
(271,95) Lord Daramoula (#615), 43. jellempróba, Raia oltár
(272,92) fényhozók (#602), 38. jellempróba, Raia oltár, nekromanta kóborló (#596)
(272,93) ködmágusok (#597), Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek